Look who's talkin'quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fokkin' Chersonissosganger, jij hier?
Rosé bier is voor vrouwen.
Nee, alleen het dopje. En ik heb een gaatje gemaakt in het slangetje naar het zakje toe, zodat ik de eerste druppel voel zodra het gaat overlopen.quote:
Lijkt me een aardig mannetjequote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Ben jij een kloon van mij ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Look who's talkin'Overal waar bier, rookwaar (al dan niet in verscheidene kleuren/geuren) en tieten aanwezig zijn..... daar ben ik ook
Daarvoor verkas ik even naar buiten..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Om even OT te gaan: Ik mag hier niet roken, dus ik verkas eventjes naar het rookhol een verdieping hoger.
Dat dan weer wel..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Daarvoor blijf ik zitten waar ik zit.
Als een schoorsteen van de Heineken fabriekquote:
Welkequote:[
Hans Teeuwen nog gekeken een paar dagen terug..wat een mafketel
![]()
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Als een schoorsteen van de Heineken fabriek
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt ergerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die net zo rookt als die van Brand....
Da's de naam van een andere show van 'm ?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Jimbo het volgende:
hans teeuwen is koel
kijk voor de lol ook eens pablo francisco
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Kom je uit Limburg?Heineken rookt echt erger
Brand is jup bier hierquote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Jup. Een wannabee-schoorsteen dus. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |