OMG!... dat mens natasja!... om haar kinderen geen druppel, maar ondertussen 'zwemt' ze als het 'Monster van Eemnes' rond in haar tranen om al het leed dat haar wordt aangedaan...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zo mogelijk nog geweldiger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
OMG!... dat mens natasja!... om haar kinderen geen druppel, maar ondertussen 'zwemt' ze als het 'Monster van Eemnes' rond in haar tranen om al het leed wat haar wordt aangedaan...![]()
En Natasia die zogenaamd "in shock" staat te trillen voordat Amanda haar komt troostenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zonodig nog geweldiger.
tja, dat moet zo nu en dan..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Woah, agressieve buuv!
Dat 'zonodig' moest 'zo mogelijk' zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Natasia die zogenaamd "in shock" staat te trillen voordat Amanda haar komt troosten![]()
het commentaar onder het filmpje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap na 2 minuten, die zo voldaan is, is zo mogelijk nog geweldiger.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minstens....![]()
maarre, een naakte moots...dat klinkt echt heel smerig.
![]()
Disana zorgt wel voor vermaak, sinds dat doorzeuren over die veranderde TT ben ik zelfs een klein beetje fan geworden.quote:
Daar ben ik te smerig voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
moetie jij niet ergens moonen?..
nah, als in naakte muts...quote:
Ik zag er supersexy uit op die cap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, als in naakte muts...![]()
blijkbaar ben ik de enige...
quote:
dat wel...quote:
absoluut een naakte moots.quote:
Serieus: dit is mijn smaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Ode aan de onbegrepen Grootmeester.
Peter6000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |