Dat vind ik ook. maar het is belangrijk voor haar. ze is best gelovig namelijk. geen problemen meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:47 schreef Megumi het volgende:
Je zou dat kerk element uit tijdsbesparing kunnen schrappen. En die tijd voor wat liefdevollers kunnen gebruiken.
Dat ben ik zeker met je eens. maar je kan toch ook flink om elkaar geven ook al is die persoon er niet altijd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik vermoed dat jullie zelf beter kunnen bepalen hoeveel kans van slagen deze relatie heeft als wij. Maar een relatie is niet zomaar "leuk er bij".
Ik gok dat hij zo z'n redenen heeft en aangezien hij daar niets over vraagt in de OP hoeft het ook niet verder besproken te worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef LoggedIn het volgende:
kerk
waarom begin je daar uberhaupt een relatie mee
Oh, dat zeker. Maar elkaar twee uur per week zien, is dat een relatie of gewoon goede vriendschap en een keer wilde sex?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. maar je kan toch ook flink om elkaar geven ook al is die persoon er niet altijd?
Hoezo zou dat veel problemen moeten opleveren?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken om het feit dat zij actief gelovig is en jij een ketter ben.
weinig zien hoeft niet zoveel uit te maken.
omdat zij gelooft dat jij als ketter zult branden in de hel, en wanneer zij ziet dat jij je niet naar het christendom om laat praten heb je een grote kans dat ze het eindigt en een christelijke vriend zoekt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Hoezo zou dat veel problemen moeten opleveren?
Ben ik het niet mee eens. en ze respecteert mijn mening ook. ieder zn eigen ding. (haar woorden)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
omdat zij gelooft dat jij als ketter zult branden in de hel, en wanneer zij ziet dat jij je niet naar het christendom om laat praten heb je een grote kans dat ze het eindigt en een christelijke vriend zoekt.
Mooi, dan houden we daar nu over op ).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. en ze respecteerd mijn mening ook. ieder zn eigen ding. (haar woorden)
Ik zie m'n vriend meestal 1 dag in de week, soms 2. De afstand en verschillende agenda's zijn daar de reden van. Soms zuigt het, maar meestal is het gewoon goed te doen. Wat het belangrijkst is is dat je niet ál je vrije tijd in de ander steekt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Graag. meer mensen die hierin ervaring hebben?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:04 schreef buitenbeentje het volgende:
wilde sex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |