Uhuh, hij zegt dat hij van je houdt.quote:Hij is erg erg open en rechtuit. Als we samen uitgegaan zijn (met zn vriend erbij natuurlijk) krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me, en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
Ik kan erg veel voorbeelden geven, maar zo veel dingen...
Het komt écht over alsof ie meer van me wil, meer voelt.
ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,quote:Op maandag 21 mei 2007 10:31 schreef phoneutria021 het volgende:
Amaai jullie reageren snel, leuk
Ik wil er wel over praten, maar dan erg subtiel en niet zo direct.... Hoe pak ik dat aan?
ik heb in dezelfde situatie gezeten met me beste vriendin. ik heb het gewoon gezegt. in mijn geval was het helaas niet wederzeids.. meteen erna is de vriendschap wel even anders.... tsjah daar is niks aan te doen... maar na wat weekjes komt et allemaal gewoon in orde hoor.... (dat is, als jij ermee kan leven dat het slechts vriendschap blijft)quote:Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef phoneutria021 het volgende:
En wat als hij dan afstand neemt omdat ik er gevoelens voor heb, of me debiel vind omdat ik denk dat hij voor me voelt?
Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpakquote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan krijg je een subtiel antwoord en weet je het nog steeds niet,,.,
gewoon direct! direct klaar.
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:35 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Aan het taalgebruik te zien is TS Belg, die zijn niet zo van de directe aanpak![]()
(al is het wel het duidelijkst natuurlijk)
je kan het niet met een omweg brengen! je kan geen subtiele hints enzo geven want die komen niet aan! jullie zijn al zo close... dus een extra lange knuffel ofzo helpt niet... als je zegt dat je in de wolken bent door iemand zal je ook moeten zeggen dat hij het is.,quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben idd belg en heel erg rechtuit, maar toch te onzeker om over zoiets te praten tegen hemzelf. Hijs echt een prachtmens en bedoelt alles zo goed... Welke vragen kan ik nu stellen of hoe kan ik laten merken dat hij me gek maakt...
maar dat is dus het probleem!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vraag hem hoe zijn ideale toekomst eruit ziet. Als jouw vermoeden juist is, zal hij wellicht zeggen dat jij daar een belangrijke rol in speelt.![]()
Tja, dan weet ik het ook niet meer, ik denk dat er niets anders op zit dan de straight forward vraag: Nueken?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat is dus het probleem!
hij denkt misschien, met jou. maar wilt de vriendschap niet op het spel zetten. dus dan geeft ie als antwoord... huisje boompje beestje met een leuke dame bijvoorbeeld.... hij weet niet dat jij wilt horen dat jij zijn toekomst bent....
dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef phoneutria021 het volgende:
Lol.... Dan zal er wel niks anders opzitten.... Maar hem kennende zal hij misschien of zelfs hoogstwaarschijnlijk ontkennen...
Maar dan gaat ie me mss gaan mijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
dan moet je wel eerst zegen dat jij gevoelens hebt. als hij ze heeft zal ie ze dus zeker niet gaan ontkennen!
als je dat allemaal leest denk je dat ie hopeloos verliefd op je isquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Hij leerde toen zijn huidig lief kennen en toen hebben we een maand of 2 wat contact verloren omdat zn vriend jaloers was over onze band.
Hij kwam blijkbaar tot beseffen dat hij me niet kwijt wou en we hadden plots weer veel contact, en nu meer en meer.
krijg ik achteraf smsjes dat hij het niet leuk zou gevonden hebben zonder me,
en dat ie van me houd (wat ie nu bijna dagelijks zegt).
-hij smst me dagelijks
-hij komt bijna om de 2 dagen op bezoek
-hij zegt datie me soms wilt knuffelen maar niet durft
-hij stuurt me lieve gedichtjes via sms in de aard van 'ik fluister in je oor dat ik van je hou blablabla...'
oke dan breng je het op de volgende manier... je zegt wat je gevoelens zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie me mss gaan mijden![]()
het kan langs msn... maar zeg nou zelf... stel hij kwam met het verhaal dat ie toch wel gek op je is? zou je dat dan irl willen horen of over msn?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef phoneutria021 het volgende:
Omg dat word spannend....Kan het langs msn?
als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef phoneutria021 het volgende:
We zijn wel erg close, maar beiden precies iets te verlegen om zo open tegen elkaar te zijn irl... We durven niet eens knuffelen.
En toen....?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
als hij dan bij je is..... zeg gewoon... kom is hier.... en dan knuffel je hem gewoon!
ik heb dat ooit eens gehad met een meisje. zij was zo mooi dat ik helemaal niks durfde. ik wist dat ze daar op dat moment meer wilde dan gewoon gedag zeggen. maar ik durfde niks. toen zei ik ineens vanuit het niets, ik snap er niks van, heb het al zovaak gedaan maar jou durf ik nu gewoon niet te zoenen!
toen ging ze blozen van hier tot tokio waardoor ik besefte van zij is net zo "bang" en toen kwam het vanzelf(misschien een tip?)
heb ik gezoend zoals nooit tevorenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
En toen....?
Misschien drink ik vanavond eens een goeie cognac en stuur ik hem een sms:
'je bent zo ongelofelijk lief.. Ik voel iets dak nog nooit gevoeld heb. Is da bij u ook? :$'
En zien wat ie reageerd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |