abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55749444
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef dennis80 het volgende:
Ik scheer me hoofd al jaren kaal
Was 18 toen kreeg ik al inhammen en heb toen de tondeuse gepakt
Meestal steer ik me hoofd om de dag.
Heb dus een lekker glimmende kop.
En over suc6 heb ik niet te klagen hoor
Want iedereen wil over me kop wrijven.
Zo is het
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
Gelukkig zonder haar
pi_55750070
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Zo is het
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
pi_55845254
Ik gebruik sinds een maand standje 1 na altijd lang haar gehad te hebben. Was het gewoon zat. Tot gisteravond. De freundin deed er maar mijn mening een beetje te lang over dus ging ik het zelf maar eens proberen. Veel te ruw natuurlijk zodat het opzetstukje er afschoot net terwijl ik een ferme haal van achter naar voren maakte. Een beetje een leeskop-stuitert-op-harde-schijf effect krijg je dan. Geeft ook een heel vervelend geluid.

Eerst nog een poging gewaagd om 'bij te punten' maar ja, wat er niet meer is kun je niet terugplakken of zo. Dus toen maar afgemaakt zonder opzetstukje met als gevolg een skinhead kapsel. Het bevalt na 1 dag eigenlijk prima. Lekker fris daarboven als de wind er op staat. Misschien houd ik het wel zo. Wel even insmeren met zonnebrandolie want een petje vind ik niks en die zon is hier niet heel erg vriendelijk.
pi_55854256
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Zo is het
Nee hoor, ik ben er ook nog
- NAC Breda -
pi_55859046
Cool ! Nog een "die-hard"
Gelukkig zonder haar
pi_55861140
Heb alleen die afgelopen koude dagen wel een muts op gehad.
Ben nu wel blij met deze temperaturen.
- NAC Breda -
pi_55878048
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:51 schreef Ritchie het volgende:
Heb alleen die afgelopen koude dagen wel een muts op gehad.
Ben nu wel blij met deze temperaturen.
Tja, ik ook (natuurlijk), hoort ook bij de "standaard-uitrusting" he net als een petje in de zomer voor als het per ongeluk een keertje echt warm mocht worden...
En trouwens een muts voelt ook lekker(der) aan als je kaal bent...
Gelukkig zonder haar
pi_55878177
Wat vreselijk onpractisch allemaal.
pi_55878251
afvallige !
Gelukkig zonder haar
pi_55878539
Kaalhoofdfetisjist .
pi_55878573
Nah, ik wilde mijn haar gewoon nog eens een beetje laten groeien. Niet zozeer omdat het winter is.

Zodra ik het zat ben dan gaat net zo gemakkelijk de tondeuse er weer overheen
pi_56327998
Voor het eerst standje 2 genomen ben er wel tevreden mee mischien volgende keer nog iets korter maar dan houd het ook echt op .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_56336370
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Steve-O het volgende:
Voor het eerst standje 2 genomen ben er wel tevreden mee mischien volgende keer nog iets korter maar dan houd het ook echt op .
Daarna heb je ook niet zoveel keuze meer
(zitten er nog (voor- en na-) foto's in ?)
Gelukkig zonder haar
pi_56367524
Omdat ik alweer kaal begon te worden (nu al? Ja nu al! ) moest ik er ook maar aan geloven.

Ik heb het nu op standje 2, maar wat denken jullie; korter of niet? Mijn moeder wil het niet hebben, maar die moet niet zeuren

Dit was nog met van dat camouflage spul (werkt erg goed zoals je kunt zien, echt een aanrader voor als het nog niet zo ver heen is

en dit is vanmiddag geschoten, zonder.

Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_56368897
Op de onderste foto's ziet het er sowieso beter uit, maar ik zou zeggen: korter

Sowieso kost het je een week (ok, misschien 2) om weer op deze lengte te zitten, dus probeer het gewoon eens uit!
pi_56373975
Wat Siegfried zegt...
(oh en lachen op de foto ziet er altijd beter uit (kaal, bijna kaal of langharig)
Gelukkig zonder haar
pi_56544786
Ik ben sinds vorige week over op de Gillette Fusion Power Stealth ( met trilfunctie ) en ik ben er gek op!
Ik was eerst sceptisch, maar die tril functie werkt best fijn, en in het zwart ziet hij er best tof uit
- NAC Breda -
pi_56593016
Wat is eigenlijk het verschil tussen de stealth versie en de "normale" verse, of is dat alleen maar 't feit dat ie zwart is ?
Gelukkig zonder haar
pi_56596910
Roooytjuh, laat je niet opfokken door de mensen in dit topic, die willen iedereen kaal, de hele wereld kaal, alle vrouwen kaal, alle huisideren kaal

Ik vind dit je heel goed staan en je kan dat kortere beste uitproberen maar ik denk dat je toch hier weer op uitkomt.

* SCH is trouwens ook weer terug bij af

Heb nog een tussenvormpje geprobeerd met 2 verschillende lengtes maar dat zag er niet uit

Nu weer mm.
pi_56597048
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de stealth versie en de "normale" verse, of is dat alleen maar 't feit dat ie zwart is ?
Ik denk alleen mooi zwart. En het is nieuwer he.. dat verkoopt ook..
Daarom heb ik er ook 1 gekocht, en het bevalt me zeker.
- NAC Breda -
pi_56603055
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 07:57 schreef SCH het volgende:
Roooytjuh, laat je niet opfokken door de mensen in dit topic, die willen iedereen kaal, de hele wereld kaal, alle vrouwen kaal, alle huisideren kaal
Roooytje moet zich inderdaad niet laten opfokken, door wie dan ook, maarre wat mij betreft, ik wil minstens de helft van de wereld niet kaal (kale vrouwen vind ik dan weer he-le-maal niks, behalve Sinead o'Connor die staat stond het dan weer wel) en mijn huisdieren zijn mega-harig,.. het is hooguit een (behoorlijk onschuldige) tik, geen obsessie
Gelukkig zonder haar
pi_57114165
quote:
do 21 feb 2008
Kalende mannen niet onaantrekkelijk
AMSTERDAM - Kalende mannen hoeven niet meer te treuren. In tegenstelling tot wat veel wordt gedacht, vindt een groot deel van de Nederlandse vrouwen deze coupe helemaal niet onaantrekkelijk, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok NetPanel onder 543 mensen, in opdracht van shampoomaker Andrélon.

Voor 36 procent van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos. Maar wie probeert zijn minimale bezit te camoufleren tot een plakkerige 'Bob de Rooij-look', alsof het nog heel wat is, wordt genadeloos afgemaakt. Zeker 88 procent van de vrouwen zegt dan liever een kale man te zien.

Uit de studie blijkt voorts dat mannen steeds 'vrouwelijker' met hun haar omgaan. Zo vindt ruim een derde van de mannen dat hun dag pas goed is als ook hun haar goed zit. „Niet voor niets wast 39 procent van de mannen dan ook elke dag zijn haar. Een op de tien mannen föhnt zijn haar wel eens en eenzelfde aantal waagt zich wel eens aan een kleurtje”, stellen de onderzoekers.
Bron: De Telegraaf

Dat wisten wij natuurlijk al lang , maar toch...
Het wordt ook zo langzamerhand weer lente, dus geen enkel excuus om nog met haar rond te lopen
Gelukkig zonder haar
pi_57114388
Ah mooi zo

Goede reden om binnenkort eens standje 1 te proberen. Alleen mijn moeder wil het niet, dan doe ik het zelf maar
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_57115087
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ah mooi zo

Goede reden om binnenkort eens standje 1 te proberen. Alleen mijn moeder wil het niet, dan doe ik het zelf maar
That's the spirit...;) ze went er wel aan (mijn moeder schrok zich halfdood de eerste keer dat ze me kaalgeschoren zag maar is er nu helemaal aan gewend en vind het nu zelfs wel grappig...) succes er mee
Gelukkig zonder haar
pi_57177997
Er wordt nu zelfs geadverteerd met kaalgeschoren hoofden:

en:
Reclame gilette Brazilie

Filmpje heeft dezelfde strekking: knappe jongen scheert zich, krijgt de smaak zo te pakken dat ie niet meer kan stoppen en eindigt met een kaal hoofd ;-)

[ Bericht 6% gewijzigd door TeChNo2 op 05-03-2008 19:02:48 ]
Gelukkig zonder haar
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:33:10 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57178839
Meldt zich

Ik heb doorgaands of 3mm of 6mm afhankelijk van mn stemming. Nu heb ik het inmiddels alweer best lang en volgende week gaat de tondeuse er hoogstwaarschijnlijk weer overheen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:48:14 #277
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57179155
Ik scheer me haren eigenlijk bijna ook altijd kaal of een standje net ervoor dus met hele kleine stoppels, niks mooiers dan dat

Om het vervolgens daarna af te werken met een kappermesje voor de contouren
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57246216
Ik moet me binnenkort ook kaalscheren . Ik heb al jaren de ziekte alopecia areata (baard is al uitgevallen), maar wonder boven wonder was altijd m'n hoofdhaar redelijk ok (ik heb als man wel haar tot halverwege m'n rug, dus het viel niet zo op). Maaar nu wordt het echt erg, dus ik ga maar kaalscheren

Ik ben alleen benieuwd wat een goede tondeuze is en wat het beste scheermes is om het hoofd goed kaal te krijgen. Ik moet het straks dagelijks gaan scheren ivm het opvallen van de kale plekken
pi_57246256
Mannen met een kale kop zijn erg sexy
pi_57247996
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef SG-sam het volgende:
Mannen met een kale kop zijn erg sexy
Het moet je maar net staan. Niet iedereen heeft zonder haar een mooi kaal hoofd Bij blonde mannen ziet het er veelal niet uit. Of je moet constant onder een zonnebank gaan bivakkeren. Ik kan me voorstellen dat het practisch is en makkelijk, maar in 90% van de gevallen lopen kale mannen zonder haar rond omdat ze gewoon kaal zijn. Milimiteren vind ik er al 10x beter uitzien dan helemaal kaal. Je krijgt er ook meteen zo'n ouwe kop van
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57252791
@ Adlerman: Binne de kosrtste keren ben je gewend en wil je eenvoudig niet meer anders...
@ SG-sam: precies!
@ Samson: ik hoor bij die 10 procent ;-)
Gelukkig zonder haar
pi_57252823
kga binnekort ook maar is de tondeuse erover heen laten halen 5 mm ( bestaat deze stand overigens?) alleen mn moeder wil het liever niet hebben maarja
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_57253438
Mijn moeder was de eerste keer (toen was ik 15) ook niet echt "amused" ze went er wel aan, zal wel moeten toch...
Gelukkig zonder haar
pi_57255174
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Mijn moeder was de eerste keer (toen was ik 15) ook niet echt "amused" ze went er wel aan, zal wel moeten toch...
inderdaad
pi_57261708
Trouwens: je avatar ziet er al aardig "gabberig" uit :-)
Gelukkig zonder haar
pi_57263193
haha ja the opposites
  zondag 9 maart 2008 @ 21:08:35 #287
153768 Huppelei
Revolution
pi_57270518
Zou gemillimeterd haar goed staan bij een gezicht met bolle wangen?
pi_57270642
Zonder foto is dat natuurlijk echt niet te zeggen, maar als je het over jezelf hebt (fobo) dan zou ik zeggen: laten zoals het is(ook al zou het je ook vast goed staan), je hebt hartstikke mooi haar (tss en meestal ben ik degene die meteen roept...jaaa doen.. ;-)
Gelukkig zonder haar
  zondag 9 maart 2008 @ 22:16:07 #289
153768 Huppelei
Revolution
pi_57272234
Haha, oke dankje voor het advies!
  maandag 10 maart 2008 @ 18:52:06 #290
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_57288635
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef Huppelei het volgende:
Zou gemillimeterd haar goed staan bij een gezicht met bolle wangen?
zo te zien niet.

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57288680
okee ik verander van mening, scheer het voor de zekerheid toch maar af

enne: wat heeft Amalia er mee te maken ?
Gelukkig zonder haar
pi_57290698
Kiwi, jij ook al kaal?
- NAC Breda -
pi_57293027
hoe kort is stand 3 ? ja 3 mm dat weet ik wel maar wil het voor de eerste keer niet té kort doen daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een minder korte stand te gebruiken ( kga het wel bij een kapper laten doen)
pi_57293177
Euh... nu op ned 3, de gast van paul de Leeuw... das ongeveer 3 mm !

edit: beter nog, dit is een plaatje van ongeveer 2 a 3 mm:

[ Bericht 64% gewijzigd door TeChNo2 op 10-03-2008 22:10:59 ]
Gelukkig zonder haar
pi_57293413
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef st0fzuiger het volgende:

hoe kort is stand 3 ? ja 3 mm dat weet ik wel maar wil het voor de eerste keer niet té kort doen daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een minder korte stand te gebruiken ( kga het wel bij een kapper laten doen)
Meestal:
standje 4 : 12 mm
standje 3 : 9 mm
standje 2 : 6 mm
standje 1 : 3 mm
pi_57294290
dan vraag ik eerst wel stand 4 ofzo thanks
pi_57310261
Vergeet niet alvast de "voor"-foto's te maken

Enne in dit topic moet het wel minstens korter dan een millimeter /centimeter heej dus die stand 4 is wel hippielengte hoor
Gelukkig zonder haar
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:56:57 #298
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57311345
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Euh... nu op ned 3, de gast van paul de Leeuw... das ongeveer 3 mm !

edit: beter nog, dit is een plaatje van ongeveer 2 a 3 mm:
[ afbeelding ]
Dit is lelijk als je het niet bijwerkt met een contourmesje.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:58:19 #299
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_57311382
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Ritchie het volgende:
Kiwi, jij ook al kaal?
nee al lang niet meer, maar ik vind dit nog wel een grappig topic
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57311517
Kiwi's zijn toch over het algemeen sowieso best wel harig eigenlijk, toch ?

[ Bericht 0% gewijzigd door TeChNo2 op 11-03-2008 19:15:48 ]
Gelukkig zonder haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')