Dat viel mij ook al op ja! Maar ja... Huub is iets teveel met zichzelf bezig....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:27 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Huub niet erg aardig doen ofzo tegen zijn zus. Ze zegt net dat ze 'm mist en hij gaat er gewoon niet op in?![]()
Ja, vind ik ook, maar ook wel vreemd, want bij het telefoongesprek met die vriend van ´m die ´n kindje heeft gekregen vond ik juist dat ie elk GK-onderwerp 'n beetje overheen walste met weer z'n blijdschap te tonen dat die gast 'n kindje had gehad. Hij was heel geinteresseerd en vroeg veel en had 't eigenlijk bijna niet over de belevenissen in 't huis. Maar tegenover z'n zus lijkt hij bijna niet te horen wat zij allemaal zegt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja! Maar ja... Huub is iets teveel met zichzelf bezig....
Ik vind Cora er zowiezo niet echt gelukkig uit zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:32 schreef Kinga het volgende:
Cora staat er weer in haar eentje.
Lol Had je nog hoop dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan daar dus echt met mijn hoofd niet bij. Hoe fucked-up denk je als je zo'n bril op hebt?
Mijn hoop op een 'verlichting' van Amanda is bij deze finaal de grond in geboord. Nurture & Nature zijn te zeer negatief met elkaar verbonden.
Ik denk dat hij natuurlijk liever Hedda had willen zien.... Hij laat zijn visite nu ook wel lekker ziten daar... zelf lekker zwemmen...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, maar ook wel vreemd, want bij het telefoongesprek met die vriend van ´m die ´n kindje heeft gekregen vond ik juist dat ie elk GK-onderwerp 'n beetje overheen walste met weer z'n blijdschap te tonen dat die gast 'n kindje had gehad. Hij was heel geinteresseerd en vroeg veel en had 't eigenlijk bijna niet over de belevenissen in 't huis. Maar tegenover z'n zus lijkt hij bijna niet te horen wat zij allemaal zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |