abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49541495
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Ik heb een leuk meisje ontmoet. die mij ook leuk vind (gelukkig )

maar nu is het zo. ze doet een gigantische tijdrovende opleiding. ze is van maandag t/m vrijdag op de school. (overnacht daar) en is in het weekend thuis. en dan heeft ze nog veel verplichtingen, (kerk, contact met ouders etc) kan ik allemaal mee leven. ook al ben ik zelf niet gelovig e.d.

maar heeft dit kans van slagen? ik weet wel van mezelf dat ik daar erg aan moet werken. want ik kan er niet goed tegen als ik mn meisje een tijd niet zie (en een week duurt bij mij eeuwen) dan ga ik haar vreselijk missen.

hebben jullie suggesties om dit te laten werken??
pi_49542178
Zorgen dat je het zelf ook druk hebt met overwegend leuke dingen en de tijd vliegt (en je hebt elkaar meer te vertellen).
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:44:21 #3
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_49542183
Als jullie er echt voor gaan kan het wel werken. Het is wel moeilijk om d'r alleen in het weekend te zien, maar hoelang moet ze nog naar school? De zomervakantie komt er ook aan..
pi_49542205
Zelf ook voor afleiding zorgen. Sporten, vrienden, werk, hobby zooi.
En des te leuker het is als je elkaar weer ziet toch.. Elkaar te vaak zien kan trouwens ook op je zenuwen werken.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:47:04 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49542238
Je zou dat kerk element uit tijdsbesparing kunnen schrappen. En die tijd voor wat liefdevollers kunnen gebruiken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_49542340
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:47 schreef Megumi het volgende:
Je zou dat kerk element uit tijdsbesparing kunnen schrappen. En die tijd voor wat liefdevollers kunnen gebruiken.
Dat vind ik ook. maar het is belangrijk voor haar. ze is best gelovig namelijk. geen problemen mee
pi_49542539
Ik vermoed dat jullie zelf beter kunnen bepalen hoeveel kans van slagen deze relatie heeft als wij. Maar een relatie is niet zomaar "leuk er bij".
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_49542595
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik vermoed dat jullie zelf beter kunnen bepalen hoeveel kans van slagen deze relatie heeft als wij. Maar een relatie is niet zomaar "leuk er bij".
Dat ben ik zeker met je eens. maar je kan toch ook flink om elkaar geven ook al is die persoon er niet altijd?
pi_49542625
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef LoggedIn het volgende:
kerk

waarom begin je daar uberhaupt een relatie mee
Ik gok dat hij zo z'n redenen heeft en aangezien hij daar niets over vraagt in de OP hoeft het ook niet verder besproken te worden.

Zo'ns relatie kan prima werken, maar zoals eerder gezegd, zorg dat je zelf ook wel dingen te doen hebt. Anders ga je zo op de dagen dat jullie samen zijn zitten wachten dat het vervelend wordt.
pi_49542715
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. maar je kan toch ook flink om elkaar geven ook al is die persoon er niet altijd?
Oh, dat zeker. Maar elkaar twee uur per week zien, is dat een relatie of gewoon goede vriendschap en een keer wilde sex?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:05:15 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49542736
Zelf ook een druk leven beginnen en vaak smssen en bellen.
Vooral in de kerk kan ze goed terug smssen.
pi_49542802
Jongens ik ben ook totaal geen voorstander van een of dergelijk geloof. ben totaal niet gelovig. maar zij wel. so be it. ik mag haar om wie ze is en haar persoonlijkheid (en uiterlijk ). dus dat religieuze gebeuren maakt me niks uit. ik sta altijd open voor dingen.
pi_49542869
niet zo aanstellen..
pi_49542932
Ik zeg niet dat het niet kan werken. Je moet er echter wel voor uitkijken dat je elkaar niet gaat claimen om zo veel mogeiljk tijd samen door te brengen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_49543047
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het feit dat zij actief gelovig is en jij een ketter ben.

weinig zien hoeft niet zoveel uit te maken.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_49543101
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het feit dat zij actief gelovig is en jij een ketter ben.

weinig zien hoeft niet zoveel uit te maken.
Hoezo zou dat veel problemen moeten opleveren?
pi_49543340
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Hoezo zou dat veel problemen moeten opleveren?
omdat zij gelooft dat jij als ketter zult branden in de hel, en wanneer zij ziet dat jij je niet naar het christendom om laat praten heb je een grote kans dat ze het eindigt en een christelijke vriend zoekt.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:31:50 #19
81237 releaze
best of both worlds
pi_49543453
mijn zusje had toenertijd een militair vriendje die alleen in het weekend dus bij zn familie en mn zusje kon zijn, en die heeft toen gewoon de weekenden afgewisseld, en mn zusje ging ook vrij regelmatig in het weekend naar hem en zn ouders. die maakten daar helemaal geen probleem van.
pi_49543645
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

omdat zij gelooft dat jij als ketter zult branden in de hel, en wanneer zij ziet dat jij je niet naar het christendom om laat praten heb je een grote kans dat ze het eindigt en een christelijke vriend zoekt.
Ben ik het niet mee eens. en ze respecteert mijn mening ook. ieder zn eigen ding. (haar woorden)

[ Bericht 0% gewijzigd door Seventh-Heaven op 19-05-2007 17:06:33 ]
pi_49543711
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. en ze respecteerd mijn mening ook. ieder zn eigen ding. (haar woorden)
Mooi, dan houden we daar nu over op ).
pi_49544145
Graag. meer mensen die hierin ervaring hebben?
pi_49544464
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Graag. meer mensen die hierin ervaring hebben?
Ik zie m'n vriend meestal 1 dag in de week, soms 2. De afstand en verschillende agenda's zijn daar de reden van. Soms zuigt het, maar meestal is het gewoon goed te doen. Wat het belangrijkst is is dat je niet ál je vrije tijd in de ander steekt.

Maar goed, wij spreken elkaar erg veel online en bellen ook wel veel, dus dat maakt wel enig verschil.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:10:09 #24
105263 Litso
Interlectueel.
pi_49544621
Wat c_c zegt.
Maar zorg inderdaad dat je niet ál je vrije tijd in elkaar steekt. Zij heeft blijkbaar een druk leven, ook zonder jou. Als ze alle tijden dat ze even niks te doen heeft met jou door zou brengen houdt ze helemaal geen tijd meer voor haarzelf over, en dat is ook belangrijk.
k kan er zelf bijvoorbeeld heel slecht tegen als ik niet een dag in de week gewoon helemaal mijn eigen ding kan doen. Ik zou ook het hele weekend met mijn vriendin door kunnen brengen, van vrijdagochtend tot zondagavond, maar dan hou ik niks meer voor mezelf over en word ik alleen maar vervelend en chagrijnig.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_49544628
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef buitenbeentje het volgende:
wilde sex?

niw, ik zag mn vriendin ook maar 1x in de week.. Is best te doen, als je van die ene keer maar wel wat leuks kan maken Er zijn wel momenten dat 1x in de week niet genoeg is, dan is het wel even kut.. Maar gewoon zorgen dat je het zelf ook druk hebt, merk je er niet zoveel van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')