Uhm, als ik minder dronken ben wel..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OkMinder schattig.
Let je wel op waar je loopt als je van de Pallaz naar mij loopt dan?
Je bent ook niet gaar dan de dag erna? Want ik ben dus vandaag echt niet vooruit te branden. Loom, suf, duf gevoel en nergens zin inquote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Works every time. Ik heb oook de fles coebergh leeggedronken, 3 appeltaartje sgehad en heel veel perfact draft Jupilers, maar 2 glazen water voor het slapengaan en ik heb nergens last van.
Neuh. Valt mee. Niets wat een douche dadelijk niet kan fixen. Als ik de hele dag in pyama blijf en ga hangen dan blijf ik duf, maar als ik gewoon dingen ga doen dan is er niks aan de hand. Ik heb vrijwel nooit een kater. Of ik moet echt enorm veel verschillende dingen door elkaar drinken en dan geen water drinken voor het slapengaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent ook niet gaar dan de dag erna? Want ik ben dus vandaag echt niet vooruit te branden. Loom, suf, duf gevoel en nergens zin in![]()
Ik ben jaloers..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Valt mee. Niets wat een douche dadelijk niet kan fixen. Als ik de hele dag in pyama blijf en ga hangen dan blijf ik duf, maar als ik gewoon dingen ga doen dan is er niks aan de hand. Ik heb vrijwel nooit een kater. Of ik moet echt enorm veel verschillende dingen door elkaar drinken en dan geen water drinken voor het slapengaan.
En dan ben ik nog wel oud ookquote:
Ja, een rode. Hellbilly.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Heeft D. eigenlijk een soort rare crossfiets als fiets?.
Hij kijkt scheel.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef samjustme het volgende:
Hij ziet iets minder uit op de foto hmm. Maar nog steeds cute.
http://s42.photobucket.com/albums/e333/samgerifan/?action=view¤t=zwart.jpg
For Youquote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanwaar weer je oude nickname, Sam?
Ach niemand is perfect en met zijn looks kan het nog door de beugelquote:
Whehe, O jee. Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ooooh, dan weet ik wie het is..
.
Hij heeft met hem het bed gedeeldquote:
Nou ja. Niks eigenlijk.quote:
En that is maybe the answer he doesn't want to commitquote:Op zondag 20 mei 2007 15:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het lijkt me wel iemand die half homo E. aan zijn kont heeft plakken..
Eindhoven lieverd.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
E?
Het is een blonde hunk!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
En that is maybe the answer he doesn't want to commit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |