Ik heb je altijd al gemogen, dat weet je tochquote:
Laat het eens wat vaker merkenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al gemogen, dat weet je toch![]()
![]()
Euh, huhquote:Op maandag 21 mei 2007 03:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zat jij met Melissa te zoenen of niet?!?
Ha, versterking!quote:Op maandag 21 mei 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
Leest hier verder...
Ja die. Ik geloof dat ik niet zo goed ben in het imiteren van Lieke.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, huh
Die opgespoten doos die eruit ziet als een hoer
Nee we hebben niet gezoend, dat was meer om de anderen te 'fokken'quote:Op maandag 21 mei 2007 03:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ik geloof dat ik niet zo goed ben in het imiteren van Lieke.
'Ik zal je het voordeel van de twijfel geven.'quote:Op maandag 21 mei 2007 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee we hebben niet gezoend, dat was meer om de anderen te 'fokken'![]()
Zoethout thee met melk.quote:
Oh wat intens vies klinkt datquote:Op maandag 21 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoethout thee met melk.
Ik heb gisteren al geMact, maar als jij kroketten serveert...![]()
En jij kan lieke niet goed imiterenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:33 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ik zal je het voordeel van de twijfel geven.'
quote:Op maandag 21 mei 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat intens vies klinkt datMaar ik heb dan ook melkintolerantie.
Luister eens, jij speelt het spel en ik ook. Ik ben niet je tegenspeler maar je medespeler. Maar vertrouwen doe ik je niet.quote:
Ben bang dat een verkoudheid de kop op steekt.... Pijn in mijn keel of oor... Heel vervelend.quote:
Pas je wel op je lijnquote:Op maandag 21 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoethout thee met melk.
Ik heb gisteren al geMact, maar als jij kroketten serveert...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben bang dat een verkoudheid de kop op steekt.... Pijn in mijn keel of oor... Heel vervelend.
Ik heb van mijn vader gehoord dat je een onbetrouwbare bitch bentquote:Op maandag 21 mei 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Luister eens, jij speelt het spel en ik ook. Ik ben niet je tegenspeler maar je medespeler. Maar vertrouwen doe ik je niet.
Jij komt ook niet verder dan "je mama" hé?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft je mama dat voor je ingeschonken?
Mijn moeder bemoeit zich er tenminste niet mee. Maar als je eens wist wat er allemaal over jou geschreven wordt. Jaap zegt dat je een polyamoureuze slet bent. Ik trek me er niets van aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb van mijn vader gehoord dat je een onbetrouwbare bitch bent![]()
Ben ook geen thee klant, alleen als ik ziek ben, en zoethout vind ik het lekkerst, melk erin om verkleuring van de tanden tegen te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat intens vies klinkt datMaar ik heb dan ook melkintolerantie.
Tja, je hebt weer kotssmileys geplaatst en wat vonden we daar gisteren van...quote:Op maandag 21 mei 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt ook niet verder dan "je mama" hé?![]()
Boeit het?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, je hebt weer kotssmileys geplaatst en wat vonden we daar gisteren van...
Ik zoek nog een PT om 5 kilootjes weg te werken..quote:Op maandag 21 mei 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas je wel op je lijn![]()
Ik kan zo puntjes aftrekken hoor![]()
Ja maar nu weet ik dat je ziek aan het worden bent. Dan is alles geoorloofd (behalve gore vieze misselijkmakende koffie met melk). Ik ben wel een theeklant. Hoop voor je dat het gauw weer overgaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ook geen thee klant, alleen als ik ziek ben, en zoethout vind ik het lekkerst, melk erin om verkleuring van de tanden tegen te gaan.![]()
Ik heb geen idee, maar dat ga jij nu natuurlijk uitgebreid vertellenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, je hebt weer kotssmileys geplaatst en wat vonden we daar gisteren van...
Of misschien in FB!quote:Op maandag 21 mei 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dat ga jij nu natuurlijk uitgebreid vertellen![]()
![]()
Ik weet een hele goede oefeningquote:Op maandag 21 mei 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zoek nog een PT om 5 kilootjes weg te werken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |