Je bent er nog nooit geweest? Het is zo'n mooi land dat tjechie (ja ik heb iets met de landen in dat gebied). En veel beschaafder dan je zou denken eigenlijk. Als je elektra problemen hebt lossen ze dat meteen op: ze halen gewoon het hele binnenwerk van je meterkast wegquote:Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef Polonium-120 het volgende:
mijn ouders hebben een huis in tjechie (ben er zelf nooit geweest), maar wat een ellende wanneer je zo'n afstand moet overbruggen met pijn...
Ben benieuwd, ik zal morgen ook kijken of ik je zie, zag er iig gezellig uitquote:Op zondag 20 mei 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies op die hoek waar ik die pijl getekend had![]()
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen... misschien dat Ian dan wel eens ff goed oplet![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauw staat mij sowieso goed, maar ik ben niet zo van de afdeling "kleuterjuf spelen"![]()
Ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauw staat mij sowieso goed, maar ik ben niet zo van de afdeling "kleuterjuf spelen"![]()
momenteel zijn wij niet on speaking terms...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest? Het is zo'n mooi land dat tjechie (ja ik heb iets met de landen in dat gebied). En veel beschaafder dan je zou denken eigenlijk. Als je elektra problemen hebt lossen ze dat meteen op: ze halen gewoon het hele binnenwerk van je meterkast weg![]()
Ik ben echt dol op die landen. Mooie heuveltjes, lekker paardrijden. Goedkoop boodschappen doen en zelfs de mensen zijn gewoon meestal aardig.
Geeft niks, het land is groot.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:53 schreef Polonium-120 het volgende:
momenteel zijn wij niet on speaking terms...
Dat is net zoiets als via Barcelona naar Rome reizen... als je dan toch al in de auto zit...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geeft niks, het land is groot.
En op de heenreis kun je mooi een stop in duitsland bij ian maken
Wat mensen al niet doen voor een schnitzelquote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als via Barcelona naar Rome reizen... als je dan toch al in de auto zit...![]()
Maar dan zie je nog eens iets van de wereldquote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
Dat is net zoiets als via Barcelona naar Rome reizen... als je dan toch al in de auto zit...![]()
Truste Poloniumquote:Op zondag 20 mei 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
nu ga ik echt... slaap lekker iedereen!![]()
![]()
![]()
![]()
Truste gifspuwerquote:Op zondag 20 mei 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
nu ga ik echt... slaap lekker iedereen!![]()
![]()
![]()
![]()
Truste Petraaaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar me bed, heb een lange dag gehad, ben versletennnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Truste petraaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik ga naar me bed, heb een lange dag gehad, ben versletennnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Heb nergens last van, maar dat kan ook betekenen dat ik zelf zo traag ben dat ik het niet merkquote:
Daar heb je ook wel een puntquote:Op zondag 20 mei 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
Heb nergens last van, maar dat kan ook betekenen dat ik zelf zo traag ben dat ik het niet merk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |