ogenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kan ik door voor moslima?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kan ik door voor moslima?
[afbeelding]
Ja, net echt he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Afwazig het volgende:
Als je zo naar Amerika gaat krijg je een "Full body exam" op het vliegveld.
Lose the moustache!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Burakius het volgende:
wat een naa4bs. Doe dan een echte vette zoals ik.
[afbeelding]
edit:.. wtf zo groot...
Echt waarquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Afwazig het volgende:
Als je zo naar Amerika gaat krijg je een "Full body exam" op het vliegveld.
in fact het baardje is ook weg. sollicitatiegesprek hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Lose the moustache!
Canim, ik heb nederlandse nationaliteit, wil jij mijn importbruidegom zijn? Seni istiyorum, vallah!![]()
stiekem doet double helix zijn burka al aanquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
stiekem doet double helix zijn burka al aankan niet w88 op die body exam he jonge
OK, maar.. geen seks voor het huwelijk he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
in fact het baardje is ook weg. sollicitatiegesprek he.. wanneer trouwen we
oja.. imports kosten ook nog es 0 ik ben al in nl
woottttt
Dat moet ik eerder aan jou zeggen. En ook geen zoenen. en geen handen vasthouden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
OK, maar.. geen seks voor het huwelijk he?
OK, dat lijkt me een goed plan. Mogen we elkaar wel zien of word de huwelijksdag een soort van blind date dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat moet ik eerder aan jou zeggen. En ook geen zoenen. en geen handen vasthouden.
we mogen elkaar zien met andere erbij. We zijn immers niet verloofd. De verlovingsperiode zal de kennismakingsperiode zijn. Dezelfde hoofddoek is verkrijgbaar bij uw lokale Islamitische winkel. Bent u tevens gelovig mon cherie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
OK, dat lijkt me een goed plan. Mogen we elkaar wel zien of word de huwelijksdag een soort van blind date dan?
Oh canim, ik wil wel graag dezelfde hoofddoek als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |