Ik heb hier een laptop staan (een HP pavilion ZE5400 serie, ik geloof de ZE5415EA).
Deze laptop is van een neef geweest die een heel lief katje had die de laptop als kattebak heeft gebruikt, met andere woorden die heeft over dat ding heen staan zeiken.
Ik heb de HD vervangen en het ding schoon gemaakt (voor zover mogelijk bij een laptop), en het ding werkt weer.
Er is echter 1 probleem, de toetsenbord van de laptop werkt niet meer naar behoren dus ik heb er een een externe toetsenbord aan gehangen, welke naar behoren werkt.
Het probleem is echter dat de interne toetsenbord (van de laptop zelf) soms vreemde kuren heeft, zo wil de rechter pijltoets nog wel eens gaan activeren, zodat deze alle tabbladen, pictogrammen en knoppen afgaat zoals normaal als je op de rechter pijltoets drukt.
Dit is nogal hinderlijk, vooral als je bezig bent met iets te installeren
Is het mogelijk om (zonder dat ding open te schroeven) de interne toetsenbord uit te schakelen (in de bios heb ik al gekeken en daar staat die optie niet bij
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.