OMB
zelfs al zou dat waar zijn, dan zijn het maar een partij sukkels...
:-)
Ik heb het gevoel dat de nieuwe bewoners iets met Mona (viswijf) hebben te maken, want het zijn vissen.
Mijn vraag is: Eazy? Hoe wist jij dit? Of ben je een V. Spion!!!!!
quote:
[b]Mijn vraag is: Eazy? Hoe wist jij dit? Of ben je een V. Spion!!!!!
Operation Messageball (die er nooit was)? Ooit van gehoord?
Dit was deel 2....
Een aquarium met 18 vissen is uitgereikt aan de bewoners. Samen met serge en ??? (sorry)
zijn we samen met Hummie om de tafel gaan zitten en hebben de zojuist opgelezen brief samen opgesteld. Samen met de REGIE hebben we LIVE gelukkig kunnen volgen hoe het allemaal werd ontvangen, tja eten is belangrijker dan 18 leventjes. Ook hebben we 17 vissen een naam gegeven en uiteraard staat FOKzine OP het aquarium. De 18e vis werd gelijk door de bewoners Martin genoemd. Wij dachten eigenlijk TARA
Meer nieuws zal zeker volgen maar ik krijg ff lamme handjes
Heb je nog gehoord ofdat de streams zijn opgenomen. Ondanks de regen toch nog een leuke avond gehad
Lukas
Nadat we met H. de regels hadden opgesteld en de bak was overgebracht naar het huis, mocht gelukkig de hele groep, die buiten stond de kleumen ook naar binnen om dit LIVE te volgen. Trouwens goeie streams daar
Ook het wel geinig om te horen wat er allemaal aan telefoontjes binnenkomt:
Vanmiddag (ik citeer): "mag ik misschien weten in welk ziekenhuis Ruud ligt, dan kan ik 'm een kaartje sturen". SORRY
JA JE LEEST T GOED, IK KRIJG IDD STEEDS MEER BEGRIP VOOR DIE LUI DAAR.
Totaal werken er 107 mensen mee aan het project en ze hebben 9 shift's.
De bewoners bedankten ALLE internetters !!!
Ook is het voorstel gedaan om 's nacht's dan maar de cam's te richten op het aquarium i.p.v. de tuin Hebben we iniedergeval actie EN wie weet EINDELIJK SEX !!!!!!
De regie vond het allemaal erg leuk, iemand van de off. BB site heeft ons zo'n beetje geinterviewd, dus dit zal dan wel worden geplaatst.
Met het bericht vanochtend in de kranten heeft BB zelf niets te maken, maar de Politie heeft dit verhaal zo doorgegeven
I.i.g. staat nu weer testbeeld aan
HE, we zijn er weer in geslaagd iets unieks neer te zetten zonder rottigheid.
PLUSPUNT!
quote:
op 10-04-1999 om 09:22 PM schreef Kozzmic het volgende:
Gefeliciteerd met het sukses van de geslaagde actie. Is er nog een kansje dat we de iniatiefnemers morgen op TV zien?
Nee, geen beelden van ons, maar ze gaan er wel een item aan wijden in een uitzending.
Ze zijn er wel mee bezig zeg, iedereeeeen in t huis heeft ineens verstand van aquaria
Druk overleg of eerst het zakje leeg moet zonder lucht erin...AcE, je hebt het toch uitgelegd? Wat lopen ze nou te eikelen!!
De pomp staat aan, nog ff wachten...
Ach laat maar, het is voor die vissen ook dierendag
Dankzij dit SUBLIEME forum is deze aktie tot stand gekomen, dus ik vind het jammer dat HIJ er niet bij was maar dit zeker :
DANNY BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!
Jongens dit was top!, beter dan top, dit was DE ACTIE van dit jaar, van deze eeuw, van dit millenium!!!!
Zonde als je er niet bij was (wat zal je nu balen!!!)
Voor de mensen die er wel; bij waren: waren die streams maar net zo zuiver als dat beeld bij Veronica was he?
jongens top-avond!
quote:
op 10-04-1999 om 09:31 PM schreef squeeky het volgende:
of van TARAquaria?
Gevat
Maar doet de waTARApomp het al en hoe zit het met de tempTARAtuur, is die al goed. Ik hoop maar dat ze een mooi TARAfeltje hebben om de bak op te zetten. Het zou toch afTARAgrijselijk zijn als de visjes geen uitzicht hebben
VAN DE BB-SITE GEPLUKT :
Terwijl het aquarium wordt gevuld met water en de stenen worden gewassen, drentelt Mona om de zak met visjes heen. Ik weet
nou al welke mijn favoriete goudvis wordt, kirt ze uitgelaten. Ze gaat voor Dirk. Hé, lekker ding (GEFELICITEERD WOLFHOUND ),
roept ze haar lieveling toe. Ook Sabine heeft haar keuze al kunnen maken. Hierbij adopteer ik Rutger (MAZZELPIK ), giebelt ze. Voor de anderen is het nog niet
helemaal duidelijk aan wie zij hun liefde gaan schenken. Blijf kijken!
------------------
When when your left hand is gone...., your right hand is left
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 04 Oktober 1999).]
Blijkt nu toch dat je heel wat voor elkaar kan krijgen bij V.!
Ik moet zeggen dat ook op mij nu beter over komen dan eerst, het is nog steeds niet veel soeps, maar dit was een leuk gebaar van ze, ze hadden dat inmense aquariium ook kunnen weigeren!!!
En ik ben lekker geadopteerd door Sabine!
sorry, ik kon het even niet laten hoor..
I AM THE GREAT WHITE ONE
(doet me denken aan Jaws) gni gni gni
Ze zijn d'r eindelijk te zien!!!
Nou nog opletten dat er niemand het loodje legt.
Maaarrreeeehh.... sinds wanneer is www.fokzine.net van visFOKKERS?
Vissen kweek je toch?? Wie zei dat ook alweer... naaaaah...
We hebben nog ff gekeken en er staan mooie spoortjes in het gras en er missen ook 5 paaltjes ..... ?????
Nog ff een stukkie van de BB site:
Bart, Ruud en Willem warmen water op en Maurice en Karin bouwen het aquarium op. Omdat ze nauwkeurig de instructies volgen gaat alles volgens plan. De plastic zak met de achttien vissen wordt een half uur later in het aquarium neergelaten.
HET ZIJN GODV#$@%$#^ME KOUD (lees:koud)WATERVISSEN
------------------
When when your left hand is gone...., your right hand is left
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 04 Oktober 1999).]
De actie van vanavond was 'operatie goudvis'.
MISSION ACCOMPLISHED!
-Serge
Wolfhound komt er inderdaad niet zo goed vanaf als ik, maar ja wat doe je er aan....
Ik denk dat Serge wordt geadopteerd door Bart...hehehe, sorry moest ff
Hoezo gef**kt? 'kheb vanmiddag Mona al horen 'zingen' dat was al pijnlijk genoeg dank je de koekoek zeg!
ben je wees ofzo? je werd niet genoemd
"Schiet op lul, zwemmen."
"Kijk nou toch wat een zeekoe."
LOL
7 hadden er gereageerd op mijn oproep enne het zijn er 18 geworden
"Ik voel me als een vis in het water"
Maar toch krijg ik er een vervelende bijsmaak van.
V. lijkt jullie toch wat te willen aaien...
ouwe jongen, laat je niet gek maken!!!
Ook de aandacht bij Big Brother zelf is errug stoer!
lang leve OMB-members!
(lang leve Sabientje...)
Ga nou maar niet over vieze bijsmaken beginnen, svp. We hebben hier rond de OMB actie en de geheimhouding van de clou die er dus nu vanavond uitkomt, al aardig wat pittige, gekwetste en weer-goed-maak reacties opzitten, waarna we ons weer samen kunnen voelen.
Tenzij je 't voor jezelf echt hard kunt maken dat jij schromelijk belazerd bent, gelieve deze discussie hier niet op te rakelen. Dit is niet rot bedoeld, maar gewoon een vriendelijk verzoek.
De OMB actie was klasse. Er zwemt wat van ons in het huis en als de camera's goed gericht worden is er NEVER A DULL MOMENT anymore !!
PS. wouwie; welkom hier en ik hoop dat je verder zult posten.
he serge en ace hebben jullie nog gevraagd of de stream 's nachts op de vissen kan?
Ik ben blij zo enthousiast welkom te worden geheten, Bedankt
Ik wil inderdaad niet doorzeiken, maar ik doelde niet op het feit geheimhouding.
Ik bedoel ermee dat ik hoop dat de schrijvers van fokzine (wat ik overigens geweldig goed vind) onpartijdig zullen blijven berichten en zeker V. in de komende 88 dagen niet zullen sparen voor smeuiige verhalen over BB.
okay?
Gewoon die kluit hier goed BBen.
Maar af en toe zijn wij ook best redelijke mensen en steken V weleens een veertje in de reet. Beloof je dan niet te schrikken ??
enne borisje, we hebben t gevraagd, maar ja of ze t doen????
wat een ontzettend leuke actie. Ga vooral zo door, ik wacht met spanning af wat er hierna gaat gebeuren.
-slik-
Zal toch niet mee moeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |