Ik zie het probleem niet, ik zie gewoon de hele ttquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
VBL onderschrift #72 Zonder Sneijdergrappen mag wel verandert worden in 'Voetbalfoto-Onderschrift Competitie #72: Jury punten?' De huidige is namelijk te lang.
Ik stuur je wel een pm nog deze week (ergens). Ik wil het op zich wel overnemen, want het is een leuke compoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
Ja, erg druk. Zelfs amper tijd om gewoon te FOK!ken, helaas.
Ook goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik zie gewoon de hele tt
OEpsquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zal ik nieuw topic maken?
Dan moet je dit ook even aanpassen. Het is dus Boulahrouz (Handige linkjes topic)quote:Op donderdag 9 september 2004 07:22 schreef just me het volgende:
Nederlandse spelers spelend in het buitenland:Khalid Bouhlarouz
Ik denk dat je opzich wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Hofs of Clarence Seedorf ?
Ik denk dat ie opzich wel dicht zou kunnen.
Is wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
Haal die discussie tussen hung en mij maar weg in het voetbalshirtjestopic.
Heb gewaarschuwd, niet de bedoeling uiteraard. Zullen zien of het weer normaal gaat.quote:Ik erger me aan zijn post gedrag, hij post alleen fotoshops of shirtjes die al lang in een topic gepost zijn.
Zijn toegevoegde waarde is dan ook bijna gelijk aan 0.
Tot nu toe heeft hij denk ik 3 shirts gepost die en nog niet geplaatst waren en niet gephotoshopt zijn.
Ik zal niet meer op hem ingaan, al zal dat nog een moeilijke klus voor me worden.
quote:
Stanley_C is coolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hij kickt echt op dat topic kicken. Volgens mij is hij er al eens voor geband geweest (maar dat mag hier niet besproken worden)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hij kickt echt op dat topic kicken. Volgens mij is hij er al eens voor geband geweest (maar dat mag hier niet besproken worden)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is nogal lekken wat je hier doet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in de med toendertijd
EDIT; Ja dus. Dus geen informatie die achter de schermen moest blijven.
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weet iemand hier hoe lang Jorien geband is? We missen hem.
Jorienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal niet.
Je eerste deel: ok jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal niet.
quote:Preview van het nieuwe shirt van het Marokkaanse elftal:
Rellen met Jorien is Ok!quote:
Geen reden om andere geopende topics te sluiten. Wie zegt dat een centraal Nivo Sparta dood zou bloeden?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo onbeduidend dat ze niet eens in de topiclijst staan.
Dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen reden om andere geopende topics te sluiten. Wie zegt dat een centraal Nivo Sparta dood zou bloeden?
We zullen zien, anders zakt het topic wel.quote:
Die bestaan niet hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef RayMania het volgende:
Of gewoon een centraal Nivo Sparta topic. Zo bestaan er ook andere centrale topics van amateurclubs; ijsselmeervogels, spakenburg, ASWH.
Kan mij herinneren dat die bestaan/bestondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |