Ik zal erover nadenken, zolang je niet in een bokito tshirt voor mijn verblijf komt staan wijzen tenminste.quote:
Dolletjes, nu deze week in de aanbieding de Bokito meesleurpopquote:
Bokito maskers moeten we hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dolletjes, nu deze week in de aanbieding de Bokito meesleurpop![]()
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:09 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)udt_de_kenners_bezig
Gerrit de Horde en zijn dochter Vanessa blijven zaterdag urenlang op de plek des onheils. ‘Mijn vrouw neemt het Bokito niet kwalijk.’ Het echtpaar kwam zeker drie tot vier keer per week naar de diergaarde, speciaal voor de gorilla’s. Daar kwamen ze de vaste maatjes tegen met dezelfde fascinatie.
Margot de Vries hoort daarbij. Volgens haar reageerde Bokito opvallend op vrouwen. Vanessa de Horde: ‘Vooral op mijn moeder. En zij had ook iets met hem.’ De Vries: ‘Ik weet zeker dat ze weer zal proberen terug te komen om hem in de ogen te kijken. Zo van: dit hebben we samen meegemaakt.’
Blijkbaar heeft deze dame er niks van geleerd![]()
Jij bent de volgende die dus aangevreten gaat wordenquote:
Ja dan vraagt ze er gewoon om hoor.quote:k weet zeker dat ze weer zal proberen terug te komen om hem in de ogen te kijken. Zo van: dit hebben we samen meegemaakt.’
Als het jezelf niet interesseert, waarom zou het anderen dan niet mogen interesseren?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik snap sowieso niet wat volwassenen (zonder kinderen) in een dierentuin doen, dat is voor kinderen.
Tsja, sommige mensen weten het achteraf altijd het best. He, she?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Iedereen zit af te geven op de dierentuin en de aap, maar laten we wel wezen, dat wijf is krankzinnig.
Elke imbeciel weet dat overdreven oogcontact maken, niet een al te slimme move is.
Zelfs voor katten is dat een teken van agressie.
Datzelfde krankzinnige wijf is al meerdere malen door het verzorgend personeel verzocht op te houden met het loeren en uitdagen; zij koos ervoor toch te geloven in een of andere fucking 'band'
Het is van de zotte dat ze wrs nog schadeloos wordt gesteld ook..wat mij betreft zijn de littekens haar leergeld. Then again, sommige mensen zijn er te verdomde dom voor.
Je blijft ook maar bezig he.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen weten het achteraf altijd het best. He, she?
Nee. ik kom uit het Noorden dus mij zie je niet helemaal naar het Zuiden tuffen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent de volgende die dus aangevreten gaat worden
Ik vind die donkere bosbewoners wel erg primair reageren, volgens mij is hun cultuur een beetje achterlijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef Pool het volgende:
Ik vind trouwens dat we ons wel erg snel neerleggen bij het gedrag van de aap. Een beetje bijbrengen van waarden en normen mag wat mij betreft wel. Leuk dat ze in de Afrikaanse jungle elkaar niet aankijken, maar hier in Nederland doen we dat wél!
Prima dat meneer de gorilla uit zijn verblijf klimt, maar hij had mevrouw gewoon netjes een hand moeten geven in plaats van haar tegen de grond slaan en haar te bijten. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om. Het is noodzakelijk dat gelukszoekende gorilla's integreren in onze samenleving en zich netjes aan de regels houden.
Was getekend,
Rita Verdonk
als je het nieuwsartikel op nu.nl leest, kun je lezen dat de bewakers expliciet hebben gevraagd om ermee te stoppen Bokito in de ogen te kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen weten het achteraf altijd het best. He, she?
Een dierentuin moet zo veilig zijn, dat je als bezoeker gewoon het beestje in de ogen kan kijken, zonder dat je gevaar loopt.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als je het nieuwsartikel op nu.nl leest, kun je lezen dat de bewakers expliciet hebben gevraagd om ermee te stoppen Bokito in de ogen te kijken.
Niet achteraf dus, maar vooraf.
Het is en blijft de verantwoordelijkheid van de dierentuin inderdaad. Maar dat waarschuwen was natuurlijk niet omdat anders mogelijk die aap kon uitbreken, maar omdat anders de aap mogelijk agressief wordt. Ook dat laatste moet men natuurlijk voorkomen, dus dat de vrouw gewaarschuwd werd is niet zo raar.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een dierentuin moet zo veilig zijn, dat je als bezoeker gewoon het beestje in de ogen kan kijken, zonder dat je gevaar loopt.
Het klinkt een beetje hetzelfde, als de man van de kermisattractie tegen de klant zegt, dat diegene zijn hoofd moet intrekken, wanneer de attractie over de kop gaat, omdat anders diegene zijn hoofd kan stoten.
En ze dachten ook dat het veilig zou zijn. Niemand had verwacht dat het een gorilla zou lukken om over de gracht heen te springen. Bij een dierentuin staat vooral het welzijn van de dieren voorop. Dat je dieren in de ogen kunt kijken, wil niet zeggen dat ook moet gebeuren. Het was juist van het personeel om mensen daardoor te waarschuwen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:56 schreef JohnDope het volgende:
Een dierentuin moet zo veilig zijn, dat je als bezoeker gewoon het beestje in de ogen kan kijken, zonder dat je gevaar loopt.
Het klinkt een beetje hetzelfde, als de man van de kermisattractie tegen de klant zegt, dat diegene zijn hoofd moet intrekken, wanneer de attractie over de kop gaat, omdat anders diegene zijn hoofd kan stoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |