Waar willen we heen?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
Het wordt weer burgerlijk, mensen!
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is toch ernstig dat ik me zo laat meesleuren in jullie wazige zaterdagnachtgesprekken!![]()
Tweede poging dan maar.![]()
![]()
Tweede poging tot watquote:
Slaap lekker Talithaquote:Op zondag 20 mei 2007 02:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is toch ernstig dat ik me zo laat meesleuren in jullie wazige zaterdagnachtgesprekken!![]()
Tweede poging dan maar.![]()
![]()
Ik zit al aan mijn derde laatste peukquote:Op zondag 20 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... persoonlijk?? Naar bed eigenlijk![]()
Blijf zelf nog ffquote:
Die overwoog ik juist aan te steken... een derde "dit is echt de laatste" peuk kan nog wel eigenlijkquote:
Historisch moment:quote:Op zondag 20 mei 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overwoog ik juist aan te steken... een derde "dit is echt de laatste" peuk kan nog wel eigenlijk![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zit al 22 jaar aan mijn laatste peuk.![]()
Wel consequentquote:Op zondag 20 mei 2007 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee gezelligquote:Op zondag 20 mei 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overwoog ik juist aan te steken... een derde "dit is echt de laatste" peuk kan nog wel eigenlijk![]()
Als ik al die "kutnewbie"s van jou nou in één post in FB gooi, zou je dan een ban krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik vast trustekusjes gaan geven enzo??![]()
Truste kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn glas rosé is net leeg... en ik ga niet weer bijvullen, dan komt t niet meer goedquote:Op zondag 20 mei 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee gezelligIk heb nog een halve fles wijn staan
Oi! Jij bent snel?!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kom je nu speciaal voor deze SC uit lurkermode?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is ook het enige consequente in mijn leven.![]()
Volgens mij krijg jij al een ban als je überhaupt nog een baggerpost in de FB doetquote:Op zondag 20 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik al die "kutnewbie"s van jou nou in één post in FB gooi, zou je dan een ban krijgen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |