(moest het homohandje zijn van Ian, maar ik heb de link niet meer)...quote:
een beetje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey buuv![]()
Is de OP een beetje duidelijk?![]()
U vraagt:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
(moest het homohandje zijn van Ian, maar ik heb de link niet meer)...![]()
thanks...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Alleen een naakte Mootsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetje...![]()
maar niemand heeft Leandra gesignaleerd?da's toch ook wat.
Eigenlijk best onrustbarend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een beetje...![]()
maar niemand heeft Leandra gesignaleerd?da's toch ook wat.
Ja, en ze leken te zwaaien!quote:
minstens....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eigenlijk best onrustbarend.
Misschien moet 112 hiervoor ingeschakeld worden.
Dat 'Judith nooit meer terug olee olee" van Jaap.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Die ja!quote:
Zie de OP voor schokkend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minstens....![]()
maarre, een naakte moots...dat klinkt echt heel smerig.
![]()
Ja, en nogal fel tegen Eric als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat 'Judith nooit meer terug olee olee" van Jaap.![]()
Huub staat hier trouwens ook aan Jaaps kant.
maar da's toch gewoon die ene van jou met die witte mouwen? da's heul niet een donkerblauw shirt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en ze leken te zwaaien!![]()
Nog een geluk dat ik zo razendsnel wist te cappen...![]()
die cam draait als de malle...![]()
Goed kijken, dat zijn geen mouwen, da's een karretje dat daar staat achter een PERSOONquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar da's toch gewoon die ene van jou met die witte mouwen? da's heul niet een donkerblauw shirt...![]()
Bedoel je die van mij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goed statement, een bepaalde walgelijk icoon niet tussen de iconen in de OP.![]()
ik zag het ja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie de OP voor schokkend beeldmateriaal![]()
LET OP: 18+
die middelste persoon draagt dan een dienblad ofzo? (ja, i see three people)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed kijken, dat zijn geen mouwen, da's een karretje dat daar staat achter een PERSOON![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |