abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53580204
Tondie!
pi_53580247
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef SCH het volgende:
Tondie!
Staat stoerder, he?
  zondag 30 september 2007 @ 00:59:17 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53580671
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:24 schreef SCH het volgende:
Tondie!
Ik vond je met kort haar leuker.

Mijn grote liefde, oh oh oh, wat moet daar van komen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53587717
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:59 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik vond je met kort haar leuker.

Mijn grote liefde, oh oh oh, wat moet daar van komen?
We hebben toch al heel wat stormen doorstaan samen.

Ik weet het niet zo goed, of ik het heel kort wil of soms wat langer. Hellup
pi_53625844
Tja in dit topic kun je wel raden welke hulp je krijgt: hoppa afscheren die haren, zeker als je jezelf lokhomo noemt moet je er neem ik aan goed uit zien... dus netjes geschoren lijkt me
Gelukkig zonder haar
pi_53626598
Hier is het weer vers gemaaid
pi_53644599
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
Hier is het weer vers gemaaid

Beter ! Ik ga zo direct ook weer even de badkamer in, want het is alweer bijna 2 dagen geleden...
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:09:04 #208
105770 JeroenBulters
Piloot-wannabe
pi_53649625
Afgelopen zondag voor mn verjaardag een eigen tondeuze gehad van de mams. Toch wel handig zo'n ding ;-)

Enige nadeel is dat het kortste opzetstukje net even te lang is, volgende keer dus maar 'echt tondeuze kaal' (lees: zaterdag).

Laatste shot (ook al weer een aantal weken geleden), samen met een aantal kalende klasgenoten.

The world of semantics is a wonderful playground.
pi_53650868
Grote vraag is natuurlijk: wie van de 5 ben jij ? (aan je verhaaltje te lezen degene met het langste haar ???)

Wel leuk cadeautje natuurlijk, misschien krijg je de volgende keer nog wel een echt scheermesje
Gelukkig zonder haar
pi_53656859
Weet iemand een site waar je voorbeelden kan zien hoe het eruit ziet bij 1, 2, 3, en 5 mm bijvoorbeeld?
pi_53662115
De meest rechter ben ik...
pi_53667419
hey techno,

Ik heb zojuist mn hoofd kaalgeschoren met een scheermesje, maar t was niet echt een succes.

Ik heb nu een hoop rode bultjes, vooral bij mijn kruin. Een allergische reactie oid?

Het voelt niet echt lekker aan. Een beetje als een badmuts.

En tja, het was ook best lastig moet ik toegeven. Ik had nog niet eerder geschoren met een mesje.

Sowieso wijkt het resultaat niet echt veel af van standje 0 van de tondeuse.
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_53670649
he Tali-banaan... gewoon even door de zure appel heen bijten...rode bultjes zijn natuurlijk niet de bedoeling...
euh misschien zijn een paar tips op zijn plaats:
eerst lekker lang douchen zodat je hoofd echt niet een beetje nat is maar echt goed doorweekt...
gebruik een paar druppels scheerolie (liever iets te veel dan te weinig, voor mijn hoofd gebruik ik meestal 6 a 7 druppels)...
voorzichtig met je fusion (?) zonder (al te hard te duwen) net zo lang over je hoofd gaan tot je niets meer voelt.... (ik zou het de eerste keren nog niet tegen de groeirichting in doen)...

maar in ieder geval: erg stoer dat je het hebt geprobeerd... en vergeet niet ..alle begin is moeilijk, ik heb zelf ook gemerkt dat als je het eenmaal regelmatig doet, je hoofd(huid) er toch meer aan went, en dat je steeds minder voorzichtig hoeft te zijn en dat het steeds sneller, makkelijker en gladder gaat !

Welkom bij de echte biljartballenclub we krijgen toch wel een (bewijs-)fotootje te zien he ?
Gelukkig zonder haar
pi_53670715
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:06 schreef JeroenBulters het volgende:
De meest rechter ben ik...
Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niks
Gelukkig zonder haar
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:32:49 #215
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53673139
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]

Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Netjes rechts, volgende keer iets breder en langer laten groeien.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:39:19 #216
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_53673304
Overigens vind ik wel dat als je kaal gaat je ook echt goed glad moet zijn, niet van dat halve werk.

Ik zou me ook dagenlijks scheren mocht het niet een stuk lastiger zijn om netjes langs een hanekam te scheren.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_53681152
Heeft iemand foto hoe 1 mm kapsel eruit ziet?
pi_53682309
Heb t nu al een tijdje kaal, 12mm. ben er wel heel tevreden over het is zo makkelijk vooral als je zo lui bent als mij.
M'n vriendin (destijds) wou t niet hebben, maar ik wou t al een hele tijd, toen was ze 2 weken op vakantie en heb ik me ma me laten scheren ^^

Zit nog even te denken of ik t nu weer lang laat groeien of weer de tondeuse erover.

zo is t nu
0023
pi_53687815
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:01 schreef mark2012 het volgende:
Heeft iemand foto hoe 1 mm kapsel eruit ziet?
Met 1 mm ben je gewoon kaal.
pi_53687839
Hebben jullie ervaring met verschillende lengtes? Dus 2 mm zijkant en 6 mm bovenop ofzo?
pi_53697392
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:42 schreef ikJur het volgende:
Heb t nu al een tijdje kaal, 12mm. ben er wel heel tevreden over het is zo makkelijk vooral als je zo lui bent als mij.
M'n vriendin (destijds) wou t niet hebben, maar ik wou t al een hele tijd, toen was ze 2 weken op vakantie en heb ik me ma me laten scheren ^^

Zit nog even te denken of ik t nu weer lang laat groeien of weer de tondeuse erover.

zo is t nu
[afbeelding]
Staat je goed...,
maar is natuurlijk niet kaal... gewoon kort, niks mis mee, maar niet kaal...
Als ik het 12 mm laat groeien wordt ik voor hippie uitgescholden...
Gelukkig zonder haar
pi_53737984
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Klein stapje om dan een keertje echt glad te gaan... scheelt practisch niks

Het is zaterdag, ergo: Tijd om de tondeuze er bij te pakken!
pi_53739046
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Staat je goed...,
maar is natuurlijk niet kaal... gewoon kort, niks mis mee, maar niet kaal...
Als ik het 12 mm laat groeien wordt ik voor hippie uitgescholden...

met 1 mm is me knar biggetjeroze
0023
pi_53740901
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:45 schreef ikJur het volgende:

[..]

met 1 mm is me knar biggetjeroze

geen petje...wordt ie zo bruin...
Gelukkig zonder haar
pi_53866970
quote:
Door de luisteraars van Q-music is Humberto Tan verkozen tot de knapste kale BN'er. Vandaag heeft de sportpresentator de Kaal Is Het Helemaal Bokaal in ontvangst mogen nemen.

Humberto heeft 60 procent van de stemmen gekregen, en versloeg zo Rob Kamphues en Paskal Jakobsen. De luisteraars mochten drie weken stemmen.

Naast deze prijs reikt de kale dj Jeroen van Inkel woensdag een prijs uit voor de meest knappe onbekende kale man. Het is niet bekend of Danny heeft meegedaan.
bron: Humberto knapste kale BN'er

En terecht, staat 'm ook prima natuurlijk !
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')