Zwaai eens terug?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef Leandra het volgende:
Anyway ik ben naar m'n ouders en naar de Proef.... laters![]()
![]()
Damn wat grappig, ik wist niet eens dat die site bestond... ik doe m'n best om om 20.30 op de Hof te zijn.. dan zwaaien we wel ffquote:
Half negen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn wat grappig, ik wist niet eens dat die site bestond... ik doe m'n best om om 20.30 op de Hof te zijn.. dan zwaaien we wel ff![]()
Waar kunnen we je aan herkennen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
En ga er maar vanuit dat we dan bij het drankgedeelte zitten; waar hij op gericht staat vlak voor hij naar de kerk draait
Dat valt waarschijnlijk wel opquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat Leandra ons even mooned om half negen.![]()
Ik moet nog rijden dus maximaal 1 biertjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen?
Het feit dat je laveloos op de grond ligt?
Of opvallende kledingstukken?
Wacht eensch, GRATIS STREAMS!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
Ik moet nog rijden dus maximaal 1 biertje![]()
Maar ik heb een donkerblauwshirt aan en de kid heeft een zwart shirt aan met daar wellicht een donkerbruin leren jack overheen
Maar als je een enorme kont ziet dan ben ik het waarschijnlijk
Ehm nee... ik wil ook nog een beetje leuk kunnen blijven stappen in town jeweetsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht eensch, GRATIS STREAMS!!
Doe 's Terror Leandra doen!![]()
Een dansje dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee... ik wil ook nog een beetje leuk kunnen blijven stappen in town jeweets![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lange kleine durft toch wel te moonen?
Enig idee wat de straffen in deze metropool op zaken als wildplassen zijn??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lange kleine durft toch wel te moonen?
alleen als het zonlicht weerkaatst...quote:
Dat maakt het alleen maar stoerderquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enig idee wat de straffen in deze metropool op zaken als wildplassen zijn??
Het zou me weinig verbazen als moonen ook in dat "wat willen wij niet in de stad" lijstje staat
Schijnt de zon nog om half negen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alleen als het zonlicht weerkaatst...
Half negen voor dat ding dansen hé!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
Anyways... ik ben hier weer de study uit en weer braaf naar de huiskamer een kop koffie drinken.
Laters![]()
Het gebeurt nietquote:
Doe dan iets met een spandoek:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gebeurt niet![]()
Wordt dat arme kind hardhandig in de boeien geslagen... heeft ie nog meer pijn aan z'n rug en ribben.
oh... ik dacht aan een geschoren kont(je)...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijnt de zon nog om half negen?
Of mag kunstlicht ook?
En geen gelul dat je de goeie kant niet op zat te kijken hè.....quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen gelul dat je de goeie kant niet op zat te kijken hè.....
Net dat stukje waar je het grijze dak van de oude viswaag ziet voor de kerk.... dat gedeelte
veel plezier... en laat je van je beste kant zien...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En geen gelul dat je de goeie kant niet op zat te kijken hè.....
Net dat stukje waar je het grijze dak van de oude viswaag ziet voor de kerk.... dat gedeelte
Dat mag heul niet zo maar op straat!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
veel plezier... en laat je van je beste kant zien...
Open jij even een topic voor de Commentaren Op Amersfoort Streams?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit om half negen dus mooi voor de Amersfoort streams![]()
Ligt eraan, moeten er dan ook allemaal standaard dingen in de OP?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Open jij even een topic voor de Commentaren Op Amersfoort Streams?
zou het slecht zijn voor de volksgezondheid?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat mag heul niet zo maar op straat!![]()
Alleen als het niet-standaard dingen zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan, moeten er dan ook allemaal standaard dingen in de OP?![]()
De gassen die vrijkomen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zou het slecht zijn voor de volksgezondheid?
OK, dan zet ik mijn cam ook aan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn wat grappig, ik wist niet eens dat die site bestond... ik doe m'n best om om 20.30 op de Hof te zijn.. dan zwaaien we wel ff![]()
Ja, deze red het wel tot half negenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Gert het volgende:
We kunnen deze TT wijzigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |