kunterbunt nog open?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]met héééte saus!
Een stuk lekkerder dan pak 'm beet een zak saté van Mora.![]()
Ja!quote:
Hup, opzoeken die krantquote:
Niet meteen zo'n bekkie hè.quote:
Gatverquote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo'n bekkie hè.![]()
Ik heb hem wèl de hartelijke groeten namens jou gedaan hoor!
De hartelijke groeten terug, en een lik van Snuitje.
jamaar jamaar... t staat niet online...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, opzoeken die kranten rap een beetje
We zijn burenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Mokum020 het volgende:
Kan ik weer opnieuw beginnen met BBQ'en......alles zeiknat...
kan dat eigenlijk binnen of is dat een slecht plan..![]()
Nee, klein kioskje wat hier vlakbij open is gegaan.quote:
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.![]()
WTFFFFF !!!! Thx voor de tip, dat dan weer welquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaar jamaar... t staat niet online...![]()
Huh:? In Deutschland heb je toch juist overal van die automaten?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, klein kioskje wat hier vlakbij open is gegaan.
Wat ontzettend handig is aangezien ik normaal half uur moest lopen voor pakje peuken![]()
* mental wipe..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, vlak daarvoor stond-ie de schurrftige poedel van demente Dina anaal uit te likken.![]()
wat kan ik voor jou op het houtskool donderen....een sateetje?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
We zijn buren![]()
![]()
![]()
Zag net een verlepte vent met houtskool seulen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh:? In Deutschland heb je toch juist overal van die automaten?
Grewoon in woonwijken enzo, briljant!
Of woon jij in de bossen?
ow, wacht ff, ff kijken of ik de spiffy gadget hier op mijn bureautje kan gebruikenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTFFFFF !!!! Thx voor de tip, dat dan weer wel
Oh jammer, dan had ik het wel weer lekker gevondenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij had een magnetron op batterijen bij zich, waar de streams op te volgen waren.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh jammer, dan had ik het wel weer lekker gevonden![]()
Was hij trouwens nog streams aan het kijken op zn mobiel ?
Hup, voormakenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, wacht ff, ff kijken of ik de spiffy gadget hier op mijn bureautje kan gebruiken
Waaróm in godsnaam? Mocht je niet meer tussen de mensen wonen?quote:
Met een hondje er in ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij had een magnetron op batterijen bij zich, waar de streams op te volgen waren.
Zie je wel dat ik je heul niet zo loop lastig te vallen als jij altijd loopt te verkondigen?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaróm in godsnaam? Mocht je niet meer tussen de mensen wonen?![]()
of een baby...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
hulp is on the way voor kleinzusje
kijk eens wat makkelijk, toen ik het stuk wilde gaan scannen viel mijn oog opeens op een url...
ja, las ik gister op een of andere nieuwssite..quote:
Ik eet alleen uit zakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
wat kan ik voor jou op het houtskool donderen....een sateetje?![]()
Niet alleen gister.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, las ik gister op een of andere nieuwssite..
Niks voor Peterquote:
ik denk het wel...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen gister.
Gebeurd vet vaak![]()
En die nieuwssite is natuurlijk onze FP?![]()
nee, da's waar.quote:
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een banquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk het wel...![]()
maar hoe ziek ben je dan?![]()
ook in de magnetron...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een ban![]()
dat mag toch op zondag?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een zeer slechte timemanagement dag vandaag![]()
Probeer maarquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg wat er met die mensen moet gebeuren die dat doen krijg ik een ban![]()
http://www.proefamersfoort.nl/quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Is Leandra al verlept gespot ?
Vergeten te strijken ? of te neuken ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat mag toch op zondag?
anders ben ik in overtreding...![]()
minstensquote:
Allebei: vrij ernstigquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergeten te strijken ? of te neuken ?
Jsemig wat een triest provinciaals gedoe daaroquote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.proefamersfoort.nl/
Daar loopt ze ergens rond, of staat te schuilen...![]()
omg, staat dat ook altijd op het program op zondag??quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergeten te strijken ? of te neuken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |