Nee, nog niet, maar ze gaat er inderdaad wel voor een jaar naar toe.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef maril het volgende:
[..]
Die is toch in new zeeland, Huub heeft toch gebeld?
Er hangen nóg 76 camera's in dat huis.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom moet nata der zender checken als we haar toch niet zien???!??!?!!?
Ach, dat blijft maar doorgaan, nooit anders geweest ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:10 schreef elcastel het volgende:
Leuk, heb je visite, heb je het nog de hele tijd over Huub. Die dreigementen zijn trouwens wel héél erg zielig.
O Ik wil ook!!!! Ik heb ze 1 keer maar gezien in Ahoy Rotterdam.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, in een klein zaaltje in het centrum van Brussel (2 dagen voordat ze Pinkpop afsluiten).
Aanstaande dinsdag spelen ze voor de allereerste keer in 7 jaar weer, in Parijs.
Maar dat was nog prijziger.
Maar dit terzijde hoor, het is dat je er toevallig over begon.![]()
OT- Natasia heeft heel erg veel zin in haar kosmetische ingreep, as donderdag.
Zoals ik zei alsof ze me hoorde hihihih..en hjeeeeel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
hahaha over de speaker, nederlands praten alsjeblieft
Idd, het is gelul op zolder, werken, niet werken, daar neem je idd vrij voor, het is niet alsof het een wekelijks terugkerende mogelijkheid is elkaar te zien/spreken.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij snapt me...als mijn vrouw/vriendin er had gezeten had ik vrij genomen..
kun je nagaan hoe diep de liefde zit tussen Natas en haar ventje...![]()
en HOESOWW geen camera's...iedereen weet toch al hoe ie eruit ziet..![]()
Hijs jaloers....hij is nog maagdelijk maagd in zijn billetjesquote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Vriend van Brian had het net over het avontuurtje van Huub en Eric.
Daarom luister ik nu graag naar Amanda, die lult zich zo voorbij.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de oogst van deze dag![]()
Ik verwacht dat ze later dit jaar, of ergens volgend jaar nog wel naar Ahoy of het Gelredome zullen komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik wil ook!!!! Ik heb ze 1 keer maar gezien in Ahoy Rotterdam.
Sorry ga weer on topic.
Welke bezoek is het leukste volgens jullie?
Moeten we maar weer naar mamjo, voor de vertaling van wat net gezegd is.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
hahaha over de speaker, nederlands praten alsjeblieft
Klopt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:13 schreef blomst het volgende:
Huubs zus gaat bij Brian op de bank zitten.
Brian heeft ooit toch ook slecht over haar gedaan? Kreeg hij toen niet een brief van haar later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |