Zo is hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:49 schreef dennis80 het volgende:
Ik scheer me hoofd al jaren kaal
Was 18 toen kreeg ik al inhammen en heb toen de tondeuse gepakt
Meestal steer ik me hoofd om de dag.
Heb dus een lekker glimmende kop.
En over suc6 heb ik niet te klagen hoor
Want iedereen wil over me kop wrijven.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Het was ook al zo stil in dit topic... ik dacht al zo langzamerhand dat ik de enige was die ook 's winters coupe "niets" heeft
Tja, ik ook (natuurlijk), hoort ook bij de "standaard-uitrusting" he net als een petje in de zomer voor als het per ongeluk een keertje echt warm mocht worden...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:51 schreef Ritchie het volgende:
Heb alleen die afgelopen koude dagen wel een muts op gehad.
Ben nu wel blij met deze temperaturen.
Daarna heb je ook niet zoveel keuze meerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:37 schreef Steve-O het volgende:
Voor het eerst standje 2 genomen ben er wel tevreden mee mischien volgende keer nog iets korter maar dan houd het ook echt op .
Ik denk alleen mooi zwart. En het is nieuwer he.. dat verkoopt ook..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de stealth versie en de "normale" verse, of is dat alleen maar 't feit dat ie zwart is ?
Roooytje moet zich inderdaad niet laten opfokken, door wie dan ook, maarre wat mij betreft, ik wil minstens de helft van de wereld niet kaal (kale vrouwen vind ik dan weer he-le-maal niks, behalve Sinead o'Connor die staat stond het dan weer wel) en mijn huisdieren zijn mega-harig,.. het is hooguit een (behoorlijk onschuldige) tik, geen obsessiequote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:57 schreef SCH het volgende:
Roooytjuh, laat je niet opfokken door de mensen in dit topic, die willen iedereen kaal, de hele wereld kaal, alle vrouwen kaal, alle huisideren kaal
Bron: De Telegraafquote:do 21 feb 2008
Kalende mannen niet onaantrekkelijk
AMSTERDAM - Kalende mannen hoeven niet meer te treuren. In tegenstelling tot wat veel wordt gedacht, vindt een groot deel van de Nederlandse vrouwen deze coupe helemaal niet onaantrekkelijk, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok NetPanel onder 543 mensen, in opdracht van shampoomaker Andrélon.
Voor 36 procent van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos. Maar wie probeert zijn minimale bezit te camoufleren tot een plakkerige 'Bob de Rooij-look', alsof het nog heel wat is, wordt genadeloos afgemaakt. Zeker 88 procent van de vrouwen zegt dan liever een kale man te zien.
Uit de studie blijkt voorts dat mannen steeds 'vrouwelijker' met hun haar omgaan. Zo vindt ruim een derde van de mannen dat hun dag pas goed is als ook hun haar goed zit. „Niet voor niets wast 39 procent van de mannen dan ook elke dag zijn haar. Een op de tien mannen föhnt zijn haar wel eens en eenzelfde aantal waagt zich wel eens aan een kleurtje”, stellen de onderzoekers.
That's the spirit...;) ze went er wel aan (mijn moeder schrok zich halfdood de eerste keer dat ze me kaalgeschoren zag maar is er nu helemaal aan gewend en vind het nu zelfs wel grappig...) succes er meequote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ah mooi zo
Goede reden om binnenkort eens standje 1 te proberen. Alleen mijn moeder wil het niet, dan doe ik het zelf maar
Het moet je maar net staan. Niet iedereen heeft zonder haar een mooi kaal hoofdquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Mijn moeder was de eerste keer (toen was ik 15) ook niet echt "amused" ze went er wel aan, zal wel moeten toch...
zo te zien niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef Huppelei het volgende:
Zou gemillimeterd haar goed staan bij een gezicht met bolle wangen?
Meestal:quote:Op maandag 10 maart 2008 21:55 schreef st0fzuiger het volgende:
hoe kort is stand 3? ja 3 mm dat weet ik wel maar wil het voor de eerste keer niet té kort doen daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om een minder korte stand te gebruiken ( kga het wel bij een kapper laten doen)
Dit is lelijk als je het niet bijwerkt met een contourmesje.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Euh... nu op ned 3, de gast van paul de Leeuw... das ongeveer 3 mm !
edit: beter nog, dit is een plaatje van ongeveer 2 a 3 mm:
[ afbeelding ]
nee al lang niet meer, maar ik vind dit nog wel een grappig topicquote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef Ritchie het volgende:
Kiwi, jij ook al kaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |