Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat schijnt in Amersfoort een heul ander verhaal te zijn![]()
de cam werkt wel, maar het lijkt wel of iedereen is uitgemoondquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alhoewel dat ook weer zijn charme heeft natuurlijk.
Werkt die cam nog eigenlijk?
Misschien kunnen we Leandra's arrestatie live mee maken!![]()
![]()
![]()
doe je voorzichtig... neem anders wat calcium voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.quote:
Ja, lekker veiligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet daar echt niks op: als ze beneden iemand afranselen is het net alsof er een grote zwarte vlek doro het beeld wiebelt.
Truste buuvquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga mij te bedde begeven.ik zit hier werkelijk bij mijn enkeltjes af te breken..
![]()
welterusten...![]()
![]()
Trusten buuv!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Misschien kunnen ze wat tips opdoen bij talpa... Alleen hoop ik dat ze dan iets (af)geleerd hebben over streamlocks...quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
welterusten...![]()
![]()
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:54 schreef Polonium-120 het volgende:
in kleur ziet het er zo uit in Amersfoort...
[afbeelding]
(dit hebben jullie niet van mij)
Pics?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gewoon verbrand ben in me nek![]()
Hoe krijg ik het voor mekaar. 1 Dag beetje half in de zon en dan dit maar bruin worden ho maar...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
En nu ff deze SC verder lezen
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat Leandra zich zou scheren voor het weggaan.![]()
Ik zei het toch, als je over haar begint, komt ze onlinequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ookde gemeente werkers hadden zeker een dagje vrij...
Je doet het weerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
We stonden hier vanaf iets voor 9 tot ongeveer half 11:
[afbeelding]
En nu ff deze SC verder lezen
Wat van me witte lijf of me rooie nek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |