Afgelope donderdag heb ik mijn haar eraf gehaald.
Het kwam gewoon spontaan in me op en onder het motto staat het niet, het groeit toch weer aan.
Het duurde wel even voordat alles eraf was het is nu 5mm (volgende keer 3mm) en mijn tondeuse liep gewoon een paar keer vast (ik heb erg dik haar).
Maar zelf was ik tevreden over het resultaat.
Nu moest de buitenwereld het nog zien, dus eerst me ouders. Kwam naar beneden voor het eten met me capichoun op en toen ik hem afdeed stikte me moeder zowat in het eten
![]()
. En verklaarde me voor gek!!
Me pa vond het stoer dat ik het zomaar opeens heb gedaan.
Toen ik op me werk kwam werd ik eerst hard uitgelache door een vriend, hij kwam niet meer bij
![]()
!!!
Later werd ie wel stil toen de vrouwelijke collega's eraan kwamen en die allemaal aan me wilden zitten en het allemaal sexy&fris vonden. Mensen zitten graag aan mijn haar (waarom
![]()
), maar die dag was ik net een kater en kreeg de hele dag een heerlijke vrouwehand over mijn bolletje
![]()
.
Dus het bevalt me prima al denk ik niet dat ik het altijd zo laat, gewoon weer laten groeien en als het dan te lang wordt weer mm'teren (scheelt me weer veel geld voor de kapper).
Sommige mensen dachte dat ik een ongeluk had gekregen, omdat ik namelijk toen ik klein was een liteken heb opgelopen. En daar groeit dus geen haar, maar dat had bijna nog nooit iemand gezien. En dat ik aan het herstelle was, deze mensen hadde mij wel een tijd niet gezien.
Toen ik thuis terug kwam van mijn weekend, gaf me moeder toe dat ze het wel vond staan maar dat ik het wel had moeten aankondige!!
Ook die vriend zei uiteindelijk later dat hij het goed vond staan, hij moest alleen wel wennen. Ik ga hem nu overtuigen dat hij het ook gewoon moet doen.
Als jullie benieuwd zijn wil ik wel een foto plaatsen.