quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef planethugo het volgende:
geloof dat het seizoen begint als de zomervakanties afgelopen zijn. Je ziet ook duidelijk dat ze allemaal wat ouder geworden zijn, donna ziet er plots wat beter uit
Ben ik het niet mee eens. Vind het een beetje vreemd en vaagjes. Vind Jackie eigenlijk bij niemand passen hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind Hyde en Jackie eigenlijk wel een heel leuk stel
Toen ik vorige week volgens mij voor het eerst een aflevering zag van het nieuwe seizoen keek ik idd wel ff raar op toen ik Kelso zag. Die was ineens zo veranderd en het zelfde geldt voor Eric (in mindere mate).quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef planethugo het volgende:
geloof dat het seizoen begint als de zomervakanties afgelopen zijn. Je ziet ook duidelijk dat ze allemaal wat ouder geworden zijn, donna ziet er plots wat beter uit
Uiteraard was Newsradio ze op dat punt voor door afleveringen te vernoemen naar Led Zeppelin albums.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik bijna het leukst vind aan seizoen 5 is dat alle afleveringen vernoemd zijn naar Led Zeppelin nummers. Zo zagen we eergisteren Over the Hills and Far Away en gisteren Black Dog.
Dan hebben ze maar 8 afleveringen kunnen vernoemen, das niet veelquote:Op donderdag 13 december 2007 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard was Newsradio ze op dat punt voor door afleveringen te vernoemen naar Led Zeppelin albums.
Smokkelen met Led Zeppelin Box Set hielpquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan hebben ze maar 8 afleveringen kunnen vernoemen, das niet veel.
Er is een speciaal kerstweekend bezig op CC.quote:Opmaandag 24 december 2007 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
Nou was er zonet ineens de kerstaflevering uit seizoen 1. Ik hoop dat ze straks wel gewoon verder gaan met seizoen 5...
.
Jup. Nu ook van South Park. Maar ook van shows die al een tijdje niet te zien zijn geweest, zoals Scrubs en Reno911. Misschien dat ze ook nog andere kerstafleveringen van That 70's show gaan uitzenden....quote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Dus we krijgen van al die shows een kersaflevering?
Heeft af en toe trekjes van Married With Children.. Zeker die paquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:29 schreef kreuk050 het volgende:
Trouwens, die familie Foreman is eigenlijk focked up of nie? Die opmerkingen soms van die moeder, damn!
Dat valt wel mee toch? Alleen heel erg in haar geheel eigen vorm van ontkenningsgedrag. Ik ken voldoende mensen die precies hetzelfde doen (alhoewel je daar natuurlijk al gauw voldoende van kentquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:29 schreef kreuk050 het volgende:
Trouwens, die familie Foreman is eigenlijk focked up of nie? Die opmerkingen soms van die moeder, damn!
Klopt helemaal. Hoewel die aflevering met de gestolen kerstboom echt geniaal was.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Trouwens, gister met die kerstafleveringen viel me wel op dat seizoen 1 en 2 echt matig zijn vergeleken met de rest.
Ze zien er ook niet uit, dat haar van Hyde is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Hoewel die aflevering met de gestolen kerstboom echt geniaal was.
Vond haar alleen leuk met Kelso en Jackie, het vreemdgaan dus.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef Joe. het volgende:
Idd, Jackie is helemaal plat![]()
Ik mis die zus van Eric ook wel, die blonde
Sommige scenes met Eric waren ook geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond haar alleen leuk met Kelso en Jackie, het vreemdgaan dus.
Vanavond weer gewone afleveringen, verder waar we zijn gebleven dus
Jammer dat wat?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef widmfan7 het volgende:
Heb seizoen 1 tot en met 6 gezien. Over het algemeen is het erg grappig. Jammer alleen dat
Die oma wist het nog niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel vaag, vorige keer werd Red woedend vanwege de verloving, en nu weten ze het nog niet?
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat Eric zei: Als oma het niet leuk vindt, zal Kitty het wel tof vinden'. Daar maakte ik uit op dat Kitty het dan nog niet wist, is dus niet zo.quote:
Eric bedoelde dat Kitty misschien bij zou draaien als oma het geen tof idee vond, aleen om oma dwars te zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat Eric zei: Als oma het niet leuk vindt, zal Kitty het wel tof vinden'. Daar maakte ik uit op dat Kitty het dan nog niet wist, is dus niet zo.
Aflevering met die Oma is trouwens wel later gemaakt dan die aflevering waarin Red en Kitty erachter komen door die ring. Maar is wel een half jaar eerder verschenen.
Amerikanen blijven raar, met al die productiecodes
Begrijp het nu, en dat tweede had ik even opgezochtquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef Joe. het volgende:
[..]
Eric bedoelde dat Kitty misschien bij zou draaien als oma het geen tof idee vond, aleen om oma dwars te zitten.
Over dat tweede weet ik niks vanaf
quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef DANILXL het volgende:
die chick an newly weds jessica simpson speelt ook een rolletje vanavond. Toen was ze nog hartstikke leuk
Niet veruit het tofst, maar wel erg vermakelijk altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:17 schreef Repeat het volgende:
Michael Kelso is echt veruit het tofste personage van de serie. Zoals hij bv die kelder in kwam om Hyde te vertellen wat hij wist, prachtig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |