FuTilE is wel fobo-loos voor iemand met zo'n geyl accountnoquote:Op zondag 20 mei 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... daar gaat dit allemaal over... FuTilE wil ook gewoon een Ian_Nick Original®
Zeg dat dan gelijk joh
Nooit! Helegaar nooit! Ik ben verheugd dat je op dit blijde tijdstip tot inkeer komt!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn groenten een zaak om luchtig over te doen!?![]()
Yup, en zijn opstandige natuur.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nooit! Helegaar nooit! Ik ben verheugd dat je op dit blijde tijdstip tot inkeer komt!
Behalve broccoli, dat moet immer kritisch bekijken worden. Ook gezien de historie.
Misschien is ie verlegenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FuTilE is wel fobo-loos voor iemand met zo'n geyl accountno
Oh ja.. Heb ik een geyl account? Tell me more, tell me more, was it love at first sight....quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FuTilE is wel fobo-loos voor iemand met zo'n geyl accountno
Dan zal ik maar niet beginnen over een rookloze SC?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik doe er ook nog 1 mee....
Ik wil best posten in een rookloze SC.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over een rookloze SC?![]()
We hebben hier zo'n goeie afzuiginstallatie dat het een wonder is dat het hier niet stikt van de geile mannetjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over een rookloze SC?![]()
7797quote:Op zondag 20 mei 2007 02:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh ja.. Heb ik een geyl account? Tell me more, tell me more, was it love at first sight....
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
We hebben hier zo'n goeie afzuiginstallatie dat het een wonder is dat het hier niet stikt van de geile mannetjes.
Wat een schaamteloze bewering. Ik ben heul niet verlegen, zoals ik heul niet weet waar Ian_Nick mee bezig is (Feauteauxshoppen en Illustraatoooren)...quote:
Als dat je "ik ben geil" blik is dan snap ik het gelijkquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op zondag 20 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat je "ik ben geil" blik is dan snap ik het gelijk![]()
Je moet een beetje aan je mimiek gaan werken schat![]()
U boodschapt ook bij de AHquote:Op zondag 20 mei 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een schaamteloze bewering. Ik ben heul niet verlegen, zoals ik heul niet weet waar Ian_Nick mee bezig is (Feauteauxshoppen en Illustraatoooren)...![]()
Hier is een foto van mijn waterkoker (op de achtergrond mijn brood):
[afbeelding]
Hebben ze bij jouw AH ook zo'n riante tuintafel neergezet? Compleet met leesvoer en koekjes??quote:Op zondag 20 mei 2007 02:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De AH is mijn sanctuarium. Ik mediteer er ook, bij het koffie-apparaat.
Bagger maar raak dan. Ik volg jullie voor geen millimeter meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best posten in een rookloze SC.
Maar ik kan niet garanderen dat ik 'm niet volbagger omdat ik een peuk wil.
Is het zo erg!?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bagger maar raak dan. Ik volg jullie voor geen millimeter meer.![]()
![]()
![]()
Het gaat dan ook nergens overquote:Op zondag 20 mei 2007 02:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bagger maar raak dan. Ik volg jullie voor geen millimeter meer.![]()
![]()
![]()
Ja, bokkenpootjes. Het lokt nogal veel bokkenpootjesmensen, en die duld ik niet in mijn meditatiezone. Ik jaag ze dan ook meestal weg met Bastognekoeken.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze bij jouw AH ook zo'n riante tuintafel neergezet? Compleet met leesvoer en koekjes??![]()
Oeh bokkenpootjes... volgens mij hebben ze die in mijn AH vrijwel nooit op tafel staanquote:Op zondag 20 mei 2007 02:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, bokkenpootjes. Het lokt nogal veel bokkenpootjesmensen, en die duld ik niet in mijn meditatiezone. Ik jaag ze dan ook meestal weg met Bastognekoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |