abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195887
BB: 'De bewoners hadden graag gezien dat het in de tuin zou landen, of op z’n minst een voedselpakket zou droppen.'
Dat lijkt mij anders geen slecht idee. Zeker niet als ze de weekopdracht niet halen.
Tijd voor een nieuwe actie: 'Help de BB-ers de honger door'.

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:56:00 #2
627 Willy
Koekenbakker
pi_195888
O
The only thing we have to fear is FEAR itself
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:57:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195889
Beertje: heel leuk dat je zo geweldig meedoet, maar zou je een beetje minder topics kunnen plaatsen? 6 in zo'n korte tijd is wel erg veel en we hebben er al zoveel..

[Dit bericht is gewijzigd door JayTaph (Datum 04 Oktober 1999).]

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_195890
Nou dan wordt het tijd dat de oude topics weggeveegd worden.
Als ik bestaande topics gebruik, sla ik de plank gauw mis (ok, die topic betreffende dierendag had ik niet gezien, foutje).
Offe... ben je jaloers dat ik zoveel topics verzin in korte tijd?
Nou wees gerust, de rest van de week slaap ik overdag (want ik werk 's nachts), dus zal ik overdag weinig (of niet) on-line zijn.
Dan kan jij je best doen!

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:20:00 #5
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_195891
He Beertje,
Ik heb net het net ook al gezegd: Geen bearshit! En dan opmerken dat we jaloers zouden zijn... opzouten met die kutonderwerpen van je!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:22:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195892
Nee Beertje66; niet zo assertief.

JayTaph heeft geheel gelijk.
Topics = de naam en dus hoofdlijn van een discussie (iemand begint met een interessant onderwerp)
Reactie = de opmerkingen die binnen zo'n discussie passen (iemand reageert op wat er binnen zo'n onderwerp gezegd is)

Als je veel nieuwe topics start is het net of jij steeds aan het woord bent, en vergeet te luisteren naar de anderen die wellicht hetzelfde beweerd hebben, maar dat heb jij dan niet kunnen horen.

Maar een verkorte lijst van topics (met doorklik naar archief) is wel goed idee.
---------------
Zuinigheid met vlijt bouwt prefab BB-huizen

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:28:00 #7
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195893
>Nou dan wordt het tijd dat de oude topics weggeveegd worden.
Nee, het wordt tijd dat jij de "oudere" topics gaat gebruiken..

>Als ik bestaande topics gebruik, sla ik de plank gauw mis (ok, die topic betreffende dierendag had ik niet gezien, foutje).
Vergissen is menselijk, maar de stomste het eerst

>Offe... ben je jaloers dat ik zoveel topics verzin in korte tijd?

Van Beertje66 - 04 Oktober 1999 @ 17:02.(41)
Van JayTaph - 04 Oktober 1999 @ 16:57. (308)

over 267 postings praten we wel verder...

>Nou wees gerust, de rest van de week slaap ik overdag (want ik werk 's nachts), dus zal ik overdag weinig (of niet) on-line zijn.
Dan kan jij je best doen!

Hellup... niet alleen nivo van BB daalt, ook de mensen die hier zich de laatste tijd aanmelden (uitzonderingen daargelaten)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 4 oktober 1999 @ 17:32:00 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_195894
Way to go Taph,

that's tellin' em!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')