oke. hoe oud ben je?quote:Op maandag 21 mei 2007 08:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou willen zou ik inderdaad geen kanonvlees willen zijn,dus ja officier.
over 2 maanden 17quote:
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?quote:
oke dat is dus wel kutquote:Op maandag 21 mei 2007 08:45 schreef murp het volgende:
[..]
zie jij al voor je dat je manschappen gaan luisteren naar een jochie van 17?
toen ik in dienst zat hadden wij ook een luitenant van 18, die werd helemaal niet serieus genomen, omdat hij zo jong was.
meeste soldaten waren 25,26
snapje wat ik bedoel ?
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.quote:
je kan beter als je carriere wil maken, langzaam omhoog klimmen van soldaat naar onderofficier, daarvan weer naar officier....quote:
ik zou dat wel doen jahquote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
weet ik maar heb nog een jaar te gaan om havo af te maken.
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend isquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ach ik zeg ook altijd op maandag dat het bijna weer weekend is![]()
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:50 schreef enter het volgende:
Murp wat doe jij eigenlijk in je dagelijkse leven?
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rennen met een theedoek op z'n hoofd in z'n appartement.
Iedereen wordt net wakkerquote:Op maandag 21 mei 2007 10:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
Is het hier al een beetje gezellig? Ik verveel me op m'n werk
Waar ben je dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
Alleen van rondzwervende vliegtuigmotoren.
Ah. Okay. Groeten aan je alterego.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Ey. Long time no seen!quote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
In een paralelle dimensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |