Madness?! I call it gladness!quote:Zeg je Ska, dan zeg je natuurlijk Madness.
Madness? This is Spartska!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Madness?! I call it gladness!![]()
Een uitspraak ooit van een vriend van me
20 Juni trouwens ook in de Tivoli (utrecht).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Eix het volgende:
Op 28 juni spelen The Slackers weer in Ernesto's te Sittard, ga er zeker kijken.
Spijtig dat ik ze gemist heb vorig jaar, moest erg goed zijn geweest.
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=93891&magazines=93892&news=285610
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=93891&magazines=93892&news=502464
dat is een regel uit een songtekst enigszins vervormdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Madness?! I call it gladness!![]()
Een uitspraak ooit van een vriend van me
I'm there!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:13 schreef shifto het volgende:
[..]
20 Juni trouwens ook in de Tivoli (utrecht).
ja the selecter, ze hadden een paar gast spelers van The Selecter AKA en speelde ook nog nummers van The Specials, kan het nog beter?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:37 schreef botar het volgende:
the selctor = the selecter neem ik aan?
Leuke toevoeging van degene die in het vorige topic poste dat jaya het voorprogramma was van Less than jake.. Wist ik nog niet, leuk voorprogramma!!
en Madness... Ja op sziget zie ik ze alweer voor de 4e x... en dat gaat ongetwijfeld weer even gaaf worden... toch zijn het voor mij niet the godfathers of ska ofzo... Die titel zou ik liever aan andere bands toebedelen (bij voorkeur the Skatallites)
Zit nu weer eens de nieuwe Big d te luisteren (strictly rude) en dat is ook echt een te vette plaat..
Ja het kan nog beter... Neville Staple zingt ook altijd nog zn specials liedjes... Maar ik snap wat je bedoelt.. Zaterdag a.s. staat trouwens Skaville UK (met exleden van o.a. selecter en bad manners) in Sneek in het Bolwerk... Ben ik ook erg benieuwd naar en eigenlijk verwacht ik ook een hoop klassiekersquote:Op zondag 20 mei 2007 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja the selecter, ze hadden een paar gast spelers van The Selecter AKA en speelde ook nog nummers van The Specials, kan het nog beter?
Fuck. ik had RBF wel willen zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Net terug van Reel Big Fish in De Oosterpoort. Hoewel ik niet echt fan van ze ben was het wel even lekker 'skanken'!
Leuk hoe Aaron aan het einde de band uit het voorprogramma nog even diste.
Je kan vanavond nog naar de Melkweg, is voorzover ik weet niet uitverkocht. Was gister in Groningen ook bij lange na geen volle bak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |