quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, allemaal mooie gedichtjes hier... Wel aan werken hoor, die van Brian zijn nog altijd veul beterder
En dat om een wquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is te leuk om te gaan taalnazi-doen![]()
Tnx! Dat linkje ben ik erg blij mee!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat maar schuimen en slikken kreng het is geen accuzuur!...
Dat zou ik noooit durven zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
In dat geval mag Beequeen er dus ook niet in?![]()
Nope,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ik heb zoiets van: opgepakt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Leandra nog niet terug van het proeven van Amersfoortse straattegels?
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...quote:
Ik had het over haar echte kindquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ergens huist er een stout meisje in ons allemaal...
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?quote:
niet te vergeten al dat hondepoep...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom zou iemand straattegels willen proeven? Klinkt nogal hard en smakeloos.
Het cam gebeuren viel een beetje tegenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het cam gebeuren viel een beetje tegen![]()
ben bang dat ik dat moet vragen aan mijn secondant...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor strippen t.o.v. een webcam? Of is dat niet gesignaleerd?
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik vond het zeer smakeloos in zwart-wit het leek wel een oud polygoon journaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |