abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195904
Stem wie eruit moet op http://beam.to/vote-bigbrother
Observeer en distantieer
  maandag 4 oktober 1999 @ 20:14:00 #2
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195905
vond het wel raar.
je kunt op 2 personen stemmen.
tussenstand:
Mona 52%
Bianca 11%

Hoe kan dit moet het samen geen 100 zijn??

pi_195906
Waarom toch allemaal de pik op Bianca... zij is een van de weinige sociale deze week! Bekijk haar website en zie dat ze toffer is dan je zou denken! http://www.haper.demon.nl/indexbianca.html
pi_195907
Dit is toch ook helemaal geen officiele poll van Veroni!!!

Toch?

pi_195908
Toch grappig, na een paar dagen heb ik mijn eerste indruk over Mona bij moeten stellen. Ze lijkt me goudeerlijk en helemaal zichzelf. Ook Bianca is geen kwaaie. Moet iedereen dan zo mierzoet al Sabine (aaaaah wat leuk), of zo soft Bart(hijg, ja Sabine)of zo dom als Ruud (Ja Bart, de universiteit kan jij makkelijk halen(hahahahahahaha)) zijn om een puntje bij jullie te scoren?
Maar iedereen zijn mening natuurlijk.
Ik zeg : Go Mona, Go Bianca, WEG MET RUUD!
Saving the world in style...at least they say....
pi_195909
Alsof je de eerste en de enige bent met zo'n poll.....
Bij mijn poll legt Mona het loodje....
Sorry Mona Lovers
Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_195910
nou nou mona 38%
en bianca 37%

goh scheeld weinig he

gooooo mona

waarom kan ik niet kiezen tussen mona en sabine dan was het 1% voor mona en 99% voor de schijheilige auping van tilburg...
by the way een jongen die ik ken zegt dat ze waardeloos in bed is ook hij heeft haar al gehad!! zegt genoeg over die jongen dat hij zo triest is om zowiezo met haar naar bed te gaan maar zegt meer over de kuttekop..bart mag wel uitkijken!!!!

pi_195911
Inderdaad een zeer beperkte keuze. Momenteel weet ik nog niet op wie ik moet stemmen; het wordt of Mona of Sabine.... sorry Bianca houd ik er nog even in.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 03:02:00 #9
248 CAT
World Traveller
pi_195912
Weg met BART! Echt daar gaan echt mijn nek haren van overeind staan! En die zijn erg lang kan ik je wel vertellen!!!!! GATVER, wat een softe LUL, zeg! Geen karakter...lult maar mee! JAKKES!
Je zou er een BARTaanval van krijgen!
-=***One nation under a groove***=-
pi_195913
Blij dat er meer mensen zijn die het wel zien zitten met Mona en Bianca. Die "Auping" wordt met de dag irritanter. Het enige pluspunt aan die zgn. relatie tussen Sabimbo en de domoor is dat het snel voorbij zal zijn (Ik bedoel, in die 85 dagen die over zijn moet ze ook Maurice, Willem en Ruud nog pakken)en Bart hopelijk zijn koffertje zal pakken. Hopelijk heeft B. genoeg condooms bij voor Sabimbo, want zelf weet ze waarschijnlijk niet eens dat ze bestaan.
Saving the world in style...at least they say....
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:52:00 #11
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195914
Maar als er iets gebeurt en het gaat dan mis tussen die twee dan krijg je misschien nog leuke tv elke zwartmaken, wegstemmen, zuigen etc.

Snap alleen niet dat je bij de bovengenoemde site op iedereen kunt stemmen. Zou bijna denken dat deze poll op een andere is aangesloten waar dat wel gaat. Hoe kun je anders minder dan 100% hebben terwijl je maar op 2 personen kunt stemmen????

pi_195915
wat ik net in een andere topic al zei

weg met sabine weg met de hoer van tilburg...
wat een irritant optimistisch,over lief wijf..hahah ze denkt zeker dat ze zich zo bij iedereen populair maakt nou bij mij niet elke keer als ik haar zie komt mijn eten eruit..
dus de keuze is makkelijk WIE MOET ER UIT!!
1 SABINE
2 BART
3 KARIN
4 MAURICE

MONA BIANCA MOGEN VAN MIJ OVERBLIJVEN GEBEURD ER TEMINSTEN NOG EENS WAT..
JA EN RUUD EN WILLEM DA'S NOU EENMAAL EEN FEIT...HELAAS

pi_195916
Zeg Linsey,

denk je soms dat wij iets aan onze ogen hebben? Mensen zijn makkelijker te overtuigen met inhoud dan met tekst in kapitalen.

pi_195917
Hallo.....(vul zelf maar in)

Ik heb even een vraagje: wanneer gaat er weer eentje uit?
Ik dacht dat het na 4 weken was ....
o ja nog even stemmen
mona(top) 50%
mona(bottum) 50%

ps bianca is een lekker ding als je maar even door haar (kleren) heen kijkt...)

gek op fabienne (wie niet?)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')