Ik vraag me af wat je allemaal hebt gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef jeoren het volgende:
Even over dat avi2dvd:
Uit een oorspronkelijke AVI-bestand heb ik nu filmfragmenten, een tekstdocument, een ssa-bestand, een Avisynth Script en Windows-batchbestand geproduceerd mbv dat programma.
Hoe brand ik dit nu vervolgens met Nero op een DVD? Als Video-DVD? Als Data-DVD?
Die gebruik ik dus ook. Maar hij duurt er wel lang over. Althans bij mij. Het converteren duurt heel lang. Maar ik moet wel zeggen het is heel eenvoudig. avi bestand selecteren, ondertiteling in dezelfde map, DVD er in en een druk op de knop en na een uur is de DVD klaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef WillemOtto het volgende:
ConvertXtoDVD FTFW!
Ik ben vaak klaar in 20 minutenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En het duurt nog 3 uur..
OK.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zeg ook even dat je het erg handig vind
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Daeron het volgende:
Waarom geilt iedereen hier toch zo sterk op avi2dvd?
Dat programma kan maar 1 avi per dvd aan, als je dus een complete serie op dvd wil fikken ben je veel te veel schijfjes kwijt.
Sorry hoor, maar ik vind wel dat als je daadwerkelijk een goede handleiding voor AVI naar DVD's wil schrijven dat je rekening moet houden met meerdere programma's, of noem je topic dan naar het programma waarvoor je ondersteuning gaat bieden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Daeron het volgende:
Waarom geilt iedereen hier toch zo sterk op avi2dvd?
Dat programma kan maar 1 avi per dvd aan, als je dus een complete serie op dvd wil fikken ben je veel te veel schijfjes kwijt.
Sorry hoor, maar ik vind wel dat als je daadwerkelijk een goede handleiding voor AVI naar DVD's wil schrijven dat je rekening moet houden met meerdere programma's, of noem je topic dan naar het programma waarvoor je ondersteuning gaat bieden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik gebruik altijd DVDLab Pro. Gaat nog veel gemakkelijker, inclusief menu's en ondertitels indien gewenst.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
DVD Lab Pro is een DVD authoring programma. Kan bij mijn weten geen AVI bestanden importeren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
K heb alleen 1 probleempje.
Mijn videobestand is .divx , die kan je niet hiermee gebruiken dus. Hoe moet ik dat doen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
K heb alleen 1 probleempje.
Mijn videobestand is .divx , die kan je niet hiermee gebruiken dus. Hoe moet ik dat doen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Even omzetten met Canopus ProCoder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |