Yeah! Zo hoort dat ookquote:Op zondag 20 mei 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuitende oren na een paar uur koptelefoon op vol volume
![]()
Tuitend? Tutend.
Nou niet snel, maar de laatste tijd ben ik wel een beetje fan aan het wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg snel onder de indruk![]()
![]()
Ik zag je naakt op een vol pleinquote:Op zondag 20 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
mootie] hopt panisch achter Ian aan [/me]
Een aurafoto?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is zooooo 200 euhh...6 of zo.. Ik heb iets beters
![]()
Aha!! Echt iets voor mij dus!! Is het wel gratis om je daar aan te melden?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een soort sociale werkplaats voor verdreven fokkers![]()
O ja, ik moet jou nog PM-en. Morgen dan maar als mijn beperkte verstand dat kan onthouden.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is best hip om dat toe te gevenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou niet snel, maar de laatste tijd ben ik wel een beetje fan aan het worden![]()
Eendjequote:Op zondag 20 mei 2007 02:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik was het al weer vergetenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
O ja, ik moet jou nog PM-en. Morgen dan maar als mijn beperkte verstand dat kan onthouden.![]()
![]()
Je hoeft alleen de crew te likken, eitje.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha!! Echt iets voor mij dus!! Is het wel gratis om je daar aan te melden?
Ja een spijkerbroek en donker shirt hallo... Das onmogelijk (is dat niet haar onderschrift). Maar je staat er gekleurd opquote:
Ga je nest inquote:
Die niet aflatende domheid daar is mindblowing iddquote:
Ik viel toch behoorlijk op, maar denk je dat ze me even ging zoeken? No wayquote:Op zondag 20 mei 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een spijkerbroek en donker shirt hallo... Das onmogelijk (is dat niet haar onderschrift). Maar je staat er gekleurd op![]()
Het is 'opgeschreift'.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik was het al weer vergeten![]()
Ik heb het nu opgescreven![]()
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is 'opgeschreift'.![]()
![]()
Maar ik ga nu een derde en laatste poging doen om afscheid te nemen. Lieve VOL-debielen, doen jullie een beetje rustig met Ian? Hij is nog zo jong.![]()
![]()
Trusten!![]()
Als je een mind had, that isquote:Op zondag 20 mei 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die niet aflatende domheid daar is mindblowing idd![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een van Eend zijn hoogtepunten, vooral zing vecht huil lach![]()
Filmpje #2
Aangezien het om minder bedeelde fokkers gaat die daar naartoe gaan moet dat wel goed komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de crew te likken, eitje.![]()
Lijdt jij ook al aan Volsarkovquote:Op zondag 20 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt ik was het al weer vergeten![]()
Ik heb het nu opgescreven![]()
O ja! Die is echt geweldig!quote:Op zondag 20 mei 2007 03:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Een van Eend zijn hoogtepunten, vooral zing vecht huil lach![]()
Filmpje #2
Wat NOU???quote:Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga nu een derde en laatste poging doen om afscheid te nemen. Lieve VOL-debielen, doen jullie een beetje rustig met Ian? Hij is nog zo jong.![]()
![]()
Trusten!![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trusten!![]()
Hoe oud is hij dan???quote:Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trusten!![]()
Je bent erg mager geworden inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
Mijn boromnia neemt ernstige vormen aan
Wat nou, ik kom aan eend als ik dat wil jaquote:
Wegweze VOLlersquote:
Heee Disanaquote:Op zondag 20 mei 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
<krabt zich op hoofd>
Sorry, ik dacht dat ik in de DGK slowchat zat
<schuifelt achteruit de deur uit>
Wordt eerst maar eens een fokker, jij Leidenaarquote:Op zondag 20 mei 2007 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou, ik kom aan eend als ik dat wil ja![]()
En je punt isquote:Op zondag 20 mei 2007 03:11 schreef Disana het volgende:
<krabt zich op hoofd>
Sorry, ik dacht dat ik in de DGK slowchat zat
<schuifelt achteruit de deur uit>
Zout us op KutVollerquote:Op zondag 20 mei 2007 03:12 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een traag forum hier zegDuurt het altijd eeuwen hier? En ja heb een redelijke PC
Punt denk ikquote:
Grrrrrquote:Op zondag 20 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee... huh... jij ook hier? Zit ik toch goed![]()
PS Wij hebben daarstraks patat gebakken!
Make mequote:Op zondag 20 mei 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wegweze VOLlers![]()
Of is Vol niet meer zo leuk dat je hier wilt posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |