Ze hebben 'm ook weer teruggenomen toen ie z'n straf had uitgezeten voor drugsbezit. Vandaar dat ie in seizoen 5 ineens verdwenen is en in 6 weer terugkeert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als ik nu dan afleveringen zie zonder Leo baal ik wel. Die is zo tof man
Ja toevallig las ik dat net. Is een beetje een rare gast, die Chong.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben 'm ook weer teruggenomen toen ie z'n straf had uitgezeten voor drugsbezit. Vandaar dat ie in seizoen 5 ineens verdwenen is en in 6 weer terugkeert.
hopen dat ze dat aangekocht hebben dan anders beginnen ze weer vrolijk met seizoen 1quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ze zijn nu weer ergens in seizoen 3 op CC geloof ik. Eigenlijk wordt het pas echt leuk vanaf seizoen 4.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En de hele familie Pinciotti vind ik ook maar niets.
Ze is er inderdaad uit, volgens mij komt ze niet meer terug voor het einde van seizoen 5, wat trouwens mijn favoriete seizoen is. Lang geleden alweer dat ik die gezien heb, gaat weer leuk worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:40 schreef Guerra het volgende:
[..]
En die zus van Eric is die er nu uit ofzo? Ze zit niet meer in het voorstukkie. En wat zegt Kelso op het eind eigenlijk?
Bedoel je in het voorstukje? Dat Hello Wisconsin!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:40 schreef Guerra het volgende:
En wat zegt Kelso op het eind eigenlijk?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
Als het goed is begint vandaag seizoen 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...is echt schijtirritant en een dramatische acteur zeg..
Het mooiste vind ik nog aan seizoen 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
"Oh yeah, I say bad-ass now"quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig, ze gaan wel door met seizoen 5. De eerste was ook meteen een van de beste
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |