mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Chrrris het volgende:
Ah al dat leuke haar
Beetje bijknippen joh, hoeft er toch niet meteen allemaal af![]()
Succes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Steenarend het volgende:
Ga ook een kaalscheren proberen. Nu ben ik toch vrij van school.
Komt wrs ook omdat je een beetje smal bent...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef Sanderrrr het volgende:
ja m'n ogen zijn wat aan de rare kant maar de webcam maakt het net nog wat erger.
[..]
Die 12 mm misstaat je zeker niet, lijkt je haarverdeling nu wat regelmatiger?quote:mijn haar is heel raar, heel dun en de zijkant bovenop groeit een stuk harder dan onderop en helemaal bovenop waardoor het zo'n 5-hoek lijkt.
Ook hierbij: just one way to find outquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of kaal je staat, omdat je zo smal bent.....![]()
En dat is helemaal waar. En je moet er wat aan wennen. Vooral je omgeving was mijn ervaring.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ook hierbij: just one way to find out
Je kunt echt moeilijk vantevoren bepalen of het eruit gaat zien. Maar het mooie is: het is zo weer terug gegroeid
Ik was er toen als deelnemer van het Nationaal Jeugddebat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
Stoer Sieg! wat deed je in het parlement?
Ik heb vandaag mijn borsthaar afgeschoren, jeukt als de ziekte nu
A little bit scary maar toch sexyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef Siegfried het volgende:
Uh ja:
[afbeelding]
Maar dat was niet echt een succes. Heb toen een mesje of 5 botgeschoren op m'n kop![]()
Wellicht dat het met een beter mesje beter was gegaan. Maar ik vind wat ik nu heb kort genoeg, en lekker makkelijk
Dat laatste is meestal zoquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
Thank you, maar tis alweer een behoorlijk oude fotoquote:
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Xaverius1337 het volgende:
Haha vandaag gedaanme ma was er niet zo blij mee
![]()
[afbeelding]
haha, so true. Deze week gaat de tondeuse weer doorheen, het is alweer te lang (4mm ofzo)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ach meeste moeders schrikken zo, de mijne krijg ook zowat een hartverzakking toen ze me zo voor de eerste keer zag...het went vanzelf hooren ook jou staat het prima, dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |