hoezo is dat minder?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
De enige van wie het me zou boeien is als mijn vriend verteld dat hij bi is, dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder...
Jij bent hetero?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
De enige van wie het me zou boeien is als mijn vriend verteld dat hij bi is, dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder...
Als je het moeilijk vind dat je vriend bi zou zijn, denk ik niet dat je kan zeggen dat je het van je kinderen wel zou accepteren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen moeite hebben met de seksuele geaardheid van een ander. Ook al zou mijn eigen kind later lesbisch of homo zijn, dan zou het me nog niet uitmaken.
Het is veel vervelender als iemand een leven leidt dat hij niet wil, puur voor de buitenwereld.
Ik vind Homosex niet echt iets wat, maar als een ander het doet, geen last van.quote:
Ja, daar neuk ik niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef r_tax het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind dat je vriend bi zou zijn, denk ik niet dat je kan zeggen dat je het van je kinderen wel zou accepteren?
Bijna mee eens. Ik val iig op mensen, het geslacht boeit me niet. Al moet ik zeggen dat relaties met vrouwen me veel beter liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Insania het volgende:
Ik knabbel aan alles![]()
Man, vrouw, hermafrodiet, maakt me niet uit, als hij/zij maar lekker, lief, aardig (enz) is, kent verliefd worden geen grenzen bij mij![]()
En ik heb sinds twee jaar een heel lief vriendinnetje![]()
Ik vermoed dat dit soort discussie-topics juist de minderheden aantrekken, die daardoor in de poll een vertekend beeld geven van de 'machtsverhoudingen'.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:05 schreef Spookjuh het volgende:
Ik heb tot nu toe 2 vriendinnen gehad, maar ben nu meer op zoek naar een vriendje eigenlijk. Dus bi, met een voorkeur voor jongens momenteel
Valt me trouwens op dat er best een groot percentage holebi is. Had ik niet zo verwacht. Het zal vast vertekenen door een flink aantal factoren, maar toch...
Dus homosex mag wel, maar zodra je eigen vriend het zou doen is het goor? Dat is inderdaad eerlijk. Ik heb nooit een relatie gehad met een bisexueel iemand, maar ik kan me voorstellen dat iemand die bi is dingen zoekt die man of vrouw hem/haar niet kan geven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Klippan het volgende:
[..]
Ik vind Homosex niet echt iets wat, maar als een ander het doet, geen last van.
Ik zou het wel een goor idee vinden als mijn vriend het gedaan zou hebben..
Misschien hypocriet, maar ja, wel eerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |