je bent zelf "een persoon" en ik denk het dinnetje van ian, zoals bekend. dus...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wanneer zou je het wel geloven dan?
ow, ik ken alleen zetpillen...quote:
Ik slik ook pillen om niet te vermeerderenquote:
Hoe zit het eigenlijk met jouw Kloons?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie, zijn je alter ego's weer medicinaal weggejaagd?![]()
Kloons?? Welke kloons?? Wij zijn alleenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw Kloons?
Wanneer komen die weer?![]()
Kloons?? Welke kloons?? Wij zijn alleenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kloons?? Welke kloons?? Wij zijn alleen![]()
nah, ik vond m best aardig...quote:
Als ik een kloon van Lean zou zijn zou Leandra echt teringsnel kunnen typen en wisselen van accountquote:
Wie zou er nou een kloon van Leandra willen zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik een kloon van Lean zou zijn zou Leandra echt teringsnel kunnen typen en wisselen van account![]()
Klinkt spannendquote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten
Ik ga een trio bewerkstelligen, tussen ik, mijzelf en diegene die nu in bed ligt te wachten...
Ik doe lekker met je mee...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten
Ik ga een trio bewerkstelligen, tussen ik, mijzelf en diegene die nu in bed ligt te wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |