abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53749064
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:56 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

.divx is gewoon een .avi bestand
Gewoon die .divx hernoemen naar .avi

Mja dat is t dus. Er staat geen .divx achter. En als ik er .avi achter zet blijft er bij eigenschappen '.divx bestand' staan.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:43:01 #52
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_53752411
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef WillemOtto het volgende:
ConvertXtoDVD FTFW!

Hier sluit ik me bij aan!!
Zeer makkelijk in gebruik..
Avi2DVD =
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_65134779
op dat laatste:
Als het goed is maakt Avi2DVD er *.vob en *.ifo en *.bup bestanden van. Het maakt ook twee mappen, Video TS en audioTS. Die laatste wordt niet gebruikt, moet er verplicht wel zijn. Dan moet je met Nero alles als Video-DVD branden.

Avi2DVD is gruwelijk traag. convertxtodvd is veel sneller, 2 uur vs 8 uur op mijn p4

Maar ja, het programma ConvertXtoDVD is veel makkelijker. Je drag%dropt die bestanden gewoon in het programma, drukt op de grote Convert knop en klaar is klara.
Als je jouw ondertitelingsbestandje dezelfde naam als de film geeft, en je sleept die ook mee, pakt ie die automatisch mee.

Dus, stel je hebt in een map C:\films de volgende bestanden staan:

Terminator.avi
Terminator-engels.srt
Terminator-nederlands.srt
Terminator-spaans.srt

En je selecteert alle 4, sleept het hele zaakje in dat programma, dan maakt ie er zelf met Nero brandbare DVD bestanden van. Of, je steltt een optie in om alles gelijk te branden, hoef je Nero ook niet meer te gebruiken.
pi_72955079
Ik gebruik dit topic maar even ipv weer een nieuw topic te maken voor een vrij korte vraag...

Ik heb een avi die ik wil bewerken (inkorten en geluid weghalen, of op sommige punten geluid weg en andere punten blijvend als dat kan...), welke software kan ik daar het beste voor gebruiken? Is AVS Video converter daar ook te gebruiken voor, of kan ik beter iets anders gebruiken?
(Ik kan alleen maar topics vinden over avi omzetten naar dvd, vandaar m'n vraag...)

Alvast bedankt!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')