abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:58:56 #26
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_49548076
Veel hangt af van of jij vrede hebt met elkaar zo weinig zien.

Bij mij is onlangs relatie daardoor kapotgegaan. Zij zat nl nog op school (plus veel huiswerk) en had daarnaast een bijbaantje. Ook maakte ze muziek in een band en voetbalde ze.
Hierdoor konden we elkaar keer of 3 per week zien (paar uurtjes per keer).
Op zich niks vreemds aan, maar ik werk dus fulltime en heb de avonden en weekenden vrij (op sporten en vrienden na). Ik had dus veel tijd die ik met haar wilde doorbrengen, maar zij kon dit niet geven. Daarnaast was ze niet zo'n beller/smser, dus superveel contact hadden we niet.
Ik vond dat vervelend en hierdoor is het langzaam kapotgegaan. Op zich heel jammer, want ik vind haar echt een geweldig persoon. Maar anderzijds weet ik niet of ik oud kan worden met iemand die veel dingen te doen heeft en daardoor amper mee kon naar feestjes/barbeques/dagjes weg/etc. Ik vind namelijk relaties het leukst als je samen leuke dingen kan beleven zoals barbeques met vrienden etc. (ik vind het namelijk echt jammer als je iets gaat ondernemen met vrienden en alle vriendinnen zijn erbij, behalve de mijne omdat ze bijv. huiswerk moet maken).
En ik heb echt niet aangestuurd op een breuk (zij maakte het overigens uit), maar door de irritaties over verschillende opvatting van hoe om te gaan met een relatie is het toch kapot gegaan.

Weeg dus voor jezelf af of je gelukkig bent met deze situatie en neem een beslissing. Hoe langer je ermee wacht, hoe pijnlijker het wordt. En als je dus vrede hebt met elkaar zo weinig zien....ga er dan vol voor en maak je niet druk..... Merk je dat je je niet fijn voelt bij de situatie, kap er dan mee. Een relatie moet toch de meeste tijd fijn en confortabel aanvoelen! Als het frustrerende gevoel van binnen de overhand neemt, stop er dan mee.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:08:35 #27
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_49550135
Je kan het altijd proberen.. toch?
Here comes the bad rain..
pi_49550865
er een bij nemen voor doordeweeks.
pi_49552541
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef jorgentol het volgende:
er een bij nemen voor doordeweeks.
lekker hoor.. doordeweeks zon breezersletje uitwonen, en dan in het weekend zon maagdelijk refo-kutje
pi_49552641
En bedankt he.
pi_49552772
graag gedaan. had je dit zelf niet kunnen bedenken?
pi_49553306
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:59 schreef jorgentol het volgende:
graag gedaan. had je dit zelf niet kunnen bedenken?
Waarom vraag ik het hier denk je. nee dus.
pi_49553950
Mijn vriend studeert wel een eindje weg, daar ga ik om de week een weekend heen. De andere week komt hij naar huis, maar dan zie ik hem op vrijdagavond en zondagavond. De rest van het weekend gaat hij naar zijn vrienden, of zo.
Ik zou hem best wat vaker willen zien, maar het hoeft niet per se. We vinden het allebei goed zo en het werkt nu al een half jaar.
Natuurlijk mis ik hem wel dan, maar (zoals door meerdere mensen gezegd) ga ik dan gewoon leuke dingen doen met mijn vrienden. Daarbij heb ik het zelf ook druk met mijn opleiding, dus het komt wel goed uit dat hij niet de hele week 'binnen handbereik' is
After I scratched the surface, I never saw the calm before the storm act so nervous.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:02:38 #34
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_49554562
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:30:07 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_49554682
heb zelf ook een dergelijke situatie, en het is wel behoorlijk frustrerend op sommige momenten
pi_49557751
Ik heb een vriendin in een rolstoel gehad. Het heeft twee jaar gewerkt en toen ging het niet meer. Na twee jaar heb ik er dus een punt achter gezet.

Ik vind dat je het gewoon moet proberen. Je ziet wel waar het schip strandt. Wie weet gaat het voor altijd goed, wie weet heb je er na een maand genoeg van.

Als je helemaal niks doet, dan durf ik te wedden dat je je later wel voor je kop kan schieten.......
pi_49562194
Het lijkt me ook zo frustrerend.. en ik moet nog maar bezien of ik het ga trekken. want ik merk aan mezelf dat ik er best veel moeite mee heb.

Hoe gaan jullie ermee om als je even in zo'n dip zit dat je haar mist enzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door Seventh-Heaven op 20-05-2007 10:45:18 ]
pi_49565173
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Het lijkt me ook zo frustrerend.. en ik moet nog maar bezien of ik het ga trekken. want ik merk aan mezelf dat ik er best veel moeite mee heb.

Lekker lang bellen, alvast samen gaan plannen wat voor leuks jullie gaan doen als jullie bij elkaar zijn, en gewoon iets anders gaan doen. Na een tijdje went het echt wel.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:04:14 #39
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49566384
Hels lijkt me dat.

Ik zie m'n vriendin elke dag en slaap er elke nacht naast. Dat heb ik absoluut nodig. Mekaar slechts een paar keer per week of minder zien zou voor mij gewoon niet werken.

't Is net wat je gewend bent.
pi_49567699
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:04 schreef BrauN het volgende:
Hels lijkt me dat.

Ik zie m'n vriendin elke dag en slaap er elke nacht naast. Dat heb ik absoluut nodig. Mekaar slechts een paar keer per week of minder zien zou voor mij gewoon niet werken.

't Is net wat je gewend bent.
Dat lijkt mij dan weer hélemaal niets . Nou ja, in het geval van samenwonen plan je natuurlijk ook gewoon tijd voor jezelf in en ben je niet constant samen bezig, dat maakt ook wel verschil. Als je niet bij elkaar woont en dan samen bent is de tijd die je samen doorbrengt meestal echt tijd voor elkaar. En als dat dan lang gaat duren kan het beklemmend werken, in mijn geval.

Inderdaad, net wat je gewend bent. Ik ben in ieder geval blij dat ik en m'n vriend daar hetzelfde over denken.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:44:43 #41
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49567811
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan weer hélemaal niets . Nou ja, in het geval van samenwonen plan je natuurlijk ook gewoon tijd voor jezelf in en ben je niet constant samen bezig, dat maakt ook wel verschil. Als je niet bij elkaar woont en dan samen bent is de tijd die je samen doorbrengt meestal echt tijd voor elkaar. En als dat dan lang gaat duren kan het beklemmend werken, in mijn geval.

Inderdaad, net wat je gewend bent. Ik ben in ieder geval blij dat ik en m'n vriend daar hetzelfde over denken.
Oh, vergat ik te zeggen, maar we wonen niet officieel samen ofzo. Enkel in hetzelfde studentenhuis.

Dus ruim voldoende tijd voor onszelf hoor, we hebben ook gewoon uiteraard allebei een eigen kamer. En een stuk of 9 huisgenoten.

Maar ook al doe je de hele dag iets apart van elkaar - wat uiteraard eerder regel dan uitzondering is - dan vind ik 't toch fijn om 's avonds bij m'n vrouwtje in bed te kruipen i.p.v. alleen.

Samenwonen zou ik nu ook nog niet trekken, nee. Daar voel ik me nog veuls te jong voor.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:50:52 #42
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_49568044
BrauN, jij hebt dan ook een toplul die constant weet te presteren! Niet iedereen heeft die gave
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  zondag 20 mei 2007 @ 13:51:36 #43
148526 Sidis
Wonderlijk.
pi_49568076
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:04 schreef BrauN het volgende:
Ik zie m'n vriendin elke dag en slaap er elke nacht naast. Dat heb ik absoluut nodig.
Want anders?
Lies lies lies lies lies lies lies!
Surprise surprise!
pi_49568908
Het ligt eraan in welk stadium je relatie verkeert denk ik.
In het begin hoef ik echt niet dag en nacht bij hem te zijn of iedere dag wat van hem te horen.
Maar naarmate een relatie serieuzer wordt, komen daar gewoon bepaalde dingen bij kijken.. bij elkaar slapen enzo..
En in iedere relatie is dat weer anders hoeveel tijd daar overheen gaat.

Een relatie waarbij je elkaar 1 keer per maand ziet of nog minder zou voor mij niet werken.

Maar als je relatie nog pril is, dan moet je haar zeker niet gaan lopen claimen denk ik. Je kunt wel aangeven dat je haar vaker wilt zien. Maar als dat door omstandigheden niet kan, dan moet je je daarbij neerleggen denk ik..
  zondag 20 mei 2007 @ 14:54:04 #45
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_49570732
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:51 schreef Sidis het volgende:

[..]

Want anders?
Wat anders!?

Gast, dan kom ik niet aan m'n trekken! Hoog libido. Zij ook, dat scheelt.

Maar 't is ook gewoon sfeervoller he, met z'n tweeen in bed liggen.
pi_49576221
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:10 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maar heeft dit kans van slagen? ik weet wel van mezelf dat ik daar erg aan moet werken. want ik kan er niet goed tegen als ik mn meisje een tijd niet zie (en een week duurt bij mij eeuwen) dan ga ik haar vreselijk missen.

hebben jullie suggesties om dit te laten werken??
Probeerde verschillen tussen jullie te respecteren. Dat is alles. Dus dat houdt in jouw geval in dat je zult moeten (leren) respecteren dat ze jou niet al te vaak kan zien. Kun je dat, dan heeft het kans van slagen.
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
BrauN, jij hebt dan ook een toplul die constant weet te presteren! Niet iedereen heeft die gave
(het volume waarmee ik heb gelachen, heeft iedereen hier in huis gehoord!)
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 20 mei 2007 @ 17:19:24 #47
82136 Xennia
gekroond
pi_49576349
quote:
Geen tijd voor. Drukdruk. 's avonds alleen in bed een beetje dagdromen
pi_49579282
quote:
smsen
pi_49588594
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

smsen
Inderdaad. Zo ongeveer altijd en overal, tot grote frustratie van het merendeel van je omgeving

Maar inderdaad, het is best kut.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 07:57:42 #50
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_49633347
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zie m'n vriend meestal 1 dag in de week, soms 2. De afstand en verschillende agenda's zijn daar de reden van. Soms zuigt het, maar meestal is het gewoon goed te doen. Wat het belangrijkst is is dat je niet ál je vrije tijd in de ander steekt.

Maar goed, wij spreken elkaar erg veel online en bellen ook wel veel, dus dat maakt wel enig verschil.
Same here. Als mijn vriendin in het weekend moet werken, slaap ik altijd donderdag op vrijdag bij haar.

Vrijdag is het overwegend rustig op de weg en knal ik dus vrijdag ochtend vanuit mn meissie naar mn werk.

Mijn vriendin en ik wonen ca. 50 km van elkaar en het is prima te doen. SMS, bellen en MSN verkleind de afstand ook heel erg.
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')