Dat dit zelfs een Limburgse te ver gaat. Schokkende ontdekkingen in topic!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bagger maar raak dan. Ik volg jullie voor geen millimeter meer.![]()
![]()
![]()
Misschien kun je zelf een zakje bokkenpootjes openmaken de volgende keer? Liggen er vast wel ergens in de schappen.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh bokkenpootjes... volgens mij hebben ze die in mijn AH vrijwel nooit op tafel staan![]()
Dat zijn de bij elkaar gestolen werkseltjes,quote:
Deze kan ik niet voorbij laten gaan. Limburgse?!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat dit zelfs een Limburgse te ver gaat. Schokkende ontdekkingen in topic!
Ik weet dat ze daar die opengetrokken pakken legen, maar het gaat me te ver om eerst de halve winkel door te wandelen naar de koekjes, daar iets te doen wat eigenlijk niet kan, om vervolgens braaf aan de leestafel te Televaag te gaan zitten lezen.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf een zakje bokkenpootjes openmaken de volgende keer? liggen er vast wel ergens in de schappen.![]()
* Nu echt weg is
Oh.. sorry.. Ik zat even in een heel ander universum naar fotoboeken te kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze kan ik niet voorbij laten gaan. Limburgse?!
Mooi zoquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een stuk of 168 167 posts te gaan in deze SC.... ja dus
Je mag ze ook eerst bij de kassa gaan betalen?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet dat ze daar die opengetrokken pakken legen, maar het gaat me te ver om eerst de halve winkel door te wandelen naar de koekjes, daar iets te doen wat eigenlijk niet kan, om vervolgens braaf aan de leestafel te Televaag te gaan zitten lezen.
* Leandra is daar te braaf voor![]()
Een virus bij de AH is dan ook hot newsquote:Op zondag 20 mei 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
Hier ook al over de AH of is het een virus
Das waar, maar dan ondermijn je de AH natuurlijk volledig met z'n gastvrijheid van koffie met leestafel met koekjes....quote:Op zondag 20 mei 2007 02:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag ze ook eerst bij de kassa gaan betalen?![]()
Als je afrekend mag dat toch wel, heb wel es een leeg flesje drinken op de band gelegd .. Na een gruwelijke dorst.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, maar dan ondermijn je de AH natuurlijk volledig met z'n gastvrijheid van een koffiezet apparaat met leestafel met koekjes....
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je daar je eigen koekjes gaat zitten eten![]()
Het zal wel mogen, maar het is op z'n minst vreemd als je dat met de koekjes voor de koffiecorner doet.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je afrekent mag dat toch wel, heb wel es een leeg flesje drinken op de band gelegd .. Na een gruwelijke dorst.
![]()
Het is toch ernstig dat ik me zo laat meesleuren in jullie wazige zaterdagnachtgesprekken!quote:Op zondag 20 mei 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, maar dan ondermijn je de AH natuurlijk volledig met z'n gastvrijheid van koffie met leestafel met koekjes....
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je daar je eigen koekjes gaat zitten eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |