abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50054950
wil er ook graag heen! Iemand nog een kaartje?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 juni 2007 @ 12:03:14 #52
163650 Greys
pi_50055564
Wij zitten in vak F, op het veld. Is dat wat? Beetje goed uitzicht?
Vanavond
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 juni 2007 @ 12:07:00 #53
140412 Danaa
🍎
pi_50055674
Wij zijn gister geweest..!! Waar we hadden geparkeerd weet ik niet meer, maar er is overal genoeg plek..!! Geen enkel probleem. Je ziet vanzelf de meute lopen en dan denk je: 'oo daar moet ik heen, daar staan de mensen geparkeerd'. Ook wij kwamen makkelijk weg, de politie regelde de verkeerslichten en zo kon alles goed doostromen.

Het concert was onwijs leuk, ik heb erg genoten.
De 2 puntjes wat ik alleen jammer vond:
* In het begin galmde de muziek echt heel erg.
* Ze kwamen niet echt heel erg spectaculair op, vond ik.
pi_50056973
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:19 schreef Patries86 het volgende:
FFies verslag van gisteravond!

Om 0.15 was het afgelopen... hou er rekening mee dat je er een uur over doet voordat je met de auto bij de arena(alle omliggende parkeerplaatsen en garages) weg bent!

Was erg leuke avond! Volgend jaar weer
Gelukkig zit ik na afloop van mijn Tori Amos-concert niet in de trein met 60.000 van die randdebielen die hun kaartje bij de boodschappen hebben gekregen.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_50057920
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef Danaa het volgende:
Wij zijn gister geweest..!! Waar we hadden geparkeerd weet ik niet meer, maar er is overal genoeg plek..!! Geen enkel probleem. Je ziet vanzelf de meute lopen en dan denk je: 'oo daar moet ik heen, daar staan de mensen geparkeerd'. Ook wij kwamen makkelijk weg, de politie regelde de verkeerslichten en zo kon alles goed doostromen.

Het concert was onwijs leuk, ik heb erg genoten.
De 2 puntjes wat ik alleen jammer vond:
* In het begin galmde de muziek echt heel erg.
* Ze kwamen niet echt heel erg spectaculair op, vond ik.
Zeg niet dat de politie het goed deed, vuile snorren Heb 1,5 uur met mn motor uit stilgestaan omdat ze ons niet lieten wegrijden
  zondag 3 juni 2007 @ 13:27:31 #56
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50057974
Gister ook geweest.

geen probleem met parkeren (stond in P1 dus geen rijen). alleen de afrit vanaf de snelweg stond een beetje vol,.. maar ja dat weet je van tevoren.
rij voor de ingang stelde ook niks voor, ben nog nooit zo snel de Arena binnen gewandeld.
naar huis gaan was ook geen probleem, binnen enkele minuten zaten we weer in de auto en reden we op de snelweg.

het concert zelf: het begin inderdaad een beetje kalmpjes met voor mij vrij veel onbekende nummers, maar op den duur kwam het toch nog los! weet alleen niet zeker of dat aan de hoeveelheden alcoholische versnaperingen lag of dat het door de muziek kwam!!

wij stonden in ieder geval op superplaatsen bijna vooraan bij het podium. niks gemerkt van slecht geluid, alleen wel gezien dat Rene op een gegeven moment zijn oortjes uitgooide en niet in de maat van de muziek kon komen waarschijnlijk door de galm, maar dit is mij maar bij 1 nummer echt opgevallen.

verder heb ik het prima naar mijn zin gehad, Evers was overigens wel een hoogtepuntje IMO.

heb nog een aantal telefoonfilmpjes gemaakt, eens kijken of ik die vandaag nog kan uploaden.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:36:12 #57
167723 sanni
Acima de seu
pi_50060139
Graag,vroeg al eerder of sommigen een verslag konden maken voor FOK! (visueel) maar tot dusver bedroevend weer zoals gewoonlijk de ego's..
pi_50060505
Ik heb ook wel een filmpje, maar geen youtube account
pi_50060796
staan al aardig wat filmpjes op youtube btw.
  zondag 3 juni 2007 @ 15:57:55 #60
179843 Jealousy
Juist ja.
pi_50062324
Ik ben gisterenavond geweest, ik vond het wel geslaagd, maar een beetje teveel nederlandstalige medleys.. ben gewoon niet zo van de smartlappen maar meer voor het feestgehalte! verder was het top, lasershow echt super en vuurwerk ook erg mooi.. zat in vak 118 maar vorig jar op het veld en dat is toch net ff uitbundiger omdat je gewoon niet zo aan je plek zit gebonden (je kunt gewoon heen en weer lopen en vooraan gaan staan ) Maak me Gek en die met Andre Hazes waren echt top! ook paar Froger liedjes, maar die kent men niet echt.. kortom wel leuk, maar vorig jaar vond ik beter
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 juni 2007 @ 15:58:30 #61
163650 Greys
pi_50062341
Als er een rij- en stoelnummer op je kaartje staat, heb je toch gewoon vaste stoelen? Ik hoorde vanmiddag namelijk van een bezoeker van gisteren 'dat ik er vanavond wel om zeven uur moet zijn, anders sta je helemaal achteraan'. Huh? Gewoon vaste stoelen toch? Ik wist niet eens dat er staanplaatsen waren bij Toppers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50062481
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Als er een rij- en stoelnummer op je kaartje staat, heb je toch gewoon vaste stoelen? Ik hoorde vanmiddag namelijk van een bezoeker van gisteren 'dat ik er vanavond wel om zeven uur moet zijn, anders sta je helemaal achteraan'. Huh? Gewoon vaste stoelen toch? Ik wist niet eens dat er staanplaatsen waren bij Toppers?
Je hebt gewoon vaste plekken idd. En om 7 uur kan je het stadion nog niet eens in
  zondag 3 juni 2007 @ 17:33:08 #63
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_50064975
Half 8 ofzo he? Tenminste toen konden wij binnen. (Ingang A)
  zondag 3 juni 2007 @ 17:41:49 #64
170462 Stinosss
pi_50065252
http://www.toppersinconcert.nl/ << Hier kun je je nummer van je toegangsbewijs invoeren, doet dan dienst als een soort van lotnummer. Je weet maar nooit ...
  zondag 3 juni 2007 @ 19:28:25 #65
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_50068373
ik ga nu fietsen lekker hossen en blèren
  zondag 3 juni 2007 @ 19:52:11 #66
140412 Danaa
&#127822;
pi_50069025
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:58 schreef Greys het volgende:
Ja hebt inderdaad een vast stoelnummer, maar je kunt gaan staan en naar het podium toelopen.. en dat deden de meeste mensen..
  zondag 3 juni 2007 @ 19:52:59 #67
140412 Danaa
&#127822;
pi_50069052
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Stinosss het volgende:
Half 8 ofzo he? Tenminste toen konden wij binnen. (Ingang A)
Klopt, wij hadden ingang M, die ging ook om half 8 open.
We liepen lekker door en waren zo binnen, geen enkel probleem.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:53:38 #68
140412 Danaa
&#127822;
pi_50069068
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

Zeg niet dat de politie het goed deed, vuile snorren Heb 1,5 uur met mn motor uit stilgestaan omdat ze ons niet lieten wegrijden
Waar stond jullie auto, ook bij de bedrijven?? Aan de overkant van de straat?
  zondag 3 juni 2007 @ 20:54:25 #69
170462 Stinosss
pi_50070885
Een tip, mocht je in de pauze wat te drinken gaan halen. Koop als je de Arena binnengaat al meteen een ArenaCard zodat je niet hoeft te wachten als je wat gaat halen in de pauze.

En voor de dames onder ons, ga voor de show naar de toilet. In de pauze is dat vrijwel onmogelijk om terug te zijn voordat de show weer begint.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:10:21 #70
140412 Danaa
&#127822;
pi_50071348
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:54 schreef Stinosss het volgende:
Een tip, mocht je in de pauze wat te drinken gaan halen. Koop als je de Arena binnengaat al meteen een ArenaCard zodat je niet hoeft te wachten als je wat gaat halen in de pauze.

En voor de dames onder ons, ga voor de show naar de toilet. In de pauze is dat vrijwel onmogelijk om terug te zijn voordat de show weer begint.
Koop inderdaad vooraf een kaart, en haal ook meteen dan al wat drinken... Hebben wij ook gedaan.
Voor het concert was het voor ons al onmogelijk om naar het toilet te gaan, het was onwijs druk en de toiletjufvrouwen vertelden aan ons dat er bij de mannen geen potten waren en alleen maar hangbakken, wat achteraf helemaal niet waar was.
Tijdens het concert zijn mijn moeder en zusje naar de wc gegaan en hebben drinken gehaald binnen 5 minuten waren zij terug! Dat is een aanrader!!
pi_50084472
Ik ben gister geweest. Maar dit was voor mij het laatste concert in de arena. Het geluid was verschrikkelijk slecht. Zelfs als men tussen de liedjes door wat vertelde, was dit gewoonweg niet te verstaan. Dat gebouw is gewoon niet geschikt voor concerten. Daarbij vond het concert zelf ook maar wat tegenvallen. De toppers vergaten stukken tekst, zongen de verkeerde tekst (leuk he zo'n karaokescherm). Een van de weinige leuke momenten was dat Engelbert Humperdinck zich nog even liet zien, en vooral horen.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:23:06 #72
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_50085926

Het blijkt maar weer eens dat je niet alles moet geloven wat er in de krant staat. Recent nog werd er aandacht geschonken aan het uitsterven van de ordinaire huismus. Mispoes! Afgelopen zaterdag was het namelijk de tweede avond dit jaar dat de Amsterdam ArenA zich vulde met zo'n 54.000 huismusjes, die zich voor de gelegenheid hadden getooid met roze boaatjes, gekke pruikjes, glittershirtjes en lichtgevende zwaaistokjes; denk aan koninginnedag of een vrijgezellenfeest. Helemaal klaar om zich voor die ene keer per jaar helemaal los te maken van hun leventje in de buitenwijken die Youp van 't Hek zo vaak tot onderwerp van zijn spot heeft gemaakt. Buiten het stadion was het al een kippenhok, met duizenden mensen die wel het ordinaire overgenomen hebben van hun helden, maar niet hun humor. Toppers in Concert 2007 kon beginnen. Onder het oog van bekend Nederland, we zagen Marco Borsato (met vrouw en kinderen, Renate Verbaan met liefje Winston Gerschtanowitz, Renate Groenewold, de Gullitjes, feestkonijn Rita Verdonk en misdaadverslaggever John van den Heuvel (had die tenminste ook een alibi), begon het programma om negen uur met een soort maanlanding. Het feest kon beginnen.

Lees verder...
  maandag 4 juni 2007 @ 11:30:26 #73
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50086110
w.b.t. de sfeer en de muziek etc. op het veld.

Geluid op het veld was prima zaterdagavond.
wc's waren perfect geregeld en zowel dames als heren hoefden niet in de rij te staan.
Arenacards kon je gewoon bij de bar halen en ook daar geen rij.
bediening bij de bar,.. uitermate teleurstellend, 14/15 jarige meisjes die rondliepen alsof ze levensmoe waren en per klant minimaal 4 minuten bezig waren.
Ik ben uit de rij weggelopen want werd er echt zwaar geirriteerd van.

Later zijn m'n vriendin en nog enkele vrienden tegelijk richting de bar gegaan en hebben alle kaarten leeggekocht aan drank (bier, champagne en bacardi's,... en Cola voor de BoB) dit tot irritatie van andere mensen die daardoor dus lekker lang mochten wachten,... maar goed, wij hoefden de rest van de avond niet meer in de rij te staan.

Overigens zat ik in vak N op rij 15,.. ben al vrij snel bij de zitplaatsen vandaan gelopen (op die stoelen stond je niet echt stabiel) en ben toen in het pad tussen de rijen stoelen gaan staan, sfeer was daar prima, genoeg ruimte om helemaal naar voren te lopen en af en toe kon je je aansluiten bij andere bezopen medemensen in de polonaise.

klein tipje voor volgend jaar,.. zorg dat je veldkaarten bemachtigd en op tijd aan de bar hangt om alvast je drankinkopen te doen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 juni 2007 @ 11:42:39 #74
163650 Greys
pi_50086416
Of het me nou een 'Tokkie' of een 'huisvrouwtje' maakt, ik heb me uitstekend vermaakt gisteren! Ik was er nog nooit geweest, maar voor herhaling vatbaar. Gewoon genieten van het geweldig gezellige sfeertje en je avond is uitstekend.
We reden om 18.00 uur weg van huis (Rotterdam) en waren om 21.00 uur in de Arena Alle parkeergarages waren al vol (!) en alle wegen afgesloten op dat terrein, dus je had geen andere keus dan bij de Ikea te parkeren. Ging prima overigens. Daarna wel een ENORME rij bij onze ingang van de Arena (ingang J) dus we waren maar net op tijd binnen.
Ik zou trouwens nergens anders willen zitten dan op het veld. Het geluid was daar uitstékend gisteravond, wij zaten in vak F, rij 20. Maar zoals hier boven al gezegd kon je lekker in de gangpaden dansen of even naar voren lopen, wat je wilde. Op het veld aan de randen verkochten ze ook gewoon Arena Cards en drinken en ik heb nooit langer dan 1 minuut ergens hoeven wachten, dus dat was perfect geregeld. Ze kwamen ook tussen de paden door met drankjes, dan kon je met je Arena Card afrekenen dus dorst hebben we niet gehad.
Engelbert H. vonden wij persoonlijk het minst leuk en goed, Edwin Evers met Birgit Lewis daarentegen bezorgden kippevel. Edwin had meer volume dan wie dan ook, fantastisch, en met 'De Glimlach van een Kind' sloot hij perfect aan op de rest van het repertoire van de avond natuurlijk
Het geluid was echt uitstekend gisteren. Op het veld tenminste, hoe het op de ringen klonk weet ik natuurlijk niet, maar tot bovenin de Arena werd er enorm meegezongen en gedanst, dus ik heb het idee dat het allemaal goed ging gisteren. Zelfs de zachtjes gesproken grapjes konden we prima verstaan.

Tokkies, huisvrouwen, het zal me allemaal wat... muziek waar je normaal ècht geen CD van zou kopen was nu reuzegezellig (Vanaaaaaaaaaaavond gaan we naar de kermis in de stad!), de mensen waren gezellig, geen gedoe, geruzie en gevechten (wij zaten zoals gezegd in vak F, maar de F-siders kunnen er wat van leren hoor ). Gewoon gezellig.

En als je er niet van houdt... dan ga je toch NIET?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 juni 2007 @ 12:16:01 #75
163650 Greys
pi_50087440
Overigens gaan ze een oplossing bedenken voor de mensen die zo'n slecht geluid hadden
quote:
Persbericht:
Acute storing in geluidssysteem oorzaak geluidsklachten Toppers in Concert

Naar aanleiding van klachten van bezoekers van de tweede ring aan het Toppers concert op zaterdag 2 juni geven De Toppers middels dit persbericht een officiële reactie.
Wij hebben de afgelopen twee concerten ervaren als één groot volksfeest! Wij hebben echter
begrepen dat door een technische storing in het geluidssysteem een gedeelte van de bezoekers op de tweede ring het eerste deel niet heeft kunnen genieten van dit volksfeest, hetgeen wij zeer betreuren.
Deze mensen bieden wij onze welgemeende excuses aan. De techniek heeft ons blijkbaar een tijdje in de steek gelaten. Samen met de productie zullen wij zoeken naar een passende tegemoetkoming voor deze mensen. aldus René Froger, Gerard Joling en Gordon.

Gisteravond tijdens het tweede Toppers concert in de Amsterdam ArenA kwam kort na het begin van de show een aantal klachten binnen van bezoekers die op de tweede ring zaten. Vanaf het moment kort na de opening tot kort voor het begin van de pauze blijkt het geluid zeer slecht te zijn geweest. Vooral mensen op een bepaald gedeelte van de tweede ring hadden hier erg veel last van.

Nader onderzoek wees uit dat er een technische storing in het geluidssysteem was opgetreden. Direct nadat de eerste klachten binnenkwamen hebben geluidstechnici een oplossing proberen te zoeken. Kort voor het begin van de pauze was het geluidsprobleem opgelost en kwamen er geen klachten meer binnen.

De organisatie van Toppers in Concert verzamelt op dit moment alle klachten en zal zich na afloop van de zes concerten (8 juni) beraden, om een passende oplossing te vinden voor de bezoekers die tijdens het tweede concert op zaterdag 2 juni op de tweede ring van de ArenA zaten.

bron: Amsterdamarena.nl en www.gordon.nl
Netjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50122286
Ik ben zondagavond geweest, het was super!
Zat ook op het veld (vak M rij 18) en we zijn in de pauze helemaal naar het podium gelopen en daar lekker gaan staan!! Na een tijdje weer terug naar onze stoel en daar weer genoten van alle meezingers! Het drinken halen ging ook super snel!

Bij het laatste nummer zijn we alvast naar de wc gegaan en meteen doorgelopen naar de auto, we konden meteen wegrijden en hebben nergens stil gestaan!! Kortom een topavond!!
pi_50122323
Ohja wat ook wel leuk was, er liepen mensen rond die GRATIS foto's maakten en meteen uitprinten!
Dit was door C1000 geregeld, wel heel erg leuk!!!
pi_50153092
Mag je een rugzak mee naar binnen nemen? Ik ga vanmiddag al amsterdam in. En een vest ofzo lijkt me wel handig om mee te nemen..! Gaan ze hier moeilijk over doen?
pi_50155145
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Stienn het volgende:
Mag je een rugzak mee naar binnen nemen? Ik ga vanmiddag al amsterdam in. En een vest ofzo lijkt me wel handig om mee te nemen..! Gaan ze hier moeilijk over doen?
Kan je gewoon meenemen hoor! Geen probleem.
pi_50155794
chill, ik zit in vak 430, rij 2. Ik neem aan dat rij 2 dan helemaal vooraan is of niet?
  MOL-held woensdag 6 juni 2007 @ 11:05:39 #81
44635 XMN8R
mag dat?
pi_50156367
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Stienn het volgende:
chill, ik zit in vak 430, rij 2. Ik neem aan dat rij 2 dan helemaal vooraan is of niet?
ehm... ik weet natuulijk ook niet alles, maar zou rij één daar dan niet nog voor zitten?
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_50157743
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:47 schreef Stienn het volgende:

Bovenste ring, das wel jammer hoor, op t veld is het pas echt gezellig
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:48:21 #83
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50157906
ik zit vrijdag in 429 . Ben benieuwd of ze het geluid al onder controle hebben daar
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_50158126
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bovenste ring, das wel jammer hoor, op t veld is het pas echt gezellig
Voor 15 euro wil ik best iets minder goed zitten hoor..
pi_50159556
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Stienn het volgende:

[..]

Voor 15 euro wil ik best iets minder goed zitten hoor..
Naja voor iets meer geld heb je een 10x zo vette avond!
Maar dat is ieder zn eigen keuze natuurlijk

Veel plezier in ieder geval!!!
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:51:00 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50160070

Wij zitten vrijdag in vak j. Ik zou ook nooit voor 15 euri minder op de 2de ring willen zitten (al zou ik daar nu met krukken ook nooit komen )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2007 @ 18:32:32 #87
163650 Greys
pi_50171928
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:06 schreef Stienn het volgende:
Voor jou komt deze reactie te laat, maar rugzak meenemen mag inderdaad.
Hou er wel rekening mee dat hij open wordt gemaakt als je naar binnen gaat, en alles wat te eten of te drinken is halen ze er uit en gooien ze weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2007 @ 18:33:24 #88
163650 Greys
pi_50171955
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[afbeelding]

Wij zitten vrijdag in vak j. Ik zou ook nooit voor 15 euri minder op de 2de ring willen zitten (al zou ik daar nu met krukken ook nooit komen )
Daar zit je heel fijn! Ik zag in vak F en op de hele vloer kan je gewoon heen en weer lopen. Jij zit vlak bij waar je de vloer op komt, dus dan kan je ook makkelijk tussendoor even drinken halen of toiletteren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50174627
quote:
[afbeelding]

Wat betaal je voor zo'n veldplaats dan?
  MOL-held donderdag 7 juni 2007 @ 00:08:11 #90
44635 XMN8R
mag dat?
pi_50186128
quote:

Wij zitten in vak 008

hmmz.. staat niet op de kaart
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
  MOL-held donderdag 7 juni 2007 @ 00:18:13 #91
44635 XMN8R
mag dat?
pi_50186486
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Repeat het volgende:

Wat betaal je voor zo'n veldplaats dan?
72,25 euro, in ons geval
Bleken alleen geen veldkaarten te zijn, maar wel rood op het kaartje, dus nog wel goeie plekken denk ik (hoop ik)...
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
pi_50186569
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef XMN8R het volgende:

[..]

72,25 euro, in ons geval
Bleken alleen geen veldkaarten te zijn, maar wel rood op het kaartje, dus nog wel goeie plekken denk ik (hoop ik)...
Hebben we er zin an?
Huh!?
pi_50190793
Whehehe, wat een flut show zeg... Edwin Evers en Lee Touwers waren echt de beste van de avond! Wat een bagger geluid in de Arena, ben er nu 3 × geweest. Deze keer was het geluid echt het minste.. Ben blij dat ik niet meer betaald heb dan 15 euro!
pi_50193377
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Stienn het volgende:
Whehehe, wat een flut show zeg... Edwin Evers en Lee Touwers waren echt de beste van de avond! Wat een bagger geluid in de Arena, ben er nu 3 × geweest. Deze keer was het geluid echt het minste.. Ben blij dat ik niet meer betaald heb dan 15 euro!
Nee maar als je op het veld had gezeten en dus wat meer had betaald had je wel goed geluid gehad
pi_50195577
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef XMN8R het volgende:

[..]

72,25 euro, in ons geval
Bizar duur, maar dat is iig niet 15e meer dan 2e ring hoor (zoals iemand hierboven zei)
pi_50200835
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Repeat het volgende:

[..]

Bizar duur, maar dat is iig niet 15e meer dan 2e ring hoor (zoals iemand hierboven zei)
Ik geloof dat het met die spaardingen van C1000 iets van 40 euro was voor 1e rang kaarten....
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:32:02 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50211599
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ik geloof dat het met die spaardingen van C1000 iets van 40 euro was voor 1e rang kaarten....
nee die waren een 10tje goedkoper

Ik zat met die ¤ 15 fout maar toch het is wel duur maar dan heb je wél wat
pi_50227214
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

nee die waren een 10tje goedkoper

Ik zat met die ¤ 15 fout maar toch het is wel duur maar dan heb je wél wat
Ik heb 36 euro moeten betalen voor mn kaartje??
En zat dus 1e rang op t veld!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:14:00 #99
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50227717
quote:
Rang 1 67,50 - uitverkocht veld plus de rode stoeltjes op de ere tribune
Rang 2 57,50 - uitverkocht
Rang 3 47,50 - uitverkocht
Rang 4 37,50 - uitverkocht
Rang 5 27,50 - uitverkocht
zo zit het dus haalde eerste rang/eerste ring door elkaar
pi_50228634
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:41 schreef Stinosss het volgende:
http://www.toppersinconcert.nl/ << Hier kun je je nummer van je toegangsbewijs invoeren, doet dan dienst als een soort van lotnummer. Je weet maar nooit ...
de hoofdprijs is een sandwich met Geer en goor?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')