Eric gaat voor de poten....quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij gaat natuurlijk voor de billetjes...
right...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze begint tegen te stribbelen...
Ik heb haar te koppig gemaakt![]()
Datte dus...... of zusje... het is iig een heel compleet FoBo... of er wordt een lekkere ex verschrikkelijk in de zeik gezet door dat FoBo en het is idd een kloon...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right...
ik ga teveel met eend om... ik word para...![]()
theorie: als je ontkent een kloon te zijn ben je het wel, als je toegeeft een kloon te zijn is het je dinnetje...
ofzo...
ober! dwangbuis....![]()
Of ik WEET dat jij die theorie hebt en gebruik 'm dus tegen jequote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
theorie: als je ontkent een kloon te zijn ben je het wel, als je toegeeft een kloon te zijn is het je dinnetje...
ofzo...
Ik zal je even uit de brand helpenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
right...
ik ga teveel met eend om... ik word para...![]()
ofzo...
ober! dwangbuis....![]()
dat je ian kent? dat heb je zo bewezen ja... maa rik kan ook een foto maken met een brief: ik ben ian... of ik ken ian...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:36 schreef TherAngelina het volgende:
Ja maar, ik heb toch speciaal voor Ian een foto gemaakt! En en en, nou, ik weet niet hoe ik het anders nog moet bewijzen.
hout kan ook.quote:
Wicked!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je even uit de brand helpen
Angelina is heel knap, ian speelt een spelletje met haar om ons te laten geloven dat ze een kloon van hem is....
Zo heeft hij haar voor zichzelf
Slim
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je even uit de brand helpen
Angelina is heel knap, ian speelt een spelletje met haar om ons te laten geloven dat ze een kloon van hem is....
Zo heeft hij haar voor zichzelf
Slim
Nou dan, dus ben ik geen kloon!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat je ian kent? dat heb je zo bewezen ja... maa rik kan ook een foto maken met een brief: ik ben ian... of ik ken ian...
Ow hij heeft het zelf al uitgelegdquote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ik WEET dat jij die theorie hebt en gebruik 'm dus tegen je![]()
Wanneer zou je het wel geloven danquote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat je ian kent? dat heb je zo bewezen ja... maa rik kan ook een foto maken met een brief: ik ben ian... of ik ken ian...
jawel.. dat ben je wel. maar dan eisenheim...quote:
Ja, die is wel van mijquote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jawel.. dat ben je wel. maar dan eisenheim...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |