abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 18:08:27 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49578249
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
Nu heb ik het pas door ik dacht dat dit de AJAX topic was . Ik slaap nog half denk ik

Jij was vroeger niet de slimste thuis zeker?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 20 mei 2007 @ 18:33:36 #289
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49579020
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:52 schreef pfaf het volgende:
allebij.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49602576
*Kick*
Yo!Soppa?
pi_49602824
Topic kan dicht heb een nieuwe geopend
AFC AJAX
pi_49602920
Is deze al vol dan?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49603280
Dit gaat over Az- Ajax, dat is al voorbij aanstaande zondag is het Ajax- Az .
AFC AJAX
pi_49614324
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef Shreyas het volgende:

AZ is thuis erg sterk, meeste ploegen die daar spelen, spelen dan ook niet best. Ik had echt gehoopt dat het 1-1 zou blijven, dan waren we er bijna. Nu moeten we in Amsterdam nog een vol aan de bak. Beetje triest ook dat doelpunt 1 minuut voor tijd.
Sorry maar AZ presteert dit seizoen uit beter dan thuis...
pi_49614436
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Ook zonder Sneijder moet het klusje geklaard kunnen worden. Als Ajax fel is en 100% gemotiveerd (waarom zouden ze dat niet zijn) dan is Ajax gewoon een klasse beter dan AZ.
jij hebt kennelijk een paar leuke wedstrijden gemist zeg dit seizoen... 4x AZ-Ajax
pi_49623172
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:45 schreef DonnyBB het volgende:

[..]

jij hebt kennelijk een paar leuke wedstrijden gemist zeg dit seizoen... 4x AZ-Ajax
Nee heb ze niet gemist. Waren inderdaad goede wedstrijden, misschien alleen de wedstrijd in A'dam was wat minder.
Als team presteerd AZ geweldig maar ik blijf erbij dat Ajax de betere voetballers heeft. Dit wil uiteraard niet zeggen dat de betere voetballers ook altijd winnen (sterker nog, vaak niet). Maar denk toch dat het team van Ajax er zondag zal staan, zit ook ook goed in elkaar. Ook zonder Sneijder en waarschijnlijk Stam. De enige die Ajax echt pijn kan doen is Dembele maar ik vraag me af of hij het lang volhoudt. Een hamstring blessure is geen lekkere blessure, komt vaak terug als te vroeg weer begint.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_49651057
Dat klinkt al wat genuanceerder. Ben het met je eens dat Ajax meer individuele klasse heeft. Maar over de vier wedstrijden die zijn egspeeld zou ik niet durven stellen dat Ajax als het fel en gemotiveerd is een klasse beter is. Kan me niet voorstellen dat ze dat in de afgelopen vier confrontaties niet waren, sterker nog, uit het grote aantal kaarten blijkt het tegendeel. Maar goed, misschien laten ze dat dan zondag zien. Wordt weer spannend! AZ zal ieg de binennstad van Amsterdam intact laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')