lekker hoor.. doordeweeks zon breezersletje uitwonen, en dan in het weekend zon maagdelijk refo-kutjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef jorgentol het volgende:
er een bij nemen voor doordeweeks.
Waarom vraag ik het hier denk je. nee dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:59 schreef jorgentol het volgende:
graag gedaan. had je dit zelf niet kunnen bedenken?
Lekker lang bellen, alvast samen gaan plannen wat voor leuks jullie gaan doen als jullie bij elkaar zijn, en gewoon iets anders gaan doen. Na een tijdje went het echt wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Het lijkt me ook zo frustrerend.. en ik moet nog maar bezien of ik het ga trekken. want ik merk aan mezelf dat ik er best veel moeite mee heb.
Hoe gaan jullie ermee om als je even in zo'n dip zit dat je haar mist enzo?
Dat lijkt mij dan weer hélemaal nietsquote:Op zondag 20 mei 2007 13:04 schreef BrauN het volgende:
Hels lijkt me dat.
Ik zie m'n vriendin elke dag en slaap er elke nacht naast. Dat heb ik absoluut nodig. Mekaar slechts een paar keer per week of minder zien zou voor mij gewoon niet werken.
't Is net wat je gewend bent.
Oh, vergat ik te zeggen, maar we wonen niet officieel samen ofzo. Enkel in hetzelfde studentenhuis.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer hélemaal niets. Nou ja, in het geval van samenwonen plan je natuurlijk ook gewoon tijd voor jezelf in en ben je niet constant samen bezig, dat maakt ook wel verschil. Als je niet bij elkaar woont en dan samen bent is de tijd die je samen doorbrengt meestal echt tijd voor elkaar. En als dat dan lang gaat duren kan het beklemmend werken, in mijn geval.
Inderdaad, net wat je gewend bent. Ik ben in ieder geval blij dat ik en m'n vriend daar hetzelfde over denken.
Want anders?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zie m'n vriendin elke dag en slaap er elke nacht naast. Dat heb ik absoluut nodig.
Wat anders!?quote:
Probeerde verschillen tussen jullie te respecteren. Dat is alles. Dus dat houdt in jouw geval in dat je zult moeten (leren) respecteren dat ze jou niet al te vaak kan zien. Kun je dat, dan heeft het kans van slagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maar heeft dit kans van slagen? ik weet wel van mezelf dat ik daar erg aan moet werken. want ik kan er niet goed tegen als ik mn meisje een tijd niet zie (en een week duurt bij mij eeuwen) dan ga ik haar vreselijk missen.
hebben jullie suggesties om dit te laten werken??
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
BrauN, jij hebt dan ook een toplul die constant weet te presteren! Niet iedereen heeft die gave
Geen tijd voor. Drukdruk. 's avonds alleen in bed een beetje dagdromenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
smsenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Inderdaad. Zo ongeveer altijd en overal, tot grote frustratie van het merendeel van je omgevingquote:
Same here. Als mijn vriendin in het weekend moet werken, slaap ik altijd donderdag op vrijdag bij haar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie m'n vriend meestal 1 dag in de week, soms 2. De afstand en verschillende agenda's zijn daar de reden van. Soms zuigt het, maar meestal is het gewoon goed te doen. Wat het belangrijkst is is dat je niet ál je vrije tijd in de ander steekt.
Maar goed, wij spreken elkaar erg veel online en bellen ook wel veel, dus dat maakt wel enig verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |