Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keerquote:
ohquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Doe 's posten ter beoordeling?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat van me witte lijf of me rooie nek?
Dat is niks man... Dat is niks man. Bovendien heb ik maar 1 foto-online en die is van januari 2004...
Ik geloof er geen flikker vanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh... dat stonden de meiden al en ik dacht dat het een duidelijk camerapunt was... ik nog enthousiast zwaaien iedere keer
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
ohmaar de jaren hebben toch geen vat op jou?
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan geloof je het lekker niet... ik heb een heleboel getuigen![]()
Maar morgenmiddag gaan we weer hoor![]()
Edit: Mooie gedichten Ian![]()
![]()
oei... alles verder goed ... met het paard...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wel vrees ik...
Ik was toen 20 (naja 15 misschien) kilo lichter en ik was nog vol jeugdige bravour...
Een week later flikkerde ik met paard en al in de sneeuw: verschoof ik een ruggewervel, kneusten ik nog een stuk en ben ik ruim een half jaar zoet geweest. En soms op een zware dag hoor ik nog wat kraken...
Helaas tijd heeft vat op mij
Ik zal het overwegenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je dan van tevoren even aanduiden waar je gaat staan?
Of neem een tijdelijke positie in...
Voor de kapsalon bijvoorbeeld![]()
Dan kunnen we je cappen![]()
Edit: Dank u![]()
![]()
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mijquote:Op zondag 20 mei 2007 00:09 schreef Polonium-120 het volgende:
oei... alles verder goed ... met het paard...
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...quote:
aaaaaaiaaaaiaaai... ik weet dat er weleens mensen verdwalen... laatst nog... zag ik iemand op tv en die persoon had geluk.. hij hoefde maar 60 mile te lopen...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, die viel lekker zacht in 20 cm sneeuw en op mij
Dat beest hoefde daarna ook niet 20 minuten terug te lopen naar de bushalte. I kwel: en ik zal je zeggen het leek wel een maraton
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus van Moonen/Dansen/Terror gaan we helemaal naar gewoon staan...
En jij moet er NOG over nadenken!?![]()
Maar niet voor ONZ!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moonen en Terror was per definitie al geen optie, en dansen heb ik wel gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |