Na: is veeeeeeel beter!quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:39 schreef JeroenBulters het volgende:
Woei... Mn ex heeft uiteindelijk toch gekozen voor het kortste opzet stukje. Volgende keer haalt ze die er ook af... Persoonlijk vind ik het zonder echt een stuk beter.
Voor:
[afbeelding]
Let vooral op die sexy inhammen
Na:
[afbeelding]
Sexy inhammen nog steeds aanwezig, maar wel een stuk beter
edit 2: Zal bij daglicht nog wel even een degelijke pic maken. Dit ziet er ook niet uit natuurlijk
ik denk dat je toch moet oppassen met die wondjes...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef JeroenBulters het volgende:
Die opzet kam zat er nu nog op in verband met een paar GIGANTISCHE korsten die nog op mn schedel hangen.
Succes. Het mooiste beroep wat er is...quote:p.s. Ja, ik ga voor piloot studeren (nog een maandje, nog een maandje *stuiter*).
dat went snel he...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:23 schreef JeroenBulters het volgende:
Ja absoluutHeerlijk om 's morgens mn haar niet meer te hoeven doen...
Wat dat laatste betreft: dat maakt weinig verschil tussen helemaal kaal en gemillimeterd, hooguit is het insmeren makkelijker als je echt kaal bent... en in de bloedhete zon moet je sowieso een petje op doen, kaal of gemillimeterd maakt dan echt weinig uit. Ik ben wel eens verbrand met gemillimeterd haar, nog nooit helemaal kaal... (je houdt er denk ik vanzelf ook wel meer rekening mee denk ik). Kortom: geen enkele reden om nog langer te wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:04 schreef Pauluzzz86 het volgende:
ben de afgelopen 3 zomers al wel gemillimeterd geweest en zit nu wel heel erg te twijfelen of k n keertje helemaal kaal zal doen.... maa rben alleen zo bang dat k mn knar keihard verbrand in t zonnetje
enige weken geleden...??? kortom de hoogste tijd om dat ding weer eens te voorschijn te halen...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef SCH het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
Enige weken geleden tot 1 mm gegaan en nu alweer wat langer uiteraard. Vandaag tondeuse via internet besteld.
Ik vind het heerlijk, krijg positieve reacties en blijk een mooie schedel te hebben zonder oneffenheden, vlekken, bobbels, littekens.
o jee een afvalligequote:Op maandag 18 juni 2007 17:56 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Heb het een keer een zomertje gehad (tot op het bot). Wel lekker maar ik ben net zo'n crimineel dan
Heb het ook verder niet meer kort gehouden ofzo... meteen weer laten groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |