Ik sluit me hier bij aan,thanksquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
He bedankt! Dat had ik net nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg ook even dat je het erg handig vindquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:23 schreef GodsSon het volgende:
TVP
Thnx..zal ik ff doorgeven + ik heb betere screenies gemaaktquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef RacerDKB het volgende:
Downloadlinkje klopt niet, dit moet
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=3063&s=365
zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tevens, handig!
Beide aangepastquote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Thnx..zal ik ff doorgeven + ik heb betere screenies gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar dit is gratisquote:Op zondag 20 mei 2007 10:35 schreef Flashwin het volgende:
WinAvi Video Converter. 3 muisklikken, simpele interface. http://www.winavi.com/
Doet op mijn E6600@3GHz een 1,4 gb avi naar 4,7 gb dvd in minder dan 25 minuten
Op mijn P4 2.4ghz doet ie er ook 25 min over, dus dat maakt niet echt uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:35 schreef Flashwin het volgende:
WinAvi Video Converter. 3 muisklikken, simpele interface. http://www.winavi.com/
Doet op mijn E6600@3GHz een 1,4 gb avi naar 4,7 gb dvd in minder dan 25 minuten
Snelheid op een gegeven machine met een gegeven AVI hangt helemaal af van de gebruikte encoder en de instellingen daarvan. Als je in AVI2DVD gebruik gaat maken van CCE met 4 (of 6) passes, dan gaat het converteren in ieder geval een flink poosje duren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op mijn P4 2.4ghz doet ie er ook 25 min over, dus dat maakt niet echt uit.
Wat maakt niet uit?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op mijn P4 2.4ghz doet ie er ook 25 min over, dus dat maakt niet echt uit.
Ik heb wel DVD --> MKV (X264)quote:Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef Adelante het volgende:
Heb je ook de omgekeerde tutorial? dvd --> avi
Dat is het ookquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef magnifor het volgende:
Misschien is het handig om dit soort topics in een faq te vermelden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop