Niet veel, dat weet ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, wat denken die KudtVollerts wel niet![]()
Mail je me de webcam sessiequote:Op zondag 20 mei 2007 05:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, wat denken die KudtVollerts wel niet![]()
Mwoah, die webcamsessie misschien wel, maar dan wil ik natuurlijk eerst wel een previewquote:
Iets teveel op, denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je msn staat gewoon op je profiel hé?
Dus die had ik stiekem allang![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mwoah, die webcamsessie misschien wel, maar dan wil ik natuurlijk eerst wel een preview
Ik denk dat ik hetzelfde ga doenquote:Op zondag 20 mei 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
Het was me een waar genoegen, ik ga nu vanangelina
dromen
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 05:31 schreef PC eend het volgende:
Het was me een waar genoegen, ik ga nu vanangelina
dromen
![]()
Ik zie hier eerder in, dat het zwarte cirkeltje bijna thuis is. Hij moet nog een klein stukje, voordat-ie weer in zijn eigen veilige, vertrouwde zwarte vlak is.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
titel: zwarte eenzaamheid omringt door warm rood
prijs: n.o.t.k
Dit lijkt vaak zo bij liefde, maar lukt niet altijdquote:Op zondag 20 mei 2007 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie hier eerder in, dat het zwarte cirkeltje bijna thuis is. Hij moet nog een klein stukje, voordat-ie weer in zijn eigen veilige, vertrouwde zwarte vlak is.
Omdat de onderste twee vlakken smaller zijn, wordft ook een beweging naar boven gesuggereerd.
Tegenwoordig wel hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit lijkt vaak zo bij liefde, maar lukt niet altijd
Mwah, volgens mij viel het allemaal wel mee, en werd het meer een relletje om t rellen dan dat t een rel was....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:55 schreef Leandra het volgende:
Mwah, volgens mij viel het allemaal wel mee, en werd het meer een relletje om t rellen dan dat t een rel was....
In een rel-mood kom je natuurlijk vanzelf wel als je lekker mee doetquote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Das dan wel weer waar... ik was al naar bed, maar ik was dan ook niet in een rel-mood
Same here! Alleen zie ik geen ruk op die laptop buiten....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Hello lieve SCssers...
Life is good... Lekker in de tuin op een luchtbedje, lappie erbij, beschuit met veel aardbeien, bakje koffie en een peuk....
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef Gert het volgende:
Hier begint het net een beetje heiïg te worden.
Nu ik op het punt sta naar het strand te fietsen.![]()
Hoe ver is jouw "deze kant" van Gert verwijderd??quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....
Dat gaat wel gebeuren, het gaat van zuid naar noord.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hopen dat die shit niet deze kant opkomt dan....
Ja lekker is dat....... wij gaan zo weer naar de Proefquote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren, het gaat van zuid naar noord.
Maar daarachter zie ik weer een open stuk.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is Gert Amsterdammer, dus zo'n 20 km hemelsbreed....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe ver is jouw "deze kant" van Gert verwijderd??![]()
Hmmz nou maar hopen dat Amersfoort droog blijft... hoewel er genoeg parasols staan natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij is Gert Amsterdammer, dus zo'n 20 km hemelsbreed....![]()
Het wordt hier al bewolkt idd.....
Edit: Hagenees zie ik net (sorry Gert) ietsje verder dus.
Vreetzak!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja lekker is dat....... wij gaan zo weer naar de Proef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |