mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Chrrris het volgende:
Ah al dat leuke haar
Beetje bijknippen joh, hoeft er toch niet meteen allemaal af![]()
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Steenarend het volgende:
Ga ook een kaalscheren proberen. Nu ben ik toch vrij van school.
Komt wrs ook omdat je een beetje smal bent...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Sanderrrr het volgende:
ja m'n ogen zijn wat aan de rare kant maar de webcam maakt het net nog wat erger.
[..]
Die 12 mm misstaat je zeker niet, lijkt je haarverdeling nu wat regelmatiger?quote:mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.
Ook hierbij: just one way to find outquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of kaal je staat, omdat je zo smal bent.....![]()
En dat is helemaal waar. En je moet er wat aan wennen. Vooral je omgeving was mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ook hierbij: just one way to find out
Je kunt echt moeilijk vantevoren bepalen of het eruit gaat zien. Maar het mooie is: het is zo weer terug gegroeid
Ik was er toen als deelnemer van het Nationaal Jeugddebat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Stoer Sieg! wat deed je in het parlement?
Ik heb vandaag mijn borsthaar afgeschoren, jeukt als de ziekte nu
A little bit scary maar toch sexyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Dat laatste is meestal zoquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
Thank you, maar tis alweer een behoorlijk oude fotoquote:
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
haha, so true. Deze week gaat de tondeuse weer doorheen, het is alweer te lang (4mm ofzo)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hooren ook jou staat het prima, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |