De heletijdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:12 schreef Houtspeer het volgende:
En wanneer kan je praten? De hele tijd of alleen tijdens battles ofzo.
Ik heb veel te veel spheres, een red en een yellow shard, 3 armor fossils dus, een firestone (was écht het eerste wat ik vondquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef KjellB het volgende:
Woei, Ik heb een Aipom van een Japanner gekregen via GTS! Was om het even te proberen.
Ik vind trouwens alleen maar Spheres, en af en toe een shard. Het enige bijzondere tot nu toe is een Heartscale en een Steen dingetje voor zandstormen.
Ik heb er net 1 gehatched in een goede nature. +attack - special attack volgens mij. Wat wil je er tegen ruilen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Kan je hem ook in ei vorm regelen?![]()
Waar trainen jullie eigenlijk?...Mijn pokemon zijn iets te slecht voor de elite 4 en ik moet ze hard gaan trainen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gehatched in een goede nature. +attack - special attack volgens mij. Wat wil je er tegen ruilen?
heb je een metal coat??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gehatched in een goede nature. +attack - special attack volgens mij. Wat wil je er tegen ruilen?
kan je ook zo'n leuk eitje voor mij maken??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Spiritbomb?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:26 schreef MarK. het volgende:
ik heb bijna national dex nog 4 pokemon.
spiritbomb
garchomp
milotic
Blijkbaar heb je niet zo goed opgelet in Solaceon, want helemaal rechts daarvan zit een ruine met unown erin, en dat is nr 114quote:ik weet de 4de alleen niet nummer 114 weet iemand wie dit is??
dankjewelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef KjellB het volgende:
[..]
Spiritbomb?
[afbeelding]
of bedoel je Spiritomb
[afbeelding]
[..]
Blijkbaar heb je niet zo goed opgelet in Solaceon, want helemaal rechts daarvan zit een ruine met unown erin, en dat is nr 114
spirittomb ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:47 schreef De_Brandweer het volgende:
Garchomp en Lilotic kom je tegen als je tegen de E4 vecht.
hoe doe je dat met die nature's enzo eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hoe doe je dat met die nature's enzo eigenlijk?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Lonely.............Attack..................Defense Brave..............Attack..................Speed Adamant............Attack..................Special Attack Naughty............Attack..................Special Defense Bold...............Defense.................Attack Relaxed............Defense.................Speed Impish.............Defense.................Special Attack Lax................Defense.................Special Defense Timid..............Speed...................Attack Hasty..............Speed...................Defense Jolly..............Speed...................Special Attack Naive..............Speed...................Special Defense Modest.............Special Attack..........Attack Mild...............Special Attack..........Defense Quiet..............Special Attack..........Speed Rash...............Special Attack..........Special Defense Calm...............Special Defense.........Attack Gentle.............Special Defense.........Defense Sassy..............Special Defense.........Speed Careful............Special Defense.........Special Attack |
ah dank je, goede infoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:27 schreef PastoorPeter het volgende:
[ code verwijderd ]
Deze natures bepalen de groei van stats van je Pokémon. Stel: je hebt een pokemon die enkel special attacks doet, dan kan je attack verwaarlozen. Dan kies je dus voor de nature "Modest".
Natures worden random bepaalt als je een pokemon vangt of breed. Echter als je een pokemon breed, en je laat het vrouwtje een everstone vasthouden, dan is er 50% kans dat de nature wordt doorgegeven aan het kind.
Erg belangrijk als je dus een optimaal team wilt krijgen.
Euhm...ik heb niet echt te bieden omdat ik die pokémopn graag vanaf het begin te hebben. Ik heb dit:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Deal. Wil je hem nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Aipom wil ik wel.
voeg me toe.
FC: 2749 7734 9011
4167-1133-8076quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind het goed. Geef je friendcode maar.
torterra? of starraptor als flying pokemon?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:58 schreef KjellB het volgende:
Woei, ik heb een Golduck
BTW, ik zoek nog een Goeie grass en/of flying Pokémon. Heeft iemand nog leuke (oiriginele) ideeën?
GTSquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:38 schreef KjellB het volgende:
Torterra? Ik heb Chimchar gekozen, maar misschien kan ik een gebreede Turtwig krijgen. Heeft iemand hier een Turtwig voor me? Ik heb alleen niet veel soeps om terug te ruilen.
Er was er maar eentje met een redelijk bod, een Chimchar, maar mijn Monferno is een mannetje, dus breeden gaat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
GTS
Ik heb alle drie de start pokemon en verkregen met best eenvoudige trades
voor een misdreavus lvl 100 kon je ook een turtwig vrouwtje krijgen iddquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef KjellB het volgende:
Ik bied wel een Misdreavus aan, die is alleen in Pearl, en volgens mij hebben de meesten Diamond
in de battle tower kan je wel met zn tweeën tegen de cpuquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef Rejected het volgende:
Wat kan je precies online doen?
Je kunt alleen tegen iemand battle-en als je friends codes hebt nietwaar?
En je kunt niet met iemand die je kent tegen 2 andere online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |