Ik maak er eerdaags nog wel een.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
Mijn naamtopic is vol en ik ben er niet bij geweest!![]()
![]()
Heb je m helemaal gemist??quote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
Mijn naamtopic is vol en ik ben er niet bij geweest!![]()
![]()
Even teruglezen dan maar.
Of je leest de OP van deze SC ffquote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar de fuck ging 'ie eigenlijk over!?![]()
Jij weet heul niet wat ik zit te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:43 schreef FuTilE het volgende:
Ian_Nick, you're pussy whipped!
Maak je los van het juk der streamende huisvrouwen! Je kunt meer, ik voel het!
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak er eerdaags nog wel een.![]()
Pietje was ook vrij snel naar de COS hé...
Toen er daar een Pareltrut opdook...![]()
Ik weet heul wel wat jij zit te doen...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij weet heul niet wat ik zit te doen.
Ik maak kunst.
Ik feauteauxsoep en Illustraatoor, gij vermaledijde!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet heul wel wat jij zit te doen...
Jij zit overal smilies te posten en soms doe je dingen met afwasborstels en teddyberen met luciferstokjes, maar dat kun je niet in boekvorm uitgeven.
Breek los van het genadeloze juk der streamende huisvrouwen, ik verzoek je!
Yep!quote:
Whaha... Groei LOS, Groei wild!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik feauteauxsoep en Illustraatoor, gij vermaledijde!
Wat heb jij bereikt?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whaha... Groei LOS, Groei wild!
Illustraator MIJ!
Ik heb diverse hybride vormen van sla gekweekt en er is een kiwi naar me genoemd. De Piri-piri-kiwi.quote:
Sinds wanneer zijn groenten een zaak om luchtig over te doen!?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb diverse hybride vormen van sla gekweekt en er is een kiwi naar me genoemd. De Piri-piri-kiwi.
Je vat dit toch niet al te serieus op, hè?![]()
Daar ben ik het dan wel weer hartgrondig mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Tevens: Peuktijd.
Oh... daar gaat dit allemaal over... FuTilE wil ook gewoon een Ian_Nick Original®quote:Op zondag 20 mei 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whaha... Groei LOS, Groei wild!
Illustraator MIJ!
En ook nog een penisbed in mijn topic!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pearlbitch![]()
Pietje was druk in de COS en er doken dus geen Talitha-posts meer op.
Ik ook, dus ik doe er ook nog 1 mee....quote:Op zondag 20 mei 2007 01:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer hartgrondig mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |