Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik je heul niet zo loop lastig te vallen als jij altijd loopt te verkondigen?
Anders had je ook wel geweten dat ik in een restaurant midden in een bos (naast het waldschwimmbad) werk
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En iets met een rails en goed naar de drie lampjes kijken![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omg, staat dat ook altijd op het program op zondag??![]()
nou dan mag ik de nog resterende tijd wel zeer strak managen....![]()
In het geval van een DGK SC MEET bij Ian trakteer ikquote:Op zondag 20 mei 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!![]()
Krijgen wij SC-korting als we een keer komen eten? Hoe ver is het rijden vanaf de randstad?![]()
Met de tractor ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het had weinig gescheeld of je had me een scan van de menukaart gemaild!![]()
Krijgen wij SC-korting als we een keer komen eten? Hoe ver is het rijden vanaf de randstad?![]()
quote:
Multitaskenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de mount everest wegstrijken moet ze
![]()
been there, done that..quote:
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardtquote:
Een goede definitie van een kwaliteitspostquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardt![]()
Oe, heb jij een tractor? Leuk! Moeten we wel een weekje uittrtekken voor Hannover, maar dat geeft niet want dat is gezellig.quote:
sinds ik een flybaby ben heb ik daar geen last meer van...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
de mount everest wegstrijken moet ze
![]()
Kan mij niet hard genoeg zijn....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik noem het een zeer grove uitlating van een danig gefrustreerd usertje met een te grote bek en een groot hardt![]()
in die 3 minuten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
been there, done that..![]()
nog iets gebeurd toen ik weg was..![]()
is die saté nou al gaar?quote:
Yep en dan ook nog even je moeder bellen...quote:
zo lang nog?quote:
Mag ik dan tussen jullie inquote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, heb jij een tractor? Leuk! Moeten we wel een weekje uittrtekken voor Hannover, maar dat geeft niet want dat is gezellig.
p.s. Kun je de tractor rood verven voordat we op pad gaan? En dan voorop een zwarte stip.![]()
Heb je het eten ook ontworpen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien heb ik de menukaart ontworpen dus dat had kunnen vallen onder "ken je user"
Was da?? Ik wil er ook 1 worden danquote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sinds ik een flybaby ben heb ik daar geen last meer van...![]()
Hup, bakken kreng, en rap een beetjequote:
Ian zit meer in het klit gebeurenquote:
Helemaal toppie!quote:
Borden in de vaatwasser tiefen is een verantwoordelijk karweitje.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De verzorging van de borden is toevallig ook een van mijn taken![]()
Nee, we rijden in 1 ruk doorquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal toppie!
En onderweg? Wildkamperen?
Ik ben kaal schatquote:
Zullen we dan toch maar andersom gaan zitten?quote:
Ik ben de hond van Peter6000 aan het grillen...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, bakken kreng, en rap een beetje![]()
Geen idee, dat doe ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Borden in de vaatwasser tiefen is een verantwoordelijk karweitje.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben de hond van Peter6000 aan het grillen...![]()
gatverquote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar andersom gaan zitten?![]()
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.quote:
Oh die dreads ? thxquote:Op zondag 20 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het over die lieve kleine haartjes op je arm![]()
Ja, die van mij ook, werkt primaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.![]()
nee, is geen optie hier niet in ieder geval..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Helemaal niet strijken is ook een optie...Mijn optie.![]()
gewoon aanmelden, krijg je per dag 30 mailtjes en dan lees je die, doe je dat, hou je tijd over en is je huis netjes. Heel gek, maar zo ging het hier wel...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, werkt prima
Maar dat flylady da's heel veel tekst, zo kom ik nooit aan huishaten toe![]()
En ben jij dan een tor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |