Gelukkig zit ik na afloop van mijn Tori Amos-concert niet in de trein met 60.000 van die randdebielen die hun kaartje bij de boodschappen hebben gekregen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:19 schreef Patries86 het volgende:
FFies verslag van gisteravond!
Om 0.15 was het afgelopen... hou er rekening mee dat je er een uur over doet voordat je met de auto bij de arena(alle omliggende parkeerplaatsen en garages) weg bent!
Was erg leuke avond! Volgend jaar weer![]()
Zeg niet dat de politie het goed deed, vuile snorrenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef Danaa het volgende:
Wij zijn gister geweest..!! Waar we hadden geparkeerd weet ik niet meer, maar er is overal genoeg plek..!! Geen enkel probleem. Je ziet vanzelf de meute lopen en dan denk je: 'oo daar moet ik heen, daar staan de mensen geparkeerd'. Ook wij kwamen makkelijk weg, de politie regelde de verkeerslichten en zo kon alles goed doostromen.
Het concert was onwijs leuk, ik heb erg genoten.
De 2 puntjes wat ik alleen jammer vond:
* In het begin galmde de muziek echt heel erg.
* Ze kwamen niet echt heel erg spectaculair op, vond ik.
Je hebt gewoon vaste plekken idd. En om 7 uur kan je het stadion nog niet eens inquote:Op zondag 3 juni 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Als er een rij- en stoelnummer op je kaartje staat, heb je toch gewoon vaste stoelen? Ik hoorde vanmiddag namelijk van een bezoeker van gisteren 'dat ik er vanavond wel om zeven uur moet zijn, anders sta je helemaal achteraan'. Huh? Gewoon vaste stoelen toch? Ik wist niet eens dat er staanplaatsen waren bij Toppers?
Ja hebt inderdaad een vast stoelnummer, maar je kunt gaan staan en naar het podium toelopen.. en dat deden de meeste mensen..quote:Op zondag 3 juni 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Als er een rij- en stoelnummer op je kaartje staat, heb je toch gewoon vaste stoelen? Ik hoorde vanmiddag namelijk van een bezoeker van gisteren 'dat ik er vanavond wel om zeven uur moet zijn, anders sta je helemaal achteraan'. Huh? Gewoon vaste stoelen toch? Ik wist niet eens dat er staanplaatsen waren bij Toppers?
Klopt, wij hadden ingang M, die ging ook om half 8 open.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Stinosss het volgende:
Half 8 ofzo he? Tenminste toen konden wij binnen. (Ingang A)
Waar stond jullie auto, ook bij de bedrijven?? Aan de overkant van de straat?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zeg niet dat de politie het goed deed, vuile snorrenHeb 1,5 uur met mn motor uit stilgestaan omdat ze ons niet lieten wegrijden
Koop inderdaad vooraf een kaart, en haal ook meteen dan al wat drinken... Hebben wij ook gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Stinosss het volgende:
Een tip, mocht je in de pauze wat te drinken gaan halen. Koop als je de Arena binnengaat al meteen een ArenaCard zodat je niet hoeft te wachten als je wat gaat halen in de pauze.
En voor de dames onder ons, ga voor de show naar de toilet. In de pauze is dat vrijwel onmogelijk om terug te zijn voordat de show weer begint.
Netjes!quote:Persbericht:
Acute storing in geluidssysteem oorzaak geluidsklachten Toppers in Concert
Naar aanleiding van klachten van bezoekers van de tweede ring aan het Toppers concert op zaterdag 2 juni geven De Toppers middels dit persbericht een officiële reactie.
Wij hebben de afgelopen twee concerten ervaren als één groot volksfeest! Wij hebben echter
begrepen dat door een technische storing in het geluidssysteem een gedeelte van de bezoekers op de tweede ring het eerste deel niet heeft kunnen genieten van dit volksfeest, hetgeen wij zeer betreuren.
Deze mensen bieden wij onze welgemeende excuses aan. De techniek heeft ons blijkbaar een tijdje in de steek gelaten. Samen met de productie zullen wij zoeken naar een passende tegemoetkoming voor deze mensen. aldus René Froger, Gerard Joling en Gordon.
Gisteravond tijdens het tweede Toppers concert in de Amsterdam ArenA kwam kort na het begin van de show een aantal klachten binnen van bezoekers die op de tweede ring zaten. Vanaf het moment kort na de opening tot kort voor het begin van de pauze blijkt het geluid zeer slecht te zijn geweest. Vooral mensen op een bepaald gedeelte van de tweede ring hadden hier erg veel last van.
Nader onderzoek wees uit dat er een technische storing in het geluidssysteem was opgetreden. Direct nadat de eerste klachten binnenkwamen hebben geluidstechnici een oplossing proberen te zoeken. Kort voor het begin van de pauze was het geluidsprobleem opgelost en kwamen er geen klachten meer binnen.
De organisatie van Toppers in Concert verzamelt op dit moment alle klachten en zal zich na afloop van de zes concerten (8 juni) beraden, om een passende oplossing te vinden voor de bezoekers die tijdens het tweede concert op zaterdag 2 juni op de tweede ring van de ArenA zaten.
bron: Amsterdamarena.nl en www.gordon.nl
Kan je gewoon meenemen hoor! Geen probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Stienn het volgende:
Mag je een rugzak mee naar binnen nemen? Ik ga vanmiddag al amsterdam in. En een vest ofzo lijkt me wel handig om mee te nemen..! Gaan ze hier moeilijk over doen?
ehm... ik weet natuulijk ook niet alles, maar zou rij één daar dan niet nog voor zitten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Stienn het volgende:
chill, ik zit in vak 430, rij 2. Ik neem aan dat rij 2 dan helemaal vooraan is of niet?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Stienn het volgende:
chill, ik zit in vak 430, rij 2. Ik neem aan dat rij 2 dan helemaal vooraan is of niet?
Voor 15 euro wil ik best iets minder goed zitten hoor..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bovenste ring, das wel jammer hoor, op t veld is het pas echt gezellig![]()
Naja voor iets meer geld heb je een 10x zo vette avond!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
Voor 15 euro wil ik best iets minder goed zitten hoor..
Voor jou komt deze reactie te laat, maar rugzak meenemen mag inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Stienn het volgende:
Mag je een rugzak mee naar binnen nemen? Ik ga vanmiddag al amsterdam in. En een vest ofzo lijkt me wel handig om mee te nemen..! Gaan ze hier moeilijk over doen?
Daar zit je heel fijn! Ik zag in vak F en op de hele vloer kan je gewoon heen en weer lopen. Jij zit vlak bij waar je de vloer op komt, dus dan kan je ook makkelijk tussendoor even drinken halen of toiletterenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
Wij zitten vrijdag in vak j. Ik zou ook nooit voor 15 euri minder op de 2de ring willen zitten (al zou ik daar nu met krukken ook nooit komen)
Wat betaal je voor zo'n veldplaats dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]
Wij zitten vrijdag in vak j. Ik zou ook nooit voor 15 euri minder op de 2de ring willen zitten (al zou ik daar nu met krukken ook nooit komen)
Wij zitten in vak 008quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
72,25 euro, in ons gevalquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
72,25 euro, in ons geval
Bleken alleen geen veldkaarten te zijn, maar wel rood op het kaartje, dus nog wel goeie plekken denk ik (hoop ik)...
Nee maar als je op het veld had gezeten en dus wat meer had betaald had je wel goed geluid gehadquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Stienn het volgende:
Whehehe, wat een flut show zeg...Edwin Evers en Lee Touwers waren echt de beste van de avond! Wat een bagger geluid in de Arena, ben er nu 3 × geweest. Deze keer was het geluid echt het minste.. Ben blij dat ik niet meer betaald heb dan 15 euro!
Bizar duur, maar dat is iig niet 15e meer dan 2e ring hoor (zoals iemand hierboven zei)quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
72,25 euro, in ons geval
Bleken alleen geen veldkaarten te zijn, maar wel rood op het kaartje, dus nog wel goeie plekken denk ik (hoop ik)...
Ik geloof dat het met die spaardingen van C1000 iets van 40 euro was voor 1e rang kaarten....quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bizar duur, maar dat is iig niet 15e meer dan 2e ring hoor (zoals iemand hierboven zei)
nee die waren een 10tje goedkoperquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik geloof dat het met die spaardingen van C1000 iets van 40 euro was voor 1e rang kaarten....
Ik heb 36 euro moeten betalen voor mn kaartje??quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
nee die waren een 10tje goedkoper
Ik zat met die ¤ 15 fout maar toch het is wel duur maar dan heb je wél wat
zo zit het dusquote:Rang 1 67,50 - uitverkocht veld plus de rode stoeltjes op de ere tribune
Rang 2 57,50 - uitverkocht
Rang 3 47,50 - uitverkocht
Rang 4 37,50 - uitverkocht
Rang 5 27,50 - uitverkocht
de hoofdprijs is een sandwich met Geer en goor?!?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:41 schreef Stinosss het volgende:
http://www.toppersinconcert.nl/ << Hier kun je je nummer van je toegangsbewijs invoeren, doet dan dienst als een soort van lotnummer. Je weet maar nooit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |