Dat dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Ik rook nog 1 sigaret en dan vind ik het wel weer leuk geweest.......
Heul wel!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet?? Jij hebt nog geen vraag gehad![]()
Watje, normaal zit je hier ook tot 05.00 uur...... en nu je een vraag van APK boven het hoofd hangt moet je ineens vroeg naar bed??quote:
Fuck noquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Watje, normaal zit je hier ook tot 05.00 uur...... en nu je een vraag van APK boven het hoofd hangt moet je ineens vroeg naar bed??![]()
Echt niet, toen speelden we nog geen Truth or Darequote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heul wel!
Hoe lang ik al geen seks had!![]()
Dat begon hier pas:quote:
Gewoon een half uur laterquote:
Details, details...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet, toen speelden we nog geen Truth or Dare![]()
[..]
Dat begon hier pas:
[..]
Gewoon een half uur later![]()
Het verschil was ook gigantisch hèquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, ik wil dan wel een echte APK vraag.
Geen Leandra vraag.
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Details, details...
Je was ook al verdacht lang stil![]()
Wel straal bezopen.. waterlooquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet, toen speelden we nog geen Truth or Dare![]()
[..]
Dat begon hier pas:
[..]
Gewoon een half uur later![]()
Nope, mijn peuk is ook op, en ik gooi het laatste restje rosé m'n keel in zodra ik op 'invoeren' geklikt hebquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn peuk is op,
Dus als je een APK vraag hebt,
Fire at will.![]()
*zucht van verlichting slaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, mijn peuk is ook op, en ik gooi het laatste restje rosé m'n keel in zodra ik op 'invoeren' geklikt heb![]()
Truste![]()
![]()
Ik zoek zo Pietje maar ff op, en mijn zonnebril hou ik op, just like mij jaratels..quote:
trustequote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, mijn peuk is ook op, en ik gooi het laatste restje rosé m'n keel in zodra ik op 'invoeren' geklikt heb![]()
Truste![]()
![]()
Jij denkt het, ik weet het!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het mooi getroffen![]()
Ik denk alleen dat ze nu even haar roes ligt uit te slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |