oke. hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou willen zou ik inderdaad geen kanonvlees willen zijn,dus ja officier.
over 2 maanden 17quote:
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?quote:
oke dat is dus wel kutquote:Op maandag 21 mei 2007 08:45 schreef murp het volgende:
[..]
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?
toen ik in dienst zat hadden wij ook een luitenant van 18, die werd helemaal niet serieus genomen, omdat hij zo jong was.
meeste soldaten waren 25,26
snapje wat ik bedoel ?
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.quote:
je kan beter als je carriere wil maken, langzaam omhoog klimmen van soldaat naar onderofficier, daarvan weer naar officier....quote:
ik zou dat wel doen jahquote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend isquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend is![]()
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:50 schreef enter het volgende:
Murp wat doe jij eigenlijk in je dagelijkse leven?
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.
Iedereen wordt net wakkerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is het hier al een beetje gezellig? Ik verveel me op m'n werk
Waar ben je dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
Alleen van rondzwervende vliegtuigmotoren.
Ah. Okay. Groeten aan je alterego.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Ey. Long time no seen!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Ow ik ken maar vier dimensies hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, welke sanatorium is zo gek om jullie los te laten?
Ah. Dimensies. "Dimensies". "4 stuks". Het komt goed hoor. De dokter komt zo met een spuitje.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik ken maar vier dimensies hoor.
Maar die Donnie.Darko ken ik ook.
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Dimensies. "Dimensies". "4 stuks". Het komt goed hoor. De dokter komt zo met een spuitje.
nog een laatste wens?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?
Zo niet, doe dan maar dat spuitje
Kwamen alle mods maar zo op den knieen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Drie dimensies voor positiebepaling en één voor de tijd, dat klopt toch?
Zo niet, doe dan maar dat spuitje
Goddamnit, een mens kan alleen diepte onderscheiden. Voor een vierde dimensie heb jij niet genoeg voorstellingsvermogen. Die verzin je er alleen maar bij.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, weten waar ik de fout inging. Qua dimensies dan he?
Ik weet toch echt zeker dat het nu licht is omdat het dag is. Over een uur of tien zal het weer donker zijn omdat de tijd (de vierde dimensie) onstopbaar is.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goddamnit, een mens kan alleen diepte onderscheiden. Voor een vierde dimensie heb jij niet genoeg voorstellingsvermogen. Die verzin je er alleen maar bij..
Dat de tijd niet stilstaat heb jij vast wel gemerkt. Geen haar op mijn hoofd die zich daar zorgen over maakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet toch echt zeker dat het nu licht is omdat het dag is. Over een uur of tien zal het weer donker zijn omdat de tijd (de vierde dimensie) onstopbaar is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat de tijd niet stilstaat heb jij vast wel gemerkt. Geen haar op mijn hoofd die zich daar zorgen over maakt.
Waar blijft herr Dokter?
En Turkije wordt lid van de EU.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow misschien is je theedoek verdwenen in de vijfde dimensie trouwens![]()
En jij vraagt Zainab uitquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.
Selim, bij de baard van Allah, blijf van de koffie afquote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vat de riedel bij z'n hoorns.
Zelfs je vierde dimensie heeft daar geen tijd voor.
Heeft Allah een baard? Dat was de Profeet toch?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Selim, bij de baard van Allah, blijf van de koffie af
moslimmannen scheren zich niet, dus ook neit daaronderquote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft Allah een baard? Dat was de Profeet toch?
* remlof mompelt iets over een topic over moslima's in KPD dat hij geopend heeftquote:Op maandag 21 mei 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moslimmannen scheren zich niet, dus ook neit daaronder
of zoiets
met een bever waar je U tegen zegt?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof mompelt iets over een topic pver moslima's in KPD dat hij geopend heeft
Check for yourself: Arabische meiden / moslima's :9quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een bever waar je U tegen zegt?![]()
Zelfs W. Bush zou niet durven in de buurt te komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een bever waar je U tegen zegt?![]()
ik heb geen toegangquote:Op maandag 21 mei 2007 12:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Check for yourself: Arabische meiden / moslima's :9
Er zitten ook wel erg doable meiden tussen hoor
bedankt voor de denkbeeldige info Selimquote:Op maandag 21 mei 2007 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs W. Bush zou niet durven in de buurt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |